0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
372 500.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ГАЙСИНСЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 16 вер. 16:10
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.09.2024 №85-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 16.09.2024 №85-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8.UA-2024-09-02-000103-a,02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі кабіни для підвісної терапії, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-02-000103-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином виконано вимоги тендерної документації переможцем ФОП Ломакін Василь Миколайович щодо завантаження копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (пункт 5 Додатку 1 до тендерної документації)? Пояснення, інформацію та документи щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом Кабіна для підвісної терапії, код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК024:2023- 37480 Підвіски/ремені для системи підіймання пацієнтів загального призначення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-02-000103-a) повідомляє наступне: 1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі були визначені відповідно до розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро», направлення запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам даного товару, а саме: - ФОП Доброс В.В.; - ФОП Ломакін В.М.; - ФОП Мельник Г.Ю. На основі отриманих даних було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення з наданих комерційних пропозицій. При цьому технічні характеристики товару формувались працівниками нашого підприємства, які відповідають за подальше використання даного товару у відповідності до специфічних потреб нашого лікувального закладу та наданих комерційних пропозицій (Комерційні пропозиції додаю). 2. Враховуючи те, що виникла нагальна потреба в закупівлі Кабіна для підвісної терапії, код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК024:2023- 37480 Підвіски/ремені для системи підіймання пацієнтів загального призначення) з метою економії часу та поставки даного товару в стислі терміни, Замовником було здійснено перевірку по Опендатабот (opendatabot.ua) (Реєстр фізичних осіб підприємців) що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, надається загальна інформація про підприємця, а також інформація про його стан. Даною перевіркою встановлено, що: Учасник: Ломакін Василь Миколайович, дата народження 02.05.1952 р.н. знаходиться на Єдиному податку 2-ї групи по ставці 10% з 01.04.2024. 61166, Україна, Харківська обл., місто Харків, вулиця Рязанська, будинок, 5, квартира, 1. - Реєстраційний номер 2004800000000263843 - Статус зареєстровано - Основний вид діяльності: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля - Пошта vasmed79@ukr.net Також мною було проведено перевірку на сайті МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації даного ФОП Ломакін Василь Миколайович. Також було проведено перевірку на сайті https://prozorro.gov.ua/uk з введенням ЄДРПОУ учасника у пошуку сайту, результатом якого було знайдено закупівлю UA-2024-04-12-003937-a в якій був наданий цей документ (Витяг з реєстру платників податків), що він є в наявності у даного учасника. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 5 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином уповноваженою особою при прийнятті рішення з урахуванням строків проведення даної закупівлі, уникнення продовження строку розгляду, з метою терміновості поставки даного товару, який вкрай необхідний військовим, які проходять реабілітацію у нашій лікарні, розуміючи відсутність даного документу (Витягу з реєстру платників податків), після проведення вищезазначених перевірок було прийняте рішення про підписання договору з ФОП Ломакін Василь Миколайович на поставку реабілітаційного обладнання. Прошу Вас (ДАСУ) розглянути моє пояснення з тим, що це невважається технічною помилкою та не входить в Перелік для відхилення пропозиції.
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» Ладижинської міської ради Гайсинського району Вінницької області на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі за предметом Кабіна для підвісної терапії, код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК024:2023- 37480 Підвіски/ремені для системи підіймання пацієнтів загального призначення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-02-000103-a) повідомляє наступне: 1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі були визначені відповідно до розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі товари, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро», направлення запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам даного товару, а саме: - ФОП Доброс В.В.; - ФОП Ломакін В.М.; - ФОП Мельник Г.Ю. На основі отриманих даних було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення з наданих комерційних пропозицій. При цьому технічні характеристики товару формувались працівниками нашого підприємства, які відповідають за подальше використання даного товару у відповідності до специфічних потреб нашого лікувального закладу та наданих комерційних пропозицій (Комерційні пропозиції додаю). 2. Враховуючи те, що виникла нагальна потреба в закупівлі Кабіна для підвісної терапії, код ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК024:2023- 37480 Підвіски/ремені для системи підіймання пацієнтів загального призначення) з метою економії часу та поставки даного товару в стислі терміни, Замовником було здійснено перевірку по Опендатабот (opendatabot.ua) (Реєстр фізичних осіб підприємців) що надає доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу, надається загальна інформація про підприємця, а також інформація про його стан. Даною перевіркою встановлено, що: Учасник: Ломакін Василь Миколайович, дата народження 02.05.1952 р.н. знаходиться на Єдиному податку 2-ї групи по ставці 10% з 01.04.2024. 61166, Україна, Харківська обл., місто Харків, вулиця Рязанська, будинок, 5, квартира, 1. - Реєстраційний номер 2004800000000263843 - Статус зареєстровано - Основний вид діяльності: 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля - Пошта vasmed79@ukr.net Також мною було проведено перевірку на сайті МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації даного ФОП Ломакін Василь Миколайович. Також було проведено перевірку на сайті https://prozorro.gov.ua/uk з введенням ЄДРПОУ учасника у пошуку сайту, результатом якого було знайдено закупівлю UA-2024-04-12-003937-a в якій був наданий цей документ (Витяг з реєстру платників податків), що він є в наявності у даного учасника. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній 5 пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином уповноваженою особою при прийнятті рішення з урахуванням строків проведення даної закупівлі, уникнення продовження строку розгляду, з метою терміновості поставки даного товару, який вкрай необхідний військовим, які проходять реабілітацію у нашій лікарні, розуміючи відсутність даного документу (Витягу з реєстру платників податків), після проведення вищезазначених перевірок було прийняте рішення про підписання договору з ФОП Ломакін Василь Миколайович на поставку реабілітаційного обладнання. Прошу Вас (ДАСУ) розглянути моє пояснення з тим, що це невважається технічною помилкою та не входить в Перелік для відхилення пропозиції.