0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
972 000.00 UAH
Замовник
ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ”ЛЕБЕДИН” ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 17 вер. 09:46
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2024 №61-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 17.09.2024 №61-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-08-27-010260-a 27.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «39143110-0 - Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-27-010260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Запит замовнику на пояснення Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «39143110-0 - Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-27-010260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповдь: Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.Посилання на веб-ресурси викладені нижче: https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjqkLHe9tCIAxX2OAYAHV8kEo8YABAfGgJ3cw&co=1&ase=2&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_kjFIRthH2iQrreL4WhJrofUHil9rmWTJa5V0J39Q-FAGnMdTK2aqfRoCx_cQAvD_BwE&ohost=www.google.com&cid=CAESVuD2PhCMG-Ffyl1mJwfCBh-If27KyrAFFTwGXrkQHO5nIfuYc7jg8_wgHFF72CPOqi3URyXRcAUW514chBZuu7rVxxzHoLoSm6L0FObmyY8gYlEcTHpT&sig=AOD64_3FOr1CpgUqATVwbYGXKQgD2eXW8g&ctype=5&q=&nis=4&ved=2ahUKEwiK56ve9tCIAxVEVPEDHdemOWAQ9aACKAB6BAgaEDU&adurl= https://drimka.com/wp-content/uploads/2020/05/d-img_2344.jpg https://shopomag.com.ua/detskaya-mebel/dvuhyarusnye-krovati/krovat-dvuhyarusnaya-arina-avangard-venger?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax:_%D0%B2%D1%81%D0%B5_%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8B_%D1%81%D0%B2%D1%8B%D1%88%D0%B5_2500_%D0%B3%D1%80%D0%BD&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_kn9UbjLOMmRVkxWDorHEN4RRgBF_5Qg4fcjSqG8Eku3fcgrS5yV60BoC8TMQAvD_BwE#:~:text=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA,%D0%92%20%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B5https://shopomag.com.ua/detskaya-mebel/dvuhyarusnye-krovati/krovat-dvuhyarusnaya-arina-avangard-venger?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax:_%D0%B2%D1%81%D0%B5_%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8B_%D1%81%D0%B2%D1%8B%D1%88%D0%B5_2500_%D0%B3%D1%80%D0%BD&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_kn9UbjLOMmRVkxWDorHEN4RRgBF_5Qg4fcjSqG8Eku3fcgrS5yV60BoC8TMQAvD_BwE#:~:text=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA,%D0%92%20%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B5 https://mebliromax.com.ua/goods/derevyane-lizhko-duet-plyus-80kh200?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zagalna_Double&utm_content=cid%7C21422459446%7Cgid%7C%7Ckwid%7C%7Cgid_%7Caid_%7Cnet_x%7Ctg_%7Cps_%7Cplc_%7Cdev_c%7Cloci_%7Clocp_1030333&utm_term=%7Cmch_&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_khKwLk-gbtLdRm7CVWHYZaBnPHrdtrSu41xIDUboWAtcEvVp6PpqJhoC8P4QAvD_BwE#:~:text=%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%20%D0%9F%D0%BB%D1%8E%D1%81%2080%D1%85200-,%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%27%D1%8F%D0%BD%D0%B5%20%D0%BB%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%BE%20%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%20%D0%9F%D0%BB%D1%8E%D1%81%2080%D1%85200,%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D1%96%20%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8%2C%20%D1%89%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%B3%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%BF%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8E%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%20%D1%87%D0%B0%D1%81%20%D1%80%D1%83%D1%85%D1%83.,-%D0%A0%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8 https://xn--80a8abdck5d.kiev.ua/p1337530614-dvuhyarusnaya-krovat-detskaya.html?source=merchant_center&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_kiAZjAHNstdVvR5Nl2MLlOgpOrpVar3nssY3qMChMw5h1qG9fzJBZhoCe8UQAvD_BwE#:~:text=%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D0%B1%D1%83%D0%BA%2D102-,%D0%94%D0%B2%D1%83%D1%85%D1%8A%D1%8F%D1%80%D1%83%D1%81%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D1%8C%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F%20Estella%20%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%2090%D1%85190%20%D1%81%D0%BC%20%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D0%B1%D1%83%D0%BA%2D102,%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%20%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B0%20%D0%B2%20%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%2014%20%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%D0%B0%20%D1%81%D1%87%D0%B5%D1%82%20%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F,-%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%B5%D0%B5 https://mebliromax.com.ua/goods/derevyane-lizhko-duet-plyus-80kh200?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zagalna_Double&utm_content=cid|21422459446|gid||kwid||gid_|aid_|net_x|tg_|ps_|plc_|dev_c|loci_|locp_1030333&utm_term=|mch_&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_khKwLk-gbtLdRm7CVWHYZaBnPHrdtrSu41xIDUboWAtcEvVp6PpqJhoC8P4QAvD_BwE#:~:text=%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%20%D0%9F%D0%BB%D1%8E%D1%81%2080%D1%85200-,%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%27%D1%8F%D0%BD%D0%B5%20%D0%BB%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%BE%20%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%20%D0%9F%D0%BB%D1%8E%D1%81%2080%D1%85200,%D0%9A%D1%83%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D0%B2%201%20%D0%BA%D0%BB%D1%96%D0%BA,-%D0%91%D0%BB%D0%BE%D0%B3 Також наявна в публічному доступі інформація щодо середніх споживчих цін «на закупуємі Відповідачем товарів у 2024 році за даними Держстату України (джерело інформації: https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm) ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ”ЛЕБЕДИН” ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ є комунальною установою і підпорядкований Відділу освіти Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області, але керуючись Статутом закладу оздоровлення та відпочинку “Лебедин” Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області пункт 4.4. Власник та Уповноважений орган управління не мають права втручатися в діяльність Закладу, що здійснюється ним у межах його автономних прав, визначених законом та установчими документами, а власного веб-сайту заклад не має. Слід звернути увагу, на те, що Відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 № 710 зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Дана умова, є рекомендаційною, та не є обов’язковою, до виконання. Рішення суду по подібній справі є обов’язковим до виконання: Рішення № 101682037, 22.11.2021, Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дата ухвалення 22.11.2021 Номер справи 160/16738/21 Номер документу 101682037 Форма судочинства Адміністративне https://youcontrol.com.ua/catalog/court-document/101682037/ П. 4-1, є підпунктом 4 зазначеної Постанови КМУ, і є підзаконним актом, тобто Відомчий підзаконний нормативний акт, приписи яких поширюються на організації та осіб, що перебувають у системі службового підпорядкування відповідного міністерства, відомства (нормативні акти міністрів, керівників, інших центральних органів виконавчої влади, що мають внутрішнє значення); Як наголошує Міністерство юстиції України в листі від 30.01.2009 № Н-35267-18 (Щодо порядку застосування нормативно-правових актів) у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу; зазначена позиція також неодноразово відображалась в рішеннях Конституційного суду України. Більш детально описано в ст. 92 Конституції України, та У ст. 117 Основного закону Держави. Для не допущення порушень законодавства України, та ефективного використання бюджетних коштів, Відповідачем було проведено конкурентну процедуру, за процедурою відкриті торги з особливостями, що розміщені в системі ПРОЗОРРО: «39143110-0 - Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-27-010260-a)
Запит замовнику на пояснення Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «39143110-0 - Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-27-010260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповдь: Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.Посилання на веб-ресурси викладені нижче: https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwjqkLHe9tCIAxX2OAYAHV8kEo8YABAfGgJ3cw&co=1&ase=2&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_kjFIRthH2iQrreL4WhJrofUHil9rmWTJa5V0J39Q-FAGnMdTK2aqfRoCx_cQAvD_BwE&ohost=www.google.com&cid=CAESVuD2PhCMG-Ffyl1mJwfCBh-If27KyrAFFTwGXrkQHO5nIfuYc7jg8_wgHFF72CPOqi3URyXRcAUW514chBZuu7rVxxzHoLoSm6L0FObmyY8gYlEcTHpT&sig=AOD64_3FOr1CpgUqATVwbYGXKQgD2eXW8g&ctype=5&q=&nis=4&ved=2ahUKEwiK56ve9tCIAxVEVPEDHdemOWAQ9aACKAB6BAgaEDU&adurl= https://drimka.com/wp-content/uploads/2020/05/d-img_2344.jpg https://shopomag.com.ua/detskaya-mebel/dvuhyarusnye-krovati/krovat-dvuhyarusnaya-arina-avangard-venger?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax:_%D0%B2%D1%81%D0%B5_%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8B_%D1%81%D0%B2%D1%8B%D1%88%D0%B5_2500_%D0%B3%D1%80%D0%BD&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_kn9UbjLOMmRVkxWDorHEN4RRgBF_5Qg4fcjSqG8Eku3fcgrS5yV60BoC8TMQAvD_BwE#:~:text=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA,%D0%92%20%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B5https://shopomag.com.ua/detskaya-mebel/dvuhyarusnye-krovati/krovat-dvuhyarusnaya-arina-avangard-venger?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax:_%D0%B2%D1%81%D0%B5_%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8B_%D1%81%D0%B2%D1%8B%D1%88%D0%B5_2500_%D0%B3%D1%80%D0%BD&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_kn9UbjLOMmRVkxWDorHEN4RRgBF_5Qg4fcjSqG8Eku3fcgrS5yV60BoC8TMQAvD_BwE#:~:text=%D0%9F%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA,%D0%92%20%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B5 https://mebliromax.com.ua/goods/derevyane-lizhko-duet-plyus-80kh200?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zagalna_Double&utm_content=cid%7C21422459446%7Cgid%7C%7Ckwid%7C%7Cgid_%7Caid_%7Cnet_x%7Ctg_%7Cps_%7Cplc_%7Cdev_c%7Cloci_%7Clocp_1030333&utm_term=%7Cmch_&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_khKwLk-gbtLdRm7CVWHYZaBnPHrdtrSu41xIDUboWAtcEvVp6PpqJhoC8P4QAvD_BwE#:~:text=%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%20%D0%9F%D0%BB%D1%8E%D1%81%2080%D1%85200-,%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%27%D1%8F%D0%BD%D0%B5%20%D0%BB%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%BE%20%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%20%D0%9F%D0%BB%D1%8E%D1%81%2080%D1%85200,%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D1%96%20%D1%81%D0%BF%D0%B5%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BC%D0%B8%2C%20%D1%89%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%B3%D0%B0%D1%8E%D1%82%D1%8C%20%D0%BF%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8E%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%20%D1%87%D0%B0%D1%81%20%D1%80%D1%83%D1%85%D1%83.,-%D0%A0%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B8 https://xn--80a8abdck5d.kiev.ua/p1337530614-dvuhyarusnaya-krovat-detskaya.html?source=merchant_center&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_kiAZjAHNstdVvR5Nl2MLlOgpOrpVar3nssY3qMChMw5h1qG9fzJBZhoCe8UQAvD_BwE#:~:text=%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D0%B1%D1%83%D0%BA%2D102-,%D0%94%D0%B2%D1%83%D1%85%D1%8A%D1%8F%D1%80%D1%83%D1%81%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D1%8C%20%D0%B4%D0%B5%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F%20Estella%20%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%2090%D1%85190%20%D1%81%D0%BC%20%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D0%B0%D1%8F%20%D0%B1%D1%83%D0%BA%2D102,%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%20%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B0%20%D0%B2%20%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%2014%20%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B9%20%D0%B7%D0%B0%20%D1%81%D1%87%D0%B5%D1%82%20%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F,-%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%B5%D0%B5 https://mebliromax.com.ua/goods/derevyane-lizhko-duet-plyus-80kh200?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zagalna_Double&utm_content=cid|21422459446|gid||kwid||gid_|aid_|net_x|tg_|ps_|plc_|dev_c|loci_|locp_1030333&utm_term=|mch_&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwl6-3BhBWEiwApN6_khKwLk-gbtLdRm7CVWHYZaBnPHrdtrSu41xIDUboWAtcEvVp6PpqJhoC8P4QAvD_BwE#:~:text=%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%20%D0%9F%D0%BB%D1%8E%D1%81%2080%D1%85200-,%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%27%D1%8F%D0%BD%D0%B5%20%D0%BB%D1%96%D0%B6%D0%BA%D0%BE%20%D0%94%D1%83%D0%B5%D1%82%20%D0%9F%D0%BB%D1%8E%D1%81%2080%D1%85200,%D0%9A%D1%83%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B8%20%D0%B2%201%20%D0%BA%D0%BB%D1%96%D0%BA,-%D0%91%D0%BB%D0%BE%D0%B3 Також наявна в публічному доступі інформація щодо середніх споживчих цін «на закупуємі Відповідачем товарів у 2024 році за даними Держстату України (джерело інформації: https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm) ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ”ЛЕБЕДИН” ЯБЛУНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ є комунальною установою і підпорядкований Відділу освіти Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області, але керуючись Статутом закладу оздоровлення та відпочинку “Лебедин” Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області пункт 4.4. Власник та Уповноважений орган управління не мають права втручатися в діяльність Закладу, що здійснюється ним у межах його автономних прав, визначених законом та установчими документами, а власного веб-сайту заклад не має. Слід звернути увагу, на те, що Відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 № 710 зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Дана умова, є рекомендаційною, та не є обов’язковою, до виконання. Рішення суду по подібній справі є обов’язковим до виконання: Рішення № 101682037, 22.11.2021, Дніпропетровський окружний адміністративний суд Дата ухвалення 22.11.2021 Номер справи 160/16738/21 Номер документу 101682037 Форма судочинства Адміністративне https://youcontrol.com.ua/catalog/court-document/101682037/ П. 4-1, є підпунктом 4 зазначеної Постанови КМУ, і є підзаконним актом, тобто Відомчий підзаконний нормативний акт, приписи яких поширюються на організації та осіб, що перебувають у системі службового підпорядкування відповідного міністерства, відомства (нормативні акти міністрів, керівників, інших центральних органів виконавчої влади, що мають внутрішнє значення); Як наголошує Міністерство юстиції України в листі від 30.01.2009 № Н-35267-18 (Щодо порядку застосування нормативно-правових актів) у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу; зазначена позиція також неодноразово відображалась в рішеннях Конституційного суду України. Більш детально описано в ст. 92 Конституції України, та У ст. 117 Основного закону Держави. Для не допущення порушень законодавства України, та ефективного використання бюджетних коштів, Відповідачем було проведено конкурентну процедуру, за процедурою відкриті торги з особливостями, що розміщені в системі ПРОЗОРРО: «39143110-0 - Ліжка та спальне приладдя і домашній текстиль» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-27-010260-a)