0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
786 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 17 вер. 10:35
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
В ході моніторингу процедури закупівлі надійшов Запит замовнику на пояснення о 11:10:30 годині 2024-09-18 року від Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області із наведеним нижче змістом. «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» Надання відповіді на Запит: Замовник-ініціатор Комунальне некомерційне підприємство «Івано-Франківський обласний спеціалізований (спеціальний) кістково-туберкульозний санаторій «Смерічка» Івано-Франківської обласної ради повинен забезпечити себе відповідною кількістю паливних дров для забезпечення необхідними для повноцінної роботи теплоносіями. Замовником-ініціатором здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року. Відповідно до абзаців 4-5 пункту 1 Розділу III даної методики, одним зі способів, які рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є збір та аналіз інформації про ціни товарів та послуг, що містяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель «Prozorro». Для формування очікуваної вартості використано інформацію щодо ціни договору по закупівлям, що містять тотожний предмет закупівлі за наступними ідентифікаторами: UA-2024-05-21-005117-a; UA-2024-06-21-005088-a; UA-2024-07-29-000349-a. Ціну сформовано відповідно до положень методики як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Таким чином, на основі наведеного розрахунку сформовано передбачену кошторисом та річним планом очікувану вартість закупівлі, що становить 2 000 грн з ПДВ за одиницю. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)», обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://www.if.gov.ua/ohorona-zdorovya/zakupivli-zakladiv-okhorony-zdorovia-shcho-vkhodiat-do-sfery-upravlinnia-departamentu-okhorony-zdorovia-oda Додатки: - Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру державного призначення - Інформація про середньоринкові ціни на дрова з Prozorro - Технічні вимоги для закупівлі твердої дров'яної деревини
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
В ході моніторингу процедури закупівлі надійшов Запит замовнику на пояснення о 14:40:20 годині 2024-09-18 року від Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області із наведеним нижче змістом. «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Замовником у пункті 9 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів які подаються учасником» процедури закупівлі зазначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" те, що ним не надано копії паспорту в повному обсязі ? 2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" за ненадання документів переможця Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації» Надання відповіді на Запит: 1) Відповідно до положення пункту 9 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник фізична-особа підприємець повинен в складі тендерної пропозиції надати копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків та копію паспорта в повному обсязі. На виконання даної умови учасником-переможцем закупівлі подано файл «Паспорт.pdf» зі сторінками 1-3 та 10-11. Звернемося до приписів Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII (далі – Положення), щоб зрозуміти чи була в повному обсязі подана учасником інформація в файлі «Паспорт.pdf». Відповідно до пункту 6 Положення, на першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім’я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису власника. На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Третя, четверта, п’ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев’ята – для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій – шістнадцятій – про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Повернемося до положень тендерної документації. Згаданий пункт 9 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає подання учасником паспорта як підтвердження його повноважень щодо підпису документів. Учасник-переможець в файлі «Паспорт.pdf» не надав сторінки, які призначені для додаткових фотокарток і для занесення особливих відміток. Таким чином, інформація, що теоретично може бути присутня на неподаних учасником сторінках не стосується питання підтвердження повноважень щодо підпису документів, з чого випливає, що учасник-переможець подав паспорт в повному обсязі відповідно до вимоги пункту 9 Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Таким чином, надавати учаснику вимогу про усунення невідповідностей можна було у випадку неподання паспорту або у випадку, коли інформація подана в паспорті є не чіткою (наприклад через неякісну скан-копію), або неповною, тобто не містить інформації щодо даних, які містяться на сторінках 1-3 та сторінці 11, оскільки саме такі дані є підтвердженням повноважень щодо підпису документів, що є вимогою пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник-переможець у файлі «Паспорт.pdf» надав паспорт з усіма заповненими сторінками, які стосуються підтвердження його повноважень щодо підпису документів. Замовник-ЦЗО здійснив оцінку та аналіз цього файлу на підставі положень Тендерної документації та Особливостей і на основі всього вищенаведеного прийшов до висновку про відсутність підстав застосування положень пункту 43 Особливостей. Також додатково прикріплюємо паспорт учасника-переможця з усіма сторінками, включаючи порожні та лист-пояснення учасника-переможця щодо підтвердження подання паспорта в повному обсязі. 2) Орган державного фінансового контролю запитує, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП «Мороз Володимир Миколайович» за ненадання Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності» відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації. Звернемося до згаданого положення з тендерної документації. В пунктах 5, 6, 12 Додатку № 3 до тендерної документації зазначається, що переможець торгів повинен надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Далі зазначається, що у випадку неможливості отримання вказаного витягу з технічних причин, обмеження роботи державного сервісу, переможець надає гарантійний лист про те, що фізична особа, яка є переможцем процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаних з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для пунктів 5-6) і також гарантійний лист про те, що фізичну особу, яка є переможцем процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (для пункту 12). Окрім цього, відповідно до пункту 1 Додатку № 7 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у випадку неможливості отримання вказаного витягу з технічних причин надає підтвердження неможливості отримання витягу та гарантійний лист щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до підпунктів 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином, переможцю процедури закупівлі потрібно для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» або ж у разі технічної неможливості отримання такого Витягу учаснику-переможцю необхідно подати відповідні гарантійні листи та підтвердження відсутності технічної можливості отримання Витягу. 14 вересня о 14:49 ФОП «Мороз Володимир Миколайович» завантажив в електронну систему закупівель файли KMBT_215_01083.pdf та KMBT_215_01085.pdf в яких містяться гарантійні листи з підтвердженням того, що учасника-переможця не було засуджено за кримінальні правопорушення вчинені з корисливих мотивів та за кримінальні правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими іншими формами торгівлі людьми. Також учасником-переможцем в електронну систему закупівель були завантажені відповідні скрінкопії з сервісів Дія та Єдиного вікна громадян щодо неможливості отримання Витягу з технічних причин, на скрінкопіях бачимо актуальну дату звернення щодо отримання Витягу. На підставі вищенаведеного робимо висновок, що учасник-переможець виконав вимоги зазначені в пунктах 5, 6, 12 Додатку № 3 та пункті 1 Додатку № 7 до Тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє переможця процедури закупівлі, якщо такий переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Отже, учасника-переможця можна відхилити з даної підстави лише у тому випадку, коли він не надав підтвердження відсутності вищенаведених підстав у спосіб зазначений в тендерній документації. З усього вищевикладеного бачимо, що учасник-переможець надав підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 у спосіб та з дотриманням усіх вимог, що зазначаються тендерною документацією. Таким чином, у Замовника-ЦЗО не було підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Додатки: - Паспорт ФОП Мороз Володимир Миколайович - Лист-пояснення від ФОП Мороз Володимир Миколайович - Гарантійні листи щодо з підтвердженням того, що учасника-переможця не було засуджено за кримінальні правопорушення вчинені з корисливих мотивів та за кримінальні правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими іншими формами торгівлі людьми. - Підтвердження технічної неможливості отримання Витягу
В ході моніторингу процедури закупівлі надійшов Запит замовнику на пояснення о 11:10:30 годині 2024-09-18 року від Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області із наведеним нижче змістом. «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» Надання відповіді на Запит: Замовник-ініціатор Комунальне некомерційне підприємство «Івано-Франківський обласний спеціалізований (спеціальний) кістково-туберкульозний санаторій «Смерічка» Івано-Франківської обласної ради повинен забезпечити себе відповідною кількістю паливних дров для забезпечення необхідними для повноцінної роботи теплоносіями. Замовником-ініціатором здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року. Відповідно до абзаців 4-5 пункту 1 Розділу III даної методики, одним зі способів, які рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є збір та аналіз інформації про ціни товарів та послуг, що містяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель «Prozorro». Для формування очікуваної вартості використано інформацію щодо ціни договору по закупівлям, що містять тотожний предмет закупівлі за наступними ідентифікаторами: UA-2024-05-21-005117-a; UA-2024-06-21-005088-a; UA-2024-07-29-000349-a. Ціну сформовано відповідно до положень методики як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Таким чином, на основі наведеного розрахунку сформовано передбачену кошторисом та річним планом очікувану вартість закупівлі, що становить 2 000 грн з ПДВ за одиницю. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)», обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://www.if.gov.ua/ohorona-zdorovya/zakupivli-zakladiv-okhorony-zdorovia-shcho-vkhodiat-do-sfery-upravlinnia-departamentu-okhorony-zdorovia-oda Додатки: - Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру державного призначення - Інформація про середньоринкові ціни на дрова з Prozorro - Технічні вимоги для закупівлі твердої дров'яної деревини
В ході моніторингу процедури закупівлі надійшов Запит замовнику на пояснення о 14:40:20 годині 2024-09-18 року від Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області із наведеним нижче змістом. «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Замовником у пункті 9 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів які подаються учасником» процедури закупівлі зазначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" те, що ним не надано копії паспорту в повному обсязі ? 2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" за ненадання документів переможця Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації» Надання відповіді на Запит: 1) Відповідно до положення пункту 9 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що учасник фізична-особа підприємець повинен в складі тендерної пропозиції надати копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків та копію паспорта в повному обсязі. На виконання даної умови учасником-переможцем закупівлі подано файл «Паспорт.pdf» зі сторінками 1-3 та 10-11. Звернемося до приписів Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII (далі – Положення), щоб зрозуміти чи була в повному обсязі подана учасником інформація в файлі «Паспорт.pdf». Відповідно до пункту 6 Положення, на першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім’я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису власника. На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Третя, четверта, п’ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев’ята – для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій – шістнадцятій – про реєстрацію постійного місця проживання громадянина. Повернемося до положень тендерної документації. Згаданий пункт 9 Додатку № 1 до тендерної документації вимагає подання учасником паспорта як підтвердження його повноважень щодо підпису документів. Учасник-переможець в файлі «Паспорт.pdf» не надав сторінки, які призначені для додаткових фотокарток і для занесення особливих відміток. Таким чином, інформація, що теоретично може бути присутня на неподаних учасником сторінках не стосується питання підтвердження повноважень щодо підпису документів, з чого випливає, що учасник-переможець подав паспорт в повному обсязі відповідно до вимоги пункту 9 Додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Таким чином, надавати учаснику вимогу про усунення невідповідностей можна було у випадку неподання паспорту або у випадку, коли інформація подана в паспорті є не чіткою (наприклад через неякісну скан-копію), або неповною, тобто не містить інформації щодо даних, які містяться на сторінках 1-3 та сторінці 11, оскільки саме такі дані є підтвердженням повноважень щодо підпису документів, що є вимогою пункту 9 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник-переможець у файлі «Паспорт.pdf» надав паспорт з усіма заповненими сторінками, які стосуються підтвердження його повноважень щодо підпису документів. Замовник-ЦЗО здійснив оцінку та аналіз цього файлу на підставі положень Тендерної документації та Особливостей і на основі всього вищенаведеного прийшов до висновку про відсутність підстав застосування положень пункту 43 Особливостей. Також додатково прикріплюємо паспорт учасника-переможця з усіма сторінками, включаючи порожні та лист-пояснення учасника-переможця щодо підтвердження подання паспорта в повному обсязі. 2) Орган державного фінансового контролю запитує, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП «Мороз Володимир Миколайович» за ненадання Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності» відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації. Звернемося до згаданого положення з тендерної документації. В пунктах 5, 6, 12 Додатку № 3 до тендерної документації зазначається, що переможець торгів повинен надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Далі зазначається, що у випадку неможливості отримання вказаного витягу з технічних причин, обмеження роботи державного сервісу, переможець надає гарантійний лист про те, що фізична особа, яка є переможцем процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаних з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для пунктів 5-6) і також гарантійний лист про те, що фізичну особу, яка є переможцем процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (для пункту 12). Окрім цього, відповідно до пункту 1 Додатку № 7 до тендерної документації, переможець процедури закупівлі у випадку неможливості отримання вказаного витягу з технічних причин надає підтвердження неможливості отримання витягу та гарантійний лист щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до підпунктів 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином, переможцю процедури закупівлі потрібно для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у закупівлі надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» або ж у разі технічної неможливості отримання такого Витягу учаснику-переможцю необхідно подати відповідні гарантійні листи та підтвердження відсутності технічної можливості отримання Витягу. 14 вересня о 14:49 ФОП «Мороз Володимир Миколайович» завантажив в електронну систему закупівель файли KMBT_215_01083.pdf та KMBT_215_01085.pdf в яких містяться гарантійні листи з підтвердженням того, що учасника-переможця не було засуджено за кримінальні правопорушення вчинені з корисливих мотивів та за кримінальні правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими іншими формами торгівлі людьми. Також учасником-переможцем в електронну систему закупівель були завантажені відповідні скрінкопії з сервісів Дія та Єдиного вікна громадян щодо неможливості отримання Витягу з технічних причин, на скрінкопіях бачимо актуальну дату звернення щодо отримання Витягу. На підставі вищенаведеного робимо висновок, що учасник-переможець виконав вимоги зазначені в пунктах 5, 6, 12 Додатку № 3 та пункті 1 Додатку № 7 до Тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє переможця процедури закупівлі, якщо такий переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Отже, учасника-переможця можна відхилити з даної підстави лише у тому випадку, коли він не надав підтвердження відсутності вищенаведених підстав у спосіб зазначений в тендерній документації. З усього вищевикладеного бачимо, що учасник-переможець надав підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 у спосіб та з дотриманням усіх вимог, що зазначаються тендерною документацією. Таким чином, у Замовника-ЦЗО не було підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Додатки: - Паспорт ФОП Мороз Володимир Миколайович - Лист-пояснення від ФОП Мороз Володимир Миколайович - Гарантійні листи щодо з підтвердженням того, що учасника-переможця не було засуджено за кримінальні правопорушення вчинені з корисливих мотивів та за кримінальні правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими іншими формами торгівлі людьми. - Підтвердження технічної неможливості отримання Витягу
У висновку про наявність або відсутність порушень законодавства вказано про наявність порушення в частині невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Також зазначено, що за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця вимогам - порушень не встановлено. Як бачимо, питання про порушення вимог закону в частині складання тендерної документації повністю ігнорується, у висновку не вказано ні про наявність ні про відсутність порушень в даній частині. Нічого не зазначено про порушення вимог закону в частині складання тендерної документації і в констатуючій частині Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Таким чином виникає запитання, чому в електронних полях вказані два виявлені порушення, одним з яких є порушення вимог закону в частині складання тендерної документації, хоча у висновку не зазначається про таке правопорушення.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
За результатами моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), абзацу п’ятого підпункту 2 абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, допущені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Володимир Миколайович. Зазначене порушення відображене у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 02.10.2024 №61-з/7, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, як передбачено частиною шостою статті 8 Закону. Водночас, в ході оприлюднення висновку в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro через технічні проблеми в електронній системі закупівель (технічний збій в роботі кабінету) у полі «види порушень» помилково відображено порушення «Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону». Слід зазначити, що дане порушення не відображено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Отже, Замовником беруться до уваги тільки порушення відображені у висновку. Водночас, звертаємо Вашу увагу, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Мороз Володимир Миколайович встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 26.09.2024 №129 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України, як передбачено частиною сьомою статті 8 Закону.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку про результати моніторингу Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області (UA-M-2024-09-17-000007 ● 1d09ae2975804674a54a9d174f15ac8e) щодо процедури закупівлі UA-2024-09-02-007434-a було припинено зобов’язання за Договором № 129 від 26.09.2024, що засвідчується Додатковою угодою № 1 до Договору № 129 від 26.09.2024. Також з метою недопущення встановленого порушення у подальшому була проведена роз’яснювальна робота з Уповноваженою особою щодо аналізу змісту виявлених органом фінансового моніторингу порушень.