0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
786 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 17 вер. 10:05
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.09.2024 №61-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 17.09.2024 №61-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-09-02-007434-a 02.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
В ході моніторингу процедури закупівлі надійшов Запит замовнику на пояснення о 11:10:30 годині 2024-09-18 року від Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області із наведеним нижче змістом. «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» Надання відповіді на Запит: Замовник-ініціатор Комунальне некомерційне підприємство «Івано-Франківський обласний спеціалізований (спеціальний) кістково-туберкульозний санаторій «Смерічка» Івано-Франківської обласної ради повинен забезпечити себе відповідною кількістю паливних дров для забезпечення необхідними для повноцінної роботи теплоносіями. Замовником-ініціатором здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року. Відповідно до абзаців 4-5 пункту 1 Розділу III даної методики, одним зі способів, які рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є збір та аналіз інформації про ціни товарів та послуг, що містяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель «Prozorro». Для формування очікуваної вартості використано інформацію щодо ціни договору по закупівлям, що містять тотожний предмет закупівлі за наступними ідентифікаторами: UA-2024-05-21-005117-a; UA-2024-06-21-005088-a; UA-2024-07-29-000349-a. Ціну сформовано відповідно до положень методики як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Таким чином, на основі наведеного розрахунку сформовано передбачену кошторисом та річним планом очікувану вартість закупівлі, що становить 2 000 грн з ПДВ за одиницю. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)», обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://www.if.gov.ua/ohorona-zdorovya/zakupivli-zakladiv-okhorony-zdorovia-shcho-vkhodiat-do-sfery-upravlinnia-departamentu-okhorony-zdorovia-oda Додатки: - Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру державного призначення - Інформація про середньоринкові ціни на дрова з Prozorro - Технічні вимоги для закупівлі твердої дров'яної деревини
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Замовником у пункті 9 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів які подаються учасником» процедури закупівлі зазначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції, зокрема: «Для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія паспорту в повному обсязі ». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" те, що ним не надано копії паспорту в повному обсязі ? 2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП "Мороз Володимир Миколайович" за ненадання документів переможця Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», відповідно до вимог Додатку №3 до тендерної документації. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
В ході моніторингу процедури закупівлі надійшов Запит замовнику на пояснення о 11:10:30 годині 2024-09-18 року від Управління Західного Офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області із наведеним нижче змістом. «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015-03410000-7 – Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-02-007434-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» Надання відповіді на Запит: Замовник-ініціатор Комунальне некомерційне підприємство «Івано-Франківський обласний спеціалізований (спеціальний) кістково-туберкульозний санаторій «Смерічка» Івано-Франківської обласної ради повинен забезпечити себе відповідною кількістю паливних дров для забезпечення необхідними для повноцінної роботи теплоносіями. Замовником-ініціатором здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року. Відповідно до абзаців 4-5 пункту 1 Розділу III даної методики, одним зі способів, які рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг є збір та аналіз інформації про ціни товарів та послуг, що містяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель «Prozorro». Для формування очікуваної вартості використано інформацію щодо ціни договору по закупівлям, що містять тотожний предмет закупівлі за наступними ідентифікаторами: UA-2024-05-21-005117-a; UA-2024-06-21-005088-a; UA-2024-07-29-000349-a. Ціну сформовано відповідно до положень методики як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Таким чином, на основі наведеного розрахунку сформовано передбачену кошторисом та річним планом очікувану вартість закупівлі, що становить 2 000 грн з ПДВ за одиницю. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)», обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті за посиланням: https://www.if.gov.ua/ohorona-zdorovya/zakupivli-zakladiv-okhorony-zdorovia-shcho-vkhodiat-do-sfery-upravlinnia-departamentu-okhorony-zdorovia-oda Додатки: - Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру державного призначення - Інформація про середньоринкові ціни на дрова з Prozorro - Технічні вимоги для закупівлі твердої дров'яної деревини