0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
990 000.00 грн.
Замовник
Мирненський ліцей Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області
Контакти та закупівліЗавершено. Знайдено порушення
Дата: 17 вер. 16:50
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Дрова паливні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-14-003688-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. У Додатку №4 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» зазначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати: - пояснювальну записку з детальним описом характеристик товару, в тому числі описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та походження; - копії сертифікатів відповідності якщо товар підлягає сертифікації або довідка в довільній формі, якщо такий товар не підлягає обов’язковій сертифікації. В Учасника-переможця Фізична особа-підприємець САВАНЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ в тендерній пропозиції відсутня вищезазначена інформація. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець САВАНЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ вимогам тендерної документації Замовника? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На виконання висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби від 17.09.2024 Мирненський ліцей повідомляє, що: 1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійсювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації. Загальний обсяг закупівлі деревини сформований, виходячи з наявної потреби. Загальна кількість необхідного до закупівель обсягу деревини сформована виходячи із їх обсягів використання Замовником за 2023-2024 роки. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за адресою https://mirne-litsey.e-schools.info/pages/fnansovij-zvt-ltseju. 3. На підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником - учасник ФОП Саванчук М.В. надав довідку № 168 від 20.08.2024, в якій гарантував надання якісного товару. Також, довідка № 173 від 20.08.2024 подана учасником гарантує, що деревина буде відповідати технічним та якісним характеристикам. В довідці № 171 від 20.08.2024 були підтверджені якісні та кількісні характеристики товару відповідно до тендерної документації Замовника. В довідці № 153 від 20.08.2024, поданої учасником вказано, що основним видом діяльності є оптова торгівля деревиною та інша діяльність у лісовому господарстві та торгівлі, що не потребує ліцензування або отримання дозволу, згідно діючого законодавства. Також, ФОП Саванчуком М.В. була надана інформація - довідка № 174 від 20.08.2024, щодо відповідності товару ДСТУ ТА ТУ.
На виконання висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби від 17.09.2024 Мирненський ліцей повідомляє, що: 1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійсювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації. Загальний обсяг закупівлі деревини сформований, виходячи з наявної потреби. Загальна кількість необхідного до закупівель обсягу деревини сформована виходячи із їх обсягів використання Замовником за 2023-2024 роки. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за адресою https://mirne-litsey.e-schools.info/pages/fnansovij-zvt-ltseju. 3. На підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником - учасник ФОП Саванчук М.В. надав довідку № 168 від 20.08.2024, в якій гарантував надання якісного товару. Також, довідка № 173 від 20.08.2024 подана учасником гарантує, що деревина буде відповідати технічним та якісним характеристикам. В довідці № 171 від 20.08.2024 були підтверджені якісні та кількісні характеристики товару відповідно до тендерної документації Замовника. В довідці № 153 від 20.08.2024, поданої учасником вказано, що основним видом діяльності є оптова торгівля деревиною та інша діяльність у лісовому господарстві та торгівлі, що не потребує ліцензування або отримання дозволу, згідно діючого законодавства. Також, ФОП Саванчуком М.В. була надана інформація - довідка № 174 від 20.08.2024, щодо відповідності товару ДСТУ ТА ТУ.
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто