0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
550 000.00 UAH
Замовник
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 18 вер. 16:26
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
17 вересня 2024 року в електронній системі закупівель замовником було отримано повідомлення про початок проведення органом фінансового контролю моніторингу закупівлі (UA-2024-07-02-004606-a) 25 вересня 2024 року в електронній системі закупівель органом фінансового контролю було опубліковано запит про надання пояснень. Відтак. Відповідь на даний запит надається замовником у встановлених ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» строк. З приводу поставлених у запиті питань, замовник повідомляє наступне. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено методом аналізу ринку: здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: Інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та / або постачальників відповідної продукції, (https://prom.ua/ua/search?search_term=%D0%BE%D0%B4%D1%8F%D0%B3%20%D1%81%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8 https://hoztotg.all.biz/uk/odyag-dlya-sceny-g28322591 https://vashinterier.ua/catalog/shtory-v-inter-yeri/prymishchennya_1/dlya-aktovykh-zaliv-stseny/) спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на авторизованих електронних майданчиках, а саме: згідно з пп. 1.1 пунктом 1 метод 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. 2. В частині надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі посилання надається: https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1727169209/
17 вересня 2024 року в електронній системі закупівель замовником було отримано повідомлення про початок проведення органом фінансового контролю моніторингу закупівлі (UA-2024-07-02-004606-a) 25 вересня 2024 року в електронній системі закупівель органом фінансового контролю було опубліковано запит про надання пояснень. Відтак. Відповідь на даний запит надається замовником у встановлених ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» строк. З приводу поставлених у запиті питань, замовник повідомляє наступне. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено методом аналізу ринку: здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: Інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та / або постачальників відповідної продукції, (https://prom.ua/ua/search?search_term=%D0%BE%D0%B4%D1%8F%D0%B3%20%D1%81%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8 https://hoztotg.all.biz/uk/odyag-dlya-sceny-g28322591 https://vashinterier.ua/catalog/shtory-v-inter-yeri/prymishchennya_1/dlya-aktovykh-zaliv-stseny/) спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на авторизованих електронних майданчиках, а саме: згідно з пп. 1.1 пунктом 1 метод 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. 2. В частині надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі посилання надається: https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1727169209/
Органгом фінансового контролю висновок моніторингу в електронній системі закупівель UA-M-2024-09-18-000039 (далі - висновок) було опубліковано 1 жовтня 2024 року, відтак, інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень надаються замовником з дотриманням строку, у порядку, передбаченому ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, згідно опублікованого висновку, Замовником при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Як наслідок, Західний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На предмет виявлених порушень, замовник звертає увагу на наступне. Так, положеннями пункту 47 постанови №1178 визначено наступне. Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; 6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника; 8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів); 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом); 11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, Замовник повідомляє, що виявлені невідповідності жодним чином не могли вплинути на правомірність проведення закупівлі з огляду на ту обставину, що характер формулювання як зазначеної норми, так і аналогічних положень тендерної документації не передбачали обов’язку надання потенційними учасниками будь-яких інших документів, ніж ті, що вимагалися згідно інших положень такої тендерної документації, а також те, що вказані положення Постанови №1178 при проведенні даної закупівлі застосовано не було взагалі – ні на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників, ні на етапі укладення договору з учасником – переможцем процедури закупівлі. Разом з тим, у зв’язку із завершенням процедури закупівлі укладенням відповідного договору, внесення будь-яких змін (не пов’язаних з інформацією щодо укладеного договору) до тендерної документації на даному етапі є неможливим з технічних причин. З огляду на вищенаведене, Замовник повідомляє про прийняття рішення щодо виконання зобов’язань органу фінансового контролю, викладених у згаданому висновку моніторингу в частині проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, відповідно до наказу № 01-05/122 від 07.10.2024 року «Про вжиття заходів щодо підвищення ефективності проведення публічних закупівель», копія якого додається. Додатково повідомляємо, що Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області залишає за собою право на оскарження опублікованого висновку відповідно до ч.10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», про що буде зазначено в електронній системі закупівель у встановленому порядку.