0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
690 726.04 UAH
Знайдено порушення
Дата: 6 трав. 16:06
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Усунуто
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
ПРИХОВАНО
Предметом укладеного Договору №МБ/19/01-С1 від 13.02.2019 р. є розроблення розділів «Охорона навколишнього природного середовища» генеральних планів сіл Бессарабка, Виноградне, Глибоке, Лугове, Морське, Новофедорівка, Рибаківка, Українка, Федорівка Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області, як звітів про стратегічну екологічну оцінку. Відповідно до ч. 4 ст. 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку». Розділ «Охорона навколишнього природного середовища», що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Таким чином, вказаний розділ «Охорона навколишнього природного середовища», який є предметом укладеного Договору №МБ/19/01-С1, є частиною генерального плану населеного пункту. П. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначає генеральний план населеного пункту як містобудівну документацію, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту. Розроблення містобудівної документації відноситься до терміну «роботи» виходячи з наступного. Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно з п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва. Виходячи з вищезазначеного, розроблення містобудівної документації відноситься до проектних робіт. Тобто, розроблення генерального плану, як містобудівна документація місцевого рівня, належить до проектування та підпадає під термін роботи. Вказана позиція підтверджується Листом Мінрегіону України №7/14-6954 від 26.04.2012, у якому, зокрема, зазначено, що «розроблення містобудівної документації відноситься до проектних робіт (проектування) і до них повинна застосовуватися процедура закупівлі робіт у будівництві». Оскільки розроблення розділів «Охорона навколишнього середовища» як складових генеральних планів населених пунктів (містобудівної документації), є проектуванням, воно аналогічним чином підпадає під термін роботи. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Таким чином, договір №МБ/19/01-С1 від 13.02.2019 р. був укладений без застосування відповідних процедур, визначених у ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Предметом укладеного Договору №МБ/19/01-С1 від 13.02.2019 р. є розроблення розділів «Охорона навколишнього природного середовища» генеральних планів сіл Бессарабка, Виноградне, Глибоке, Лугове, Морське, Новофедорівка, Рибаківка, Українка, Федорівка Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області, як звітів про стратегічну екологічну оцінку. Відповідно до ч. 4 ст. 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку». Розділ «Охорона навколишнього природного середовища», що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Таким чином, вказаний розділ «Охорона навколишнього природного середовища», який є предметом укладеного Договору №МБ/19/01-С1, є частиною генерального плану населеного пункту. П. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначає генеральний план населеного пункту як містобудівну документацію, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту. Розроблення містобудівної документації відноситься до терміну «роботи» виходячи з наступного. Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно з п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва. Виходячи з вищезазначеного, розроблення містобудівної документації відноситься до проектних робіт. Тобто, розроблення генерального плану, як містобудівна документація місцевого рівня, належить до проектування та підпадає під термін роботи. Вказана позиція підтверджується Листом Мінрегіону України №7/14-6954 від 26.04.2012, у якому, зокрема, зазначено, що «розроблення містобудівної документації відноситься до проектних робіт (проектування) і до них повинна застосовуватися процедура закупівлі робіт у будівництві». Оскільки розроблення розділів «Охорона навколишнього середовища» як складових генеральних планів населених пунктів (містобудівної документації), є проектуванням, воно аналогічним чином підпадає під термін роботи. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Таким чином, договір №МБ/19/01-С1 від 13.02.2019 р. був укладений без застосування відповідних процедур, визначених у ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Предметом укладеного Договору №МБ/19/01-С1 від 13.02.2019 р. є розроблення розділів «Охорона навколишнього природного середовища» генеральних планів сіл Бессарабка, Виноградне, Глибоке, Лугове, Морське, Новофедорівка, Рибаківка, Українка, Федорівка Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області, як звітів про стратегічну екологічну оцінку. Відповідно до ч. 4 ст. 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку». Розділ «Охорона навколишнього природного середовища», що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку». Таким чином, вказаний розділ «Охорона навколишнього природного середовища», який є предметом укладеного Договору №МБ/19/01-С1, є частиною генерального плану населеного пункту. П. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначає генеральний план населеного пункту як містобудівну документацію, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту. Розроблення містобудівної документації відноситься до терміну «роботи» виходячи з наступного. Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно з п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва. Виходячи з вищезазначеного, розроблення містобудівної документації відноситься до проектних робіт. Тобто, розроблення генерального плану, як містобудівна документація місцевого рівня, належить до проектування та підпадає під термін роботи. Вказана позиція підтверджується Листом Мінрегіону України №7/14-6954 від 26.04.2012, у якому, зокрема, зазначено, що «розроблення містобудівної документації відноситься до проектних робіт (проектування) і до них повинна застосовуватися процедура закупівлі робіт у будівництві». Оскільки розроблення розділів «Охорона навколишнього середовища» як складових генеральних планів населених пунктів (містобудівної документації), є проектуванням, воно аналогічним чином підпадає під термін роботи. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», цей закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Таким чином, договір №МБ/19/01-С1 від 13.02.2019 р. був укладений без застосування відповідних процедур, визначених у ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі».
Коблівською сільською радою Березанського району Миколаївської області було прийнято рішення щодо розірвання договору від 13.02.2019 №МБ/19/01-С1, який було укладено з порушеннями законодавства у сфері публічних закупівель. Коблівська сільська рада звернулася до ТОВ «Архізем Гео» з вимогою щодо розірвання даного договору та направила на адресу ТОВ «Архізем Гео» відповідну додаткову угоду. Документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, буде оприлюднено через електронну систему закупівель після підписання додаткової угоди сторонами договору №МБ/19/01-С1.