0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
219 400.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча клінічна лікарня №24" Харківської міської ради
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 23 вер. 15:31
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Доброго дня! Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон/Закон України «Про публічні закупівлі»), в межах проведення моніторингу закупівлі за номером UA-2024-08-30-004966-a надаємо пояснення на запит про надання пояснень УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ від 23.09.2024 року щодо процедури закупівлі, яка проводилася КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Щодо питання 1: «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» повідомляємо про наступне. Відповідно до положень пункту 1.5. СТАТУТУ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (НОВА РЕДАКЦІЯ), затвердженого Заступником директора Департаменту – начальником Управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради 17.12.2021 (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (за змістом Статуту – Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Президента України, нормативними та методичними документами Міністерства охорони здоров’я України, Національної служби здоров’я України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, наказами Департаменту охорони здоров’я Харківської міської ради, цим Статутом та іншими нормативними актами . КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону). Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) на виконання вимог Закону. Пунктом 10 Особливостей передбачено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Згідно зі Статутом основна мета Підприємства- провадження медичної практики та забезпечення кваліфікованою, доступною, своєчасною, якісною та ефективною медичною допомогою, в т.ч. первинною, вторинною (спеціалізованою) та невідкладною, дитячого населення міста Харкова, а також вжиття заходів з профілактики захворювань дитячого населення та підтримки громадського здоров’я. Одними з основних завдань Підприємства згідно зі Статутом є, зокрема, забезпечення доступності та задоволення потреб дитячого населення у своєчасній та кваліфікованій амбулаторній та стаціонарній медичній допомозі відповідно до Програми медичних гарантій в межах договорів, але не виключно, укладених між Підприємством та органом, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення; забезпечення якісного обстеження, лікування, реабілітації хворих дітей в амбулаторних та стаціонарних умовах; взаємодія з іншими суб’єктами будь якої форми власності та організаційно-правової форми, які надають медичну допомогу та медичні послуги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта; впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів. На виконання поставлених завдань КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ради здійснює функції, зокрема, надання лікувально-діагностичної та медико-соціальної допомоги дитячому населенню амбулаторно (під час особистого прийому, у тому числі в умовах денного стаціонару), вдома (за рішенням лікаря) та в умовах стаціонару згідно чинного законодавства, включаючи всі види медичної допомоги, що надаються з дотриманням вимог Програми медичних гарантій в межах договорів, укладених між Підприємством та органом, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення. Для виконання зазначених завдань та функцій, з метою надання стаціонарної медичної допомоги, для виконання умов за договорами про медичне обслуговування населення за Програмою медичних гарантій щодо надання медичних послуг, зокрема, за пакетом: «Реабілітаційна допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах» необхідно забезпечити підприємство необхідним обладнанням та апаратурою. Першочергову потребу матеріального забезпечення відділення визначає профільний фахівець та керівництво. Результат аналізу потреби матеріального забезпечення згідно вимог НСЗУ зазначено в службовій записці завідувача відділенням реабілітації Самсонової Л.В. від 12.07.2024 р. (Додаток 1 до цих пояснень). Для здійснення даної закупівлі, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник керувався визначеною персоналом потребою та розпорядженням директора щодо початку процедури закупівлі за рахунок коштів Національної служби здоров’я України. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Дана запланована закупівля була здійснена Замовником шляхом застосування процедури закупівлі відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, на виконання вимог Закону, згідно пункту 10 Особливостей. Замовником згідно із Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (зі змінами та доповненнями), під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося Замовником, відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня № 24» Харківської міської ради від 28.04.2020 р. № 121 на основі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), в декілька етапів, таких як: визначення потреби у товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням потреби Замовника для виконання умов за договорами про медичне обслуговування населення за Програмою медичних гарантій щодо надання медичних послуг в 2024 році; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик із залученням відповідних фахівців Замовника; аналіз ринку з використанням інформації, отриманої від Постачальників товару, які є предметом закупівлі; визначення вимог щодо поставки товару та оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були сформовані за участю фахівців (медичного директора, лікаря-фізіотерапевта, лікаря з фізичної та реабілітаційної медицини) на підставі копій паспортів (інструкцій) на апаратуру, що є предметом закупівлі, що і було враховано в тендерній документації ( Додаток 5 та Додаток 6 до цих пояснень) Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін. З цієї метою Замовник направив письмові запити комерційних (цінових) пропозицій до Постачальників товару, що є предметом закупівлі, а саме: – запит комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на електротерапевтичне обладнання (2 найменування) до ФОП Приступа Г.Л. від 08 серпня 2024 р. № 386/1 : – запит комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на електротерапевтичне обладнання (2 найменування) до ФОП Даценко Р.О. від 08 серпня 2024 р. № 386/2 : – запит комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на електротерапевтичне обладнання (2 найменування) до ФОП Богуславський В.П. від 12 серпня 2024 р. № 391/1; – запит комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на електротерапевтичне обладнання (2 найменування) до ТОВ "Центр медичної техніки" від 12 серпня 2024 р. № 391/2; Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на придбання електротерапевтичного обладнання (2 найменування) від трьох постачальників товару, а саме від: – Фізичної особи- підприємця «Приступа Ганна Леонідівна.», вих. № 36 від 14.08.2024 р.; вартість пропозиції за предметом закупівлі – 220530,00 грн без ПДВ (Додаток 2 до цих пояснень); – Фізичної особи- підприємця «Даценко Руслан Олегович», вих. № 14/24 від 21.08.2024 р.; вартість пропозиції за предметом закупівлі – 219320,00 грн без ПДВ (Додаток 3 до цих пояснень); – Фізичної особи- підприємця «Богуславський Владислав Петрович», вих. № б/н від 21.08.2024 р.; вартість пропозиції за предметом закупівлі – 218350,00 грн без ПДВ (Додаток 4 до цих пояснень). Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 219 400,00 грн. без ПДВ . Щодо питання 2: «Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ №782 від 05.07.2024р «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», повідомляємо наступне. Тендерна документація складена Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Після російських обстрілів у Харкові та області із 25 березня 2024 запроваджено графіки щоденних відключень електроенергії, що було широко оголошено в ЗМІ. Про це повідомив, зокрема, начальник Харківської обласної військової адміністрації Олег Синєгубов. Ситуація з обстрілами та відключеннями ще погіршилась і продовжилась в серпні місяці, так, зокрема, 30 серпня 2024 року (в день розміщення оголошення та тендерної документації) Харків зазнав масового обстрілу з боку російських військ, що висвітлювалось в ЗМІ. В місті Харкові постійно оголошується повітряна тривога. Така ситуація призвела до нестабільної роботи комп’ютерної техніки (зокрема, не завжди зберігались зміни, внесені до текстових документів – зокрема, тендерної документації, яку неодноразово приходилось корегувати та відновлювати) та нестабільної роботи Інтернет ресурсів, що в сукупності призвело до помилкового використання шаблону тендерної документації, яка була чинна до внесення відповідних змін. В той же час, провівши аналіз змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ №782 від 05.07.2024р «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» та процедури закупівлі за номером UA-2024-08-30-004966-a частині учасників закупівлі (1 учасник), поданих тендерних пропозицій та документів, виявлена Держаудитслужбою невідповідність в тендерній документації не вплинула на хід закупівлі та прийняття уповноваженою особою кінцевого рішення щодо оголошення ФО-П Богуславський Владислав Петрович (ЄДРПОУ 2478607838) переможцем у відкритих торгах. У разі, якщо б тендерна документація враховувала зміни до постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 – результат процедури закупівлі (тендеру, відкриті торги з особливостями) залишився таким же. Додатки: 1. Додаток 1 – Службова записка завідувача відділенням реабілітації Самсонової Л.В. від 12.07.2024 р.. 2. Додаток 2 - Відповідь на запит комерційних (цінових) пропозицій від Фізичної особи- підприємця Приступа Ганна Леонідівна (вих. № 36 від 14.08.2024 р). 3. Додаток 3 - Відповідь на запит комерційних (цінових) пропозицій від Фізичної особи- підприємця «Даценко Руслан Олегович», вих. № 14/24 від 21.08.2024 р. 4. Додаток 4 - Відповідь на запит комерційних (цінових) пропозицій від Фізичної особи- підприємця «Богуславський Владислав Петрович», вих. № б/н від 21.08.2024 р 5. Додаток 5 – Технічні характеристики електрообладнання (Керівництво користувача BTL-4000 Smart Premium User Manual UA201) 6. Додаток 7 - Технічні характеристики електрообладнання (Інструкція з експлуатації USER MANUAL REHAB SERIES(2201)_ua).
Доброго дня! Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон/Закон України «Про публічні закупівлі»), в межах проведення моніторингу закупівлі за номером UA-2024-08-30-004966-a надаємо пояснення на запит про надання пояснень УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ від 23.09.2024 року щодо процедури закупівлі, яка проводилася КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Щодо питання 1: «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» повідомляємо про наступне. Відповідно до положень пункту 1.5. СТАТУТУ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (НОВА РЕДАКЦІЯ), затвердженого Заступником директора Департаменту – начальником Управління комунального майна та приватизації Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради 17.12.2021 (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (за змістом Статуту – Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Президента України, нормативними та методичними документами Міністерства охорони здоров’я України, Національної служби здоров’я України, рішеннями Харківської міської ради та її виконавчого комітету, наказами Департаменту охорони здоров’я Харківської міської ради, цим Статутом та іншими нормативними актами . КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону). Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) на виконання вимог Закону. Пунктом 10 Особливостей передбачено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Згідно зі Статутом основна мета Підприємства- провадження медичної практики та забезпечення кваліфікованою, доступною, своєчасною, якісною та ефективною медичною допомогою, в т.ч. первинною, вторинною (спеціалізованою) та невідкладною, дитячого населення міста Харкова, а також вжиття заходів з профілактики захворювань дитячого населення та підтримки громадського здоров’я. Одними з основних завдань Підприємства згідно зі Статутом є, зокрема, забезпечення доступності та задоволення потреб дитячого населення у своєчасній та кваліфікованій амбулаторній та стаціонарній медичній допомозі відповідно до Програми медичних гарантій в межах договорів, але не виключно, укладених між Підприємством та органом, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення; забезпечення якісного обстеження, лікування, реабілітації хворих дітей в амбулаторних та стаціонарних умовах; взаємодія з іншими суб’єктами будь якої форми власності та організаційно-правової форми, які надають медичну допомогу та медичні послуги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта; впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань та станів. На виконання поставлених завдань КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 24» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ради здійснює функції, зокрема, надання лікувально-діагностичної та медико-соціальної допомоги дитячому населенню амбулаторно (під час особистого прийому, у тому числі в умовах денного стаціонару), вдома (за рішенням лікаря) та в умовах стаціонару згідно чинного законодавства, включаючи всі види медичної допомоги, що надаються з дотриманням вимог Програми медичних гарантій в межах договорів, укладених між Підприємством та органом, що реалізує державну політику у сфері державних фінансових гарантій медичного обслуговування населення. Для виконання зазначених завдань та функцій, з метою надання стаціонарної медичної допомоги, для виконання умов за договорами про медичне обслуговування населення за Програмою медичних гарантій щодо надання медичних послуг, зокрема, за пакетом: «Реабілітаційна допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах» необхідно забезпечити підприємство необхідним обладнанням та апаратурою. Першочергову потребу матеріального забезпечення відділення визначає профільний фахівець та керівництво. Результат аналізу потреби матеріального забезпечення згідно вимог НСЗУ зазначено в службовій записці завідувача відділенням реабілітації Самсонової Л.В. від 12.07.2024 р. (Додаток 1 до цих пояснень). Для здійснення даної закупівлі, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник керувався визначеною персоналом потребою та розпорядженням директора щодо початку процедури закупівлі за рахунок коштів Національної служби здоров’я України. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Дана запланована закупівля була здійснена Замовником шляхом застосування процедури закупівлі відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, на виконання вимог Закону, згідно пункту 10 Особливостей. Замовником згідно із Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (зі змінами та доповненнями), під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося Замовником, відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча клінічна лікарня № 24» Харківської міської ради від 28.04.2020 р. № 121 на основі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), в декілька етапів, таких як: визначення потреби у товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням потреби Замовника для виконання умов за договорами про медичне обслуговування населення за Програмою медичних гарантій щодо надання медичних послуг в 2024 році; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик із залученням відповідних фахівців Замовника; аналіз ринку з використанням інформації, отриманої від Постачальників товару, які є предметом закупівлі; визначення вимог щодо поставки товару та оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були сформовані за участю фахівців (медичного директора, лікаря-фізіотерапевта, лікаря з фізичної та реабілітаційної медицини) на підставі копій паспортів (інструкцій) на апаратуру, що є предметом закупівлі, що і було враховано в тендерній документації ( Додаток 5 та Додаток 6 до цих пояснень) Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін. З цієї метою Замовник направив письмові запити комерційних (цінових) пропозицій до Постачальників товару, що є предметом закупівлі, а саме: – запит комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на електротерапевтичне обладнання (2 найменування) до ФОП Приступа Г.Л. від 08 серпня 2024 р. № 386/1 : – запит комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на електротерапевтичне обладнання (2 найменування) до ФОП Даценко Р.О. від 08 серпня 2024 р. № 386/2 : – запит комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на електротерапевтичне обладнання (2 найменування) до ФОП Богуславський В.П. від 12 серпня 2024 р. № 391/1; – запит комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на електротерапевтичне обладнання (2 найменування) до ТОВ "Центр медичної техніки" від 12 серпня 2024 р. № 391/2; Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити комерційних (цінових) пропозицій щодо вартості на придбання електротерапевтичного обладнання (2 найменування) від трьох постачальників товару, а саме від: – Фізичної особи- підприємця «Приступа Ганна Леонідівна.», вих. № 36 від 14.08.2024 р.; вартість пропозиції за предметом закупівлі – 220530,00 грн без ПДВ (Додаток 2 до цих пояснень); – Фізичної особи- підприємця «Даценко Руслан Олегович», вих. № 14/24 від 21.08.2024 р.; вартість пропозиції за предметом закупівлі – 219320,00 грн без ПДВ (Додаток 3 до цих пояснень); – Фізичної особи- підприємця «Богуславський Владислав Петрович», вих. № б/н від 21.08.2024 р.; вартість пропозиції за предметом закупівлі – 218350,00 грн без ПДВ (Додаток 4 до цих пояснень). Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 219 400,00 грн. без ПДВ . Щодо питання 2: «Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ №782 від 05.07.2024р «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», повідомляємо наступне. Тендерна документація складена Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Після російських обстрілів у Харкові та області із 25 березня 2024 запроваджено графіки щоденних відключень електроенергії, що було широко оголошено в ЗМІ. Про це повідомив, зокрема, начальник Харківської обласної військової адміністрації Олег Синєгубов. Ситуація з обстрілами та відключеннями ще погіршилась і продовжилась в серпні місяці, так, зокрема, 30 серпня 2024 року (в день розміщення оголошення та тендерної документації) Харків зазнав масового обстрілу з боку російських військ, що висвітлювалось в ЗМІ. В місті Харкові постійно оголошується повітряна тривога. Така ситуація призвела до нестабільної роботи комп’ютерної техніки (зокрема, не завжди зберігались зміни, внесені до текстових документів – зокрема, тендерної документації, яку неодноразово приходилось корегувати та відновлювати) та нестабільної роботи Інтернет ресурсів, що в сукупності призвело до помилкового використання шаблону тендерної документації, яка була чинна до внесення відповідних змін. В той же час, провівши аналіз змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ №782 від 05.07.2024р «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» та процедури закупівлі за номером UA-2024-08-30-004966-a частині учасників закупівлі (1 учасник), поданих тендерних пропозицій та документів, виявлена Держаудитслужбою невідповідність в тендерній документації не вплинула на хід закупівлі та прийняття уповноваженою особою кінцевого рішення щодо оголошення ФО-П Богуславський Владислав Петрович (ЄДРПОУ 2478607838) переможцем у відкритих торгах. У разі, якщо б тендерна документація враховувала зміни до постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 – результат процедури закупівлі (тендеру, відкриті торги з особливостями) залишився таким же. Додатки: 1. Додаток 1 – Службова записка завідувача відділенням реабілітації Самсонової Л.В. від 12.07.2024 р.. 2. Додаток 2 - Відповідь на запит комерційних (цінових) пропозицій від Фізичної особи- підприємця Приступа Ганна Леонідівна (вих. № 36 від 14.08.2024 р). 3. Додаток 3 - Відповідь на запит комерційних (цінових) пропозицій від Фізичної особи- підприємця «Даценко Руслан Олегович», вих. № 14/24 від 21.08.2024 р. 4. Додаток 4 - Відповідь на запит комерційних (цінових) пропозицій від Фізичної особи- підприємця «Богуславський Владислав Петрович», вих. № б/н від 21.08.2024 р 5. Додаток 5 – Технічні характеристики електрообладнання (Керівництво користувача BTL-4000 Smart Premium User Manual UA201) 6. Додаток 7 - Технічні характеристики електрообладнання (Інструкція з експлуатації USER MANUAL REHAB SERIES(2201)_ua).
За результатами моніторингу закупівлі,здійсненого Північно-східним офісом Держаудитслужби України, було вжито наступних заходів: 1. Уповноваженій особі Поповій А.О. оголошена догана (наказ №155/1 від 30.09.2024). 2. Вжито заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому (Наказ №155 від 30.09.2024).