0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 300 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 вер. 16:01
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо визначення технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. На підставі листа бізнес плану (лист додається). Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій, тощо, та щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, кількісні та якісні показники, тощо) здійснено на підставі аналізу фактичного використання товарів згідно предмету закупівлі для забезпечення діяльності замовника в минулі періоди та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними параметрами з використанням інтернет-ресурсу. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про технічні та якісні характеристики та ціни, на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Опрацювавши даний матеріал було прийнято рішення взати за основу технічні дані на атомобіль спеціальний санітарний медичної допомоги виготовленого на базі автомобіля RENAULT MASTER L2H2, як оптимально відповідний потребам. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO та враховано закупівельні ціни минулих періодів. Враховуючи вищезазначене, РОМАНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначено очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. Щодо другого питання Відповідно до п. 1 розділу 1 Тендерної Документації, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Відповідно до додатку 6 до Тендерної Документації, учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати документи, що вимагаються п. 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Відповідно до абзацу 1 пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861), передбачено, якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). На виконання вищезазначеної вимоги Учасником процедури закупівлі надано свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), у зв’язку із чим порушення вимог Порядку 861 не відбулося та дотримано приписів законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо визначення технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону. На підставі листа бізнес плану (лист додається). Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій, тощо, та щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі (номенклатура, кількісні та якісні показники, тощо) здійснено на підставі аналізу фактичного використання товарів згідно предмету закупівлі для забезпечення діяльності замовника в минулі періоди та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товари з відповідними параметрами з використанням інтернет-ресурсу. Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про технічні та якісні характеристики та ціни, на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії, рекламі, прайс-листах. Опрацювавши даний матеріал було прийнято рішення взати за основу технічні дані на атомобіль спеціальний санітарний медичної допомоги виготовленого на базі автомобіля RENAULT MASTER L2H2, як оптимально відповідний потребам. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO та враховано закупівельні ціни минулих періодів. Враховуючи вищезазначене, РОМАНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначено очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу. Щодо другого питання Відповідно до п. 1 розділу 1 Тендерної Документації, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом. Відповідно до додатку 6 до Тендерної Документації, учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати документи, що вимагаються п. 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Відповідно до абзацу 1 пункту 13¹ Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок № 861), передбачено, якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). На виконання вищезазначеної вимоги Учасником процедури закупівлі надано свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), у зв’язку із чим порушення вимог Порядку 861 не відбулося та дотримано приписів законодавства у сфері публічних закупівель.
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-27-005559-a від 07.10.2024 року РОМАНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТНОЇ РАДИ повідомляє про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом вжиття заходів, що вказані у висновку, а саме замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до матеріальної відповідальності уповноваженої особи, якою допущено порушення норм частини 4 статті 23, підпункту 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу 3 пункту 13¹ Порядку №861 (підтверджуючий документ (Наказ № 133 від 09.10.2024 року) додається), а так само уповноваженою особою прийнято до уваги необхідність недопущення будь-яких порушень під час організації та проведення публічних закупівель у подальшому.
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-27-005559-a від 07.10.2024 року РОМАНІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТНОЇ РАДИ повідомляє про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом вжиття заходів, що вказані у висновку, а саме замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи, якою допущено порушення норм частини 4 статті 23, підпункту 1 та 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та абзацу 3 пункту 13¹ Порядку №861 (підтверджуючий документ (Наказ № 133 від 09.10.2024 року) додається), а так само уповноваженою особою прийнято до уваги необхідність недопущення будь-яких порушень під час організації та проведення публічних закупівель у подальшому.