0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
329 000.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 23 вер. 15:10
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.09.2024 № 65 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.09.2024 № 65. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 "UA-2024-07-16-003669-a" 16.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Круглі лісоматеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-003669-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Згідно вимог п.2 Додатку 2 до Тендерної документації переможець має надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі (витяг повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати його подання) та інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Учасник-переможець філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» надав не Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а Скорочений витяг. Крім того, наданий витяг перевищує тридцятиденну давнину від дати його подання (витяг сформований 14.05.2024, а дата його подання – 29.07.2024). Також, учасником-переможцем філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» надано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не на керівника, а на філію «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України». Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» вимогам п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації. 4. Пунктом 7 Додатку 6 до Тендерної документації передбачено, що учасник має надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ) або копію Витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку). Тендерна пропозиція учасника філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» не містить копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для Учасників – платників ПДВ) або копію Витягу з реєстру платників єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку), виданих на учасника - філію «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», а також не містить обґрунтування підстав ненадання вказаних документів. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» вимогам п. 7 Додатку 6 до Тендерної документації. 5. Згідно з вимогами п.1 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учаснику необхідно надати копію зазначеного аналогічного договору (зазначених аналогічних договорів) (2022-2024 рр.) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, документами, що підтверджують факт виконання договору (видаткова накладна/і тощо). Учасником-переможцем філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» надано копію аналогічного договору №93-23 від 12.12.2023 без додатку №1 «Специфікація». Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника-переможця філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» вимогам п.1 Додатку 1 до Тендерної документації. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2024-09-23-000049 закупівлі за ID: UA-2024-07-16-003669-a На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби від 23 вересня 2024 року, «У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Круглі лісоматеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-003669-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.» щодо закупівлі за ID UA-2024-07-16-003669-a уповноважена особа з публічних закупівель Виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) надає наступне пояснення, інформацію та документи. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристика предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 329 000,00 грн (триста двадцять дев’ять тисяч гривень 00 коп.), яка була визначена відповідно до статті 4 Закону, за найнижчою ціновою пропозицією. Згідно з частиною 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що є предметом закупівлі, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі (в тому числі на: - https://drive.google.com/file/d/1YNy7nf6-9uCmpk3r8dcwGksNdHGRGX6y/view - https://www.dzo.com.ua/tenders/23024275 був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний веб-портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі «Prozorro», а також проведені консультації з потенційними постачальниками. За результатом збору інформації Замовником також було отримано комерційну пропозицію від потенційного постачальника (додається). Згідно з частиною 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Потреба замовника була визначена та передбачена Програмою мобілізаційної підготовки мобілізації та оборонної роботи у Вараській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки затвердженої рішенням Вараської міської ради від 20.08.2021 №603 (в редакції Наказу начальника Вараської міської військової адміністрації від 09.07.2024 №128 «Про внесення змін до Програми мобілізаційної підготовки, мобілізації та оборонної роботи у Вараській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, згідно зі службовим листом заступника начальника відділу оборонно-мобілізаційної роботи виконавчого комітету Вараської міської ради №1200-СЛ-3110-10-723-24 від 15.07.2024 року та потреби Військової частини 3045 Національної гвардії України. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому раніше розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено забезпечення головними розпорядникам бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На виконання вищезазначеної норми Замовником на офіційному веб-сайті Вараської міської ради було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=2459:ua-2024-07-17-001520-a&catid=159 3.4.5. Щодо обгрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця Філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» вимогам п.2 Додатку 2 до тендерної документації, вимогам п.7 Додатку 6 до тендерної документації, вимогам п.1 Додатку 1 до тендерної документації. На момент надання пояснення на запит Сторони Договору виконали свої зобов’язання в повному обсязі, що унеможливлює розірвання даного договору, оскільки товар в повному обсязі доставлено кінцевому отримувачу (військова частина Збройних сил України). Отже, Замовник не зможе повернути у первісний стан предмет закупівлі, який вже використовується. Враховуючи вищевикладене, Замовник не в змозі виправити вказані в запиті порушення. При цьому, при розгляді відповіді Замовника на запит про надання пояснення, просимо врахувати, що виявлені порушення не мають негативного впливу для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів), а закупівля здійснювалась на користь іншої особи на виконання Програми мобілізаційної підготовки мобілізації та оборонної роботи у Вараській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки з метою забезпечення облаштування фортифікаційних споруд. Кінцевим отримувачем Товару згідно з договором про закупівлю (далі —договір) є військова частина Збройних сил України.
ПОЯСНЕННЯ на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ у межах проведення моніторингу UA-M-2024-09-23-000049 закупівлі за ID: UA-2024-07-16-003669-a На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби від 23 вересня 2024 року, «У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Круглі лісоматеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-003669-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.» щодо закупівлі за ID UA-2024-07-16-003669-a уповноважена особа з публічних закупівель Виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) надає наступне пояснення, інформацію та документи. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обгрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристика предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 329 000,00 грн (триста двадцять дев’ять тисяч гривень 00 коп.), яка була визначена відповідно до статті 4 Закону, за найнижчою ціновою пропозицією. Згідно з частиною 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що є предметом закупівлі, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі (в тому числі на: - https://drive.google.com/file/d/1YNy7nf6-9uCmpk3r8dcwGksNdHGRGX6y/view - https://www.dzo.com.ua/tenders/23024275 був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний веб-портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі «Prozorro», а також проведені консультації з потенційними постачальниками. За результатом збору інформації Замовником також було отримано комерційну пропозицію від потенційного постачальника (додається). Згідно з частиною 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Потреба замовника була визначена та передбачена Програмою мобілізаційної підготовки мобілізації та оборонної роботи у Вараській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки затвердженої рішенням Вараської міської ради від 20.08.2021 №603 (в редакції Наказу начальника Вараської міської військової адміністрації від 09.07.2024 №128 «Про внесення змін до Програми мобілізаційної підготовки, мобілізації та оборонної роботи у Вараській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, згідно зі службовим листом заступника начальника відділу оборонно-мобілізаційної роботи виконавчого комітету Вараської міської ради №1200-СЛ-3110-10-723-24 від 15.07.2024 року та потреби Військової частини 3045 Національної гвардії України. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому раніше розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено забезпечення головними розпорядникам бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. На виконання вищезазначеної норми Замовником на офіційному веб-сайті Вараської міської ради було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=2459:ua-2024-07-17-001520-a&catid=159 3.4.5. Щодо обгрунтування відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця Філія «Рафалівське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» вимогам п.2 Додатку 2 до тендерної документації, вимогам п.7 Додатку 6 до тендерної документації, вимогам п.1 Додатку 1 до тендерної документації. На момент надання пояснення на запит Сторони Договору виконали свої зобов’язання в повному обсязі, що унеможливлює розірвання даного договору, оскільки товар в повному обсязі доставлено кінцевому отримувачу (військова частина Збройних сил України). Отже, Замовник не зможе повернути у первісний стан предмет закупівлі, який вже використовується. Враховуючи вищевикладене, Замовник не в змозі виправити вказані в запиті порушення. При цьому, при розгляді відповіді Замовника на запит про надання пояснення, просимо врахувати, що виявлені порушення не мають негативного впливу для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів), а закупівля здійснювалась на користь іншої особи на виконання Програми мобілізаційної підготовки мобілізації та оборонної роботи у Вараській міській територіальній громаді на 2022-2025 роки з метою забезпечення облаштування фортифікаційних споруд. Кінцевим отримувачем Товару згідно з договором про закупівлю (далі —договір) є військова частина Збройних сил України.