0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
621 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАЛОКРУШЛИНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВІННИЦЬКОГО РАЙОНУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 23 вер. 18:05
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник надає наступні пояснення (інформацію, документи) на даний запит: 1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а також на підставі наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників. Скан-копії даних комерційних пропозицій додаються. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості запропонованих на ринку України товарів. 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://mlk.klasna.com/. 3. Замовником було здійснено повторну перевірку документів, поданих Учасником ФОП «Лук'ян Михайло Федорович» у складі своєї тендерної пропозиції, в тому числі, СЕРТИФІКАТУ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ ТОВАРУ EUR.1 № PL/MF/AT 0127381. За її результатами було виявлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Лук'ян Михайло Федорович» замовником було допущено помилку, що призвело до порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Оскільки, зазначені порушення на цьому етапі проведення закупівлі неможливо усунути чи виправити, замовником, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, було прийнято рішення про відміну відкритих торгів. Скан-копія ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛУ) № 32 від 24 вересня 2024 року додається.
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник надає наступні пояснення (інформацію, документи) на даний запит: 1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а також на підставі наданих комерційних пропозицій від потенційних учасників. Скан-копії даних комерційних пропозицій додаються. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості запропонованих на ринку України товарів. 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://mlk.klasna.com/. 3. Замовником було здійснено повторну перевірку документів, поданих Учасником ФОП «Лук'ян Михайло Федорович» у складі своєї тендерної пропозиції, в тому числі, СЕРТИФІКАТУ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ ТОВАРУ EUR.1 № PL/MF/AT 0127381. За її результатами було виявлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Лук'ян Михайло Федорович» замовником було допущено помилку, що призвело до порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Оскільки, зазначені порушення на цьому етапі проведення закупівлі неможливо усунути чи виправити, замовником, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, було прийнято рішення про відміну відкритих торгів. Скан-копія ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛУ) № 32 від 24 вересня 2024 року додається.
Замовником було прийнято рішення про відміну відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Скан-копія ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛУ) № 32 від 26 вересня 2024 року додається. Скан-копія даного рішення та підстави його прийняття зазначено замовником в електронній системі закупівель у строк, передбачений чинним законодавством України у сфері публічних закупівель.