0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
569 849.48 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр»
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 25 вер. 17:04
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» (далі – КНП СОР «СОКОЦ») надає пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лікарські засоби» (ID: UA-2024-07-23-009888-a) (надалі-Закупівля). Щодо першого питання повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначалася підприємством відповідно до Постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення". Технічні та якісні характеристики надаються відповідальними посадовими особами на підставі поданих потреб структурними підрозділами закладу (скан-копія потреби надається). Щодо питання другого повідомляємо, що згідно ст. 22 та ст. 24 Господарського кодексу України Комунальне некомерційне підприємство є суб’єктом господарювання комунального сектора економіки, а не державного сектора економіки. Крім того, згідно положень Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство не має статусу бюджетної установи, а тому не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а є лише їх отримувачем. Пунктом 1 статті 38 Бюджетного кодексу України визначено, що одержувачами бюджетних коштів можуть бути суб’єкти господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету, які затверджуються Планом використання бюджетних коштів, який подається до Державної казначейської служби відповідно до п. 5.6 Порядку обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну від 23.08.2012 №938. Крім того, враховуючи те, що КНП СОР «СОКОЦ» здійснює придбання товарів за власні кошти, отримані від надавання медичних послуг, які згідно ст.2 Бюджетного кодексу України не належать до бюджетних коштів, а затверджуються власником - Сумською обласною радою у фінансовому плані підприємства, дія постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» не розповсюджується на наше підприємство, в зв’язку з чим обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не було розміщено на власному веб-сайту або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Щодо питання третього повідомляємо, Замовником була оголошена процедура Закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю лікарського засобу, зазначеного у позиції 1 додатку 2 до тендерної документації, а саме: Гепаринова мазь туба 25 г № 1 (Heparin, combinations) здійснювалася шляхом застосування відкритих торгів, оскільки, цей лікарський засіб має код АТХ C05BA53, міжнародну непатентовану назву Heparin, combinations, та не включений до Переліку лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу (додаток 1 до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції від 09.07.2024)(далі – Перелік), в Переліку є лікарський засіб з кодом АТХ B01AB01, міжнародною непатентованою назвою Гепарин натрій (Heparin). Що стосується лікарських засобів: Диклофенак суп. ректал. 0,1 г №10 (МНН – Diclofenac) – 10 пачок; Тестостерону пропіонат р-н д/ін. в етилолеаті 5 % амп. 1 мл, в пачці №5 (МНН- Testosterone) – 200 пачок. Оскільки проводилася Закупівля лікарських засобів, які не входять до національного переліку лікарських засобів, вони були помилково включені в даний перелік і в Закупівлю, шляхом проведення Відкритих торгів з Особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції від 09.07.2024), отже Замовник при проведенні даної Закупівлі не уник конкурентної процедури.
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» (далі – КНП СОР «СОКОЦ») надає пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лікарські засоби» (ID: UA-2024-07-23-009888-a) (надалі-Закупівля). Щодо першого питання повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначалася підприємством відповідно до Постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення". Технічні та якісні характеристики надаються відповідальними посадовими особами на підставі поданих потреб структурними підрозділами закладу (скан-копія потреби надається). Щодо питання другого повідомляємо, що згідно ст. 22 та ст. 24 Господарського кодексу України Комунальне некомерційне підприємство є суб’єктом господарювання комунального сектора економіки, а не державного сектора економіки. Крім того, згідно положень Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство не має статусу бюджетної установи, а тому не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а є лише їх отримувачем. Пунктом 1 статті 38 Бюджетного кодексу України визначено, що одержувачами бюджетних коштів можуть бути суб’єкти господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету, які затверджуються Планом використання бюджетних коштів, який подається до Державної казначейської служби відповідно до п. 5.6 Порядку обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну від 23.08.2012 №938. Крім того, враховуючи те, що КНП СОР «СОКОЦ» здійснює придбання товарів за власні кошти, отримані від надавання медичних послуг, які згідно ст.2 Бюджетного кодексу України не належать до бюджетних коштів, а затверджуються власником - Сумською обласною радою у фінансовому плані підприємства, дія постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» не розповсюджується на наше підприємство, в зв’язку з чим обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не було розміщено на власному веб-сайту або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Щодо питання третього повідомляємо, Замовником була оголошена процедура Закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю лікарського засобу, зазначеного у позиції 1 додатку 2 до тендерної документації, а саме: Гепаринова мазь туба 25 г № 1 (Heparin, combinations) здійснювалася шляхом застосування відкритих торгів, оскільки, цей лікарський засіб має код АТХ C05BA53, міжнародну непатентовану назву Heparin, combinations, та не включений до Переліку лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу (додаток 1 до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції від 09.07.2024)(далі – Перелік), в Переліку є лікарський засіб з кодом АТХ B01AB01, міжнародною непатентованою назвою Гепарин натрій (Heparin). Що стосується лікарських засобів: Диклофенак суп. ректал. 0,1 г №10 (МНН – Diclofenac) – 10 пачок; Тестостерону пропіонат р-н д/ін. в етилолеаті 5 % амп. 1 мл, в пачці №5 (МНН- Testosterone) – 200 пачок. Оскільки проводилася Закупівля лікарських засобів, які не входять до національного переліку лікарських засобів, вони були помилково включені в даний перелік і в Закупівлю, шляхом проведення Відкритих торгів з Особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції від 09.07.2024), отже Замовник при проведенні даної Закупівлі не уник конкурентної процедури.
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр» (далі – КНП СОР «СОКОЦ») надає пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Лікарські засоби» (ID: UA-2024-07-23-009888-a) (надалі-Закупівля). Щодо першого питання повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі визначалася підприємством відповідно до Постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення". Технічні та якісні характеристики надаються відповідальними посадовими особами на підставі поданих потреб структурними підрозділами закладу (скан-копія потреби надається). Щодо питання другого повідомляємо, що згідно ст. 22 та ст. 24 Господарського кодексу України Комунальне некомерційне підприємство є суб’єктом господарювання комунального сектора економіки, а не державного сектора економіки. Крім того, згідно положень Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство не має статусу бюджетної установи, а тому не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а є лише їх отримувачем. Пунктом 1 статті 38 Бюджетного кодексу України визначено, що одержувачами бюджетних коштів можуть бути суб’єкти господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету, які затверджуються Планом використання бюджетних коштів, який подається до Державної казначейської служби відповідно до п. 5.6 Порядку обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Мінфіну від 23.08.2012 №938. Крім того, враховуючи те, що КНП СОР «СОКОЦ» здійснює придбання товарів за власні кошти, отримані від надавання медичних послуг, які згідно ст.2 Бюджетного кодексу України не належать до бюджетних коштів, а затверджуються власником - Сумською обласною радою у фінансовому плані підприємства, дія постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» не розповсюджується на наше підприємство, в зв’язку з чим обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не було розміщено на власному веб-сайту або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Щодо питання третього повідомляємо, Замовником була оголошена процедура Закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю лікарського засобу, зазначеного у позиції 1 додатку 2 до тендерної документації, а саме: Гепаринова мазь туба 25 г № 1 (Heparin, combinations) здійснювалася шляхом застосування відкритих торгів, оскільки, цей лікарський засіб має код АТХ C05BA53, міжнародну непатентовану назву Heparin, combinations, та не включений до Переліку лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу (додаток 1 до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції від 09.07.2024)(далі – Перелік), в Переліку є лікарський засіб з кодом АТХ B01AB01, міжнародною непатентованою назвою Гепарин натрій (Heparin). Що стосується лікарських засобів: Диклофенак суп. ректал. 0,1 г №10 (МНН – Diclofenac) – 10 пачок; Тестостерону пропіонат р-н д/ін. в етилолеаті 5 % амп. 1 мл, в пачці №5 (МНН- Testosterone) – 200 пачок. Оскільки проводилася Закупівля лікарських засобів, які не входять до національного переліку лікарських засобів, вони були помилково включені в даний перелік і в Закупівлю, шляхом проведення Відкритих торгів з Особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в редакції від 09.07.2024), отже Замовник при проведенні даної Закупівлі не уник конкурентної процедури.
Виконання рішення ДАСУ шляхом притягнення посадових осіб замовника до відповідальності.