0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 604 004.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Ірпінської міської ради Київської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 1 жовт. 12:12
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області, на виконання наказу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 30.09.2024 року № 250 «Про початок моніторингу процедур закупівель», відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, враховуючи проведення моніторингу процедури закупівель UA-2024-09-07-000207-a надає наступні пояснення та документи. Поставлені питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Господарська діяльність КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО проводиться, виключно, на підставі Господарського кодексу України та Статуту, медична практика – на підставі чинного законодавства України, наказів МОЗ України, локальних актів у сфері охорони здоров’я тощо. Згідно розпорядження КОВА КОДА від 08.08.2024 року №1136 «Про підтвердження статусу критично важливого підприємства…» Замовника визнано критичною інфраструктурою (Додається). Структура КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО включає в себе 10 амбулаторії ЗПСМ: 7 амбулаторій в межах Ірпінської територіальної громади, в тому числі селах Михайлівка-Рубежівка, Козинці та селищі Гостомель. В свою чергу, Амбулаторія ЗПСМ №1, згідно Ліцензійних умов має дві адреси: 08200, Бучнаський район, м.Ірпінь, вул. Садова, 29 та 08200, Бучнаський район, м.Ірпінь, вул. Садова, 38. Фактично медична практика здійснюється за 11 адресами. Закладом охорони здоров’я було прийнято рішення збільшити енергоефективність закладу, в умовах постійних блекаутів і обстрілів збоку агресора, шляхом оновлення і придбання ДБЖ і комплектуючих (батареї). В структурі КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО наявний технічний відділ. Керівник технічного відділу –заступник директора з технічних питань Плетяний О.Г., який діє на підставі своєї посадової інструкції. Також, в штаті КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО наявний електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряд. Враховуючи вищевикладене, працівниками технічного відділу з представниками потенційних постачальників (ФБ: https://www.facebook.com/groups/446976942503924/posts/1735101160358156/) був проведений аудит енергонезалежності нашого Центру та оцінено спроможність закладу до проходження осінньо-зимового періоду в умовах постійного знищення ворогом обʼєктів критичного сектору енергетики нашої країни та джерел генерації цієї енергії. Як результат, було прийнято рішення оновити та доукомплектувати батареями, інверторами структурні підрозділи для безперебійності надання медичних послуг. Для обрахунку кількісних характеристик бралося до уваги наявність холодильників, лабораторного обпадання, кількість працюючих в амбулаторії, кількість комп’ютерів, роуторів та іншої побутової техніки та використовувався наступний калькулятор обрахунку потужностей: https://logicpower.ua/calculator?srsltid=AfmBOorGWnH4DU79hA2rq45OoLBkz-Xz7Kxliy04iiWNCSbwHQkHYhAU Технічні і якісні характеристики: Літій-ферум-полімерні (LiFePO4) акумулятори мають низку переваг над іншими типами акумуляторів, які роблять їх привабливим вибором у багатьох застосуваннях. Ось основні переваги: 1. Безпека: LiFePO4 акумулятори відрізняються високою термальною та хімічною стабільністю. Вони менш схильні до перегріву та вибухів у порівнянні з іншими літій-іонними батареями, що робить їх безпечнішими у використанні. 2. Тривалий термін служби: LiFePO4 акумулятори мають довший життєвий цикл. Вони витримують більше циклів зарядки/розрядки (близько 2000-5000 циклів), що в рази перевищує термін служби інших акумуляторів, таких як свинцево-кислотні або звичайні літій-іонні. 3. Стабільна ємність: Протягом усього терміну служби LiFePO4 акумулятори забезпечують стабільну ємність. Це означає, що їх продуктивність незначно знижується з часом, що є перевагою в порівнянні з іншими технологіями. 4. Екологічність: Ці акумулятори менш токсичні та мають менший негативний вплив на довкілля, оскільки вони не містять важких металів, таких як кобальт або нікель, які використовуються в інших акумуляторах. 5. Швидка зарядка: LiFePO4 акумулятори можуть заряджатися швидше порівняно з іншими типами акумуляторів, що зручно для пристроїв з частою необхідністю підзарядки. 6. Широкий температурний діапазон: Вони ефективно працюють в умовах екстремальних температур, що робить їх ідеальними для використання в автомобілях, сонячних системах та інших важких умовах. 7. Низький рівень саморозряду: LiFePO4 акумулятори мають дуже низький рівень саморозряду, що дозволяє їм зберігати заряд довше, коли вони не використовуються. Таким чином, надано обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, результатом якого є Доповідна записка заступника директора з технічних питань на ім’я директора про закупівлю ДБЖ та батарей (Додається). З 24 лютого 2022 року з метою здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг заклад охорони здоров’я користується окрім Закону України «Про публічні закупівлі», також і Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами («Особливості здійснення публічних закупівель»). Так, на момент здійснення, відповідно до зазначеною вище Постанови №1178 було проведено процедуру відкриті торги з особливостями. Враховуючи вищевикладене, Замовником були зроблені наступні кроки: Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області при проведенні даної процедури брало до уваги специфіку проведення закупівель за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, в якому передбачається етап пре-кваліфікації з відповідною ідентифікацією учасників до моменту проведення аукціону (хоча проведення процедури відкритих торгів з особливостями такого не передбачає). Відтак, враховуючи факт того, що законодавець легітимізуючи таку процедуру очевидно не вбачає наявності корупційних ризиків у зв’язку з ідентифікацією учасників до проведення аукціону запровадило попередній огляд об’єктів, а також отримало пропозиції від потенційних майбутніх учасників. Так, при формуванні ціни майбутньої процедури бралось до уваги: Комерційні пропозиції від 3-ьох потенційних учасників(Додається). Фінансування придбання товару здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, згідно Довідок (Додається). Предмет закупівель і його вартість пройшло погоджувальні депутатські комісії, як наслідок питання щодо виділення коштів на придбання товарів було винесено на сесію Ірпінської міської ради Київської області. Щодо посилання на сайти яких здійснювався попередній моніторинг цін: КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО при здійсненні закупівель, користується примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 року № 275 (зі змінами) (далі - примірна методика) та містить, зокрема методи визначення очікуваної вартості. Саме ця примірна методика застосовувалася для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Проте, зауважуємо що методика має рекомендаційний характер і може не засовуватися Замовником. Також, моніторинг цін здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, тобто цін на товари власних проведених процедур, або укладених угод (договорів, додаткових угод, рахунків-фактур тощо) інших організаторів закупівель, як вже виконаних, так і діючих. Для прикладу: користувалися сайтами: https://prozorro.gov.ua/ - класифікатор за кодом ДК; https://rozetka.com.ua/ https://hotline.ua/ https://index.minfin.com.ua/ - середня вартість на товари і послуги. Комерційна пропозиція ФОП Пуховий І.І. була без порушень до умов проведення самої процедури та наявності необхідних Документів, єдина та найбільш фінансово приваблива ( на 50 тис. гривень менше по вартості, ніж запланована Замовником). Метод: Оцінка пропозицій: За вартістю придбання. 2. Так, згідно з чинним законодавством України у сфері публічних закупівель, посилання на сторінку вебсайту, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення і очікувану вартість предмета закупівлі, є обов’язковою вимогою. Це регламентовано Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідними нормативними актами. Відповідно до законодавства, замовник повинен розміщувати на своєму вебсайті або на вебпорталі уповноваженого органу (Prozorro) обґрунтування технічних вимог і бюджету. Це сприяє забезпеченню прозорості та відкритості процедур закупівлі, а також дозволяє контролюючим органам і учасникам тендерів перевірити відповідність цих характеристик. Таким чином, посилання на відповідну сторінку вебсайту: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-09-06-013271-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-07-000207-a є важливим елементом для підтвердження прозорості закупівлі та уникнення можливих корупційних ризиків. Дякуємо за увагу до наших закупівель. Додатки в копіях: 1. Комерційні пропозиції від 3-ьох учасників; 2. Звіт за результатами проведеної закупівлі; 3. Договір про закупівлю від 24.09.2024 року №203-Т. 4. Доповідна заступника директора з технічних питань. 5. Розпорядження КОВА КОДА від 08.08.2024 року №1136 «Про підтвердження статусу критично важливого підприємства…» 6. Довідка №6 від 31.07.2024 року. 7. Довідка №7 від 31.07.2024 року. Директор Андрій ЛЕВКІВСЬКИЙ Дмитро Артеменко, 0967058098
Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області, на виконання наказу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 30.09.2024 року № 250 «Про початок моніторингу процедур закупівель», відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, враховуючи проведення моніторингу процедури закупівель UA-2024-09-07-000207-a надає наступні пояснення та документи. Поставлені питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Господарська діяльність КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО проводиться, виключно, на підставі Господарського кодексу України та Статуту, медична практика – на підставі чинного законодавства України, наказів МОЗ України, локальних актів у сфері охорони здоров’я тощо. Згідно розпорядження КОВА КОДА від 08.08.2024 року №1136 «Про підтвердження статусу критично важливого підприємства…» Замовника визнано критичною інфраструктурою (Додається). Структура КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО включає в себе 10 амбулаторії ЗПСМ: 7 амбулаторій в межах Ірпінської територіальної громади, в тому числі селах Михайлівка-Рубежівка, Козинці та селищі Гостомель. В свою чергу, Амбулаторія ЗПСМ №1, згідно Ліцензійних умов має дві адреси: 08200, Бучнаський район, м.Ірпінь, вул. Садова, 29 та 08200, Бучнаський район, м.Ірпінь, вул. Садова, 38. Фактично медична практика здійснюється за 11 адресами. Закладом охорони здоров’я було прийнято рішення збільшити енергоефективність закладу, в умовах постійних блекаутів і обстрілів збоку агресора, шляхом оновлення і придбання ДБЖ і комплектуючих (батареї). В структурі КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО наявний технічний відділ. Керівник технічного відділу –заступник директора з технічних питань Плетяний О.Г., який діє на підставі своєї посадової інструкції. Також, в штаті КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО наявний електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряд. Враховуючи вищевикладене, працівниками технічного відділу з представниками потенційних постачальників (ФБ: https://www.facebook.com/groups/446976942503924/posts/1735101160358156/) був проведений аудит енергонезалежності нашого Центру та оцінено спроможність закладу до проходження осінньо-зимового періоду в умовах постійного знищення ворогом обʼєктів критичного сектору енергетики нашої країни та джерел генерації цієї енергії. Як результат, було прийнято рішення оновити та доукомплектувати батареями, інверторами структурні підрозділи для безперебійності надання медичних послуг. Для обрахунку кількісних характеристик бралося до уваги наявність холодильників, лабораторного обпадання, кількість працюючих в амбулаторії, кількість комп’ютерів, роуторів та іншої побутової техніки та використовувався наступний калькулятор обрахунку потужностей: https://logicpower.ua/calculator?srsltid=AfmBOorGWnH4DU79hA2rq45OoLBkz-Xz7Kxliy04iiWNCSbwHQkHYhAU Технічні і якісні характеристики: Літій-ферум-полімерні (LiFePO4) акумулятори мають низку переваг над іншими типами акумуляторів, які роблять їх привабливим вибором у багатьох застосуваннях. Ось основні переваги: 1. Безпека: LiFePO4 акумулятори відрізняються високою термальною та хімічною стабільністю. Вони менш схильні до перегріву та вибухів у порівнянні з іншими літій-іонними батареями, що робить їх безпечнішими у використанні. 2. Тривалий термін служби: LiFePO4 акумулятори мають довший життєвий цикл. Вони витримують більше циклів зарядки/розрядки (близько 2000-5000 циклів), що в рази перевищує термін служби інших акумуляторів, таких як свинцево-кислотні або звичайні літій-іонні. 3. Стабільна ємність: Протягом усього терміну служби LiFePO4 акумулятори забезпечують стабільну ємність. Це означає, що їх продуктивність незначно знижується з часом, що є перевагою в порівнянні з іншими технологіями. 4. Екологічність: Ці акумулятори менш токсичні та мають менший негативний вплив на довкілля, оскільки вони не містять важких металів, таких як кобальт або нікель, які використовуються в інших акумуляторах. 5. Швидка зарядка: LiFePO4 акумулятори можуть заряджатися швидше порівняно з іншими типами акумуляторів, що зручно для пристроїв з частою необхідністю підзарядки. 6. Широкий температурний діапазон: Вони ефективно працюють в умовах екстремальних температур, що робить їх ідеальними для використання в автомобілях, сонячних системах та інших важких умовах. 7. Низький рівень саморозряду: LiFePO4 акумулятори мають дуже низький рівень саморозряду, що дозволяє їм зберігати заряд довше, коли вони не використовуються. Таким чином, надано обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, результатом якого є Доповідна записка заступника директора з технічних питань на ім’я директора про закупівлю ДБЖ та батарей (Додається). З 24 лютого 2022 року з метою здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг заклад охорони здоров’я користується окрім Закону України «Про публічні закупівлі», також і Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами («Особливості здійснення публічних закупівель»). Так, на момент здійснення, відповідно до зазначеною вище Постанови №1178 було проведено процедуру відкриті торги з особливостями. Враховуючи вищевикладене, Замовником були зроблені наступні кроки: Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області при проведенні даної процедури брало до уваги специфіку проведення закупівель за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою, в якому передбачається етап пре-кваліфікації з відповідною ідентифікацією учасників до моменту проведення аукціону (хоча проведення процедури відкритих торгів з особливостями такого не передбачає). Відтак, враховуючи факт того, що законодавець легітимізуючи таку процедуру очевидно не вбачає наявності корупційних ризиків у зв’язку з ідентифікацією учасників до проведення аукціону запровадило попередній огляд об’єктів, а також отримало пропозиції від потенційних майбутніх учасників. Так, при формуванні ціни майбутньої процедури бралось до уваги: Комерційні пропозиції від 3-ьох потенційних учасників(Додається). Фінансування придбання товару здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, згідно Довідок (Додається). Предмет закупівель і його вартість пройшло погоджувальні депутатські комісії, як наслідок питання щодо виділення коштів на придбання товарів було винесено на сесію Ірпінської міської ради Київської області. Щодо посилання на сайти яких здійснювався попередній моніторинг цін: КНП «ІМЦПМСД» ІМР КО при здійсненні закупівель, користується примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 18.02.2020 року № 275 (зі змінами) (далі - примірна методика) та містить, зокрема методи визначення очікуваної вартості. Саме ця примірна методика застосовувалася для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Проте, зауважуємо що методика має рекомендаційний характер і може не засовуватися Замовником. Також, моніторинг цін здійснювався на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, тобто цін на товари власних проведених процедур, або укладених угод (договорів, додаткових угод, рахунків-фактур тощо) інших організаторів закупівель, як вже виконаних, так і діючих. Для прикладу: користувалися сайтами: https://prozorro.gov.ua/ - класифікатор за кодом ДК; https://rozetka.com.ua/ https://hotline.ua/ https://index.minfin.com.ua/ - середня вартість на товари і послуги. Комерційна пропозиція ФОП Пуховий І.І. була без порушень до умов проведення самої процедури та наявності необхідних Документів, єдина та найбільш фінансово приваблива ( на 50 тис. гривень менше по вартості, ніж запланована Замовником). Метод: Оцінка пропозицій: За вартістю придбання. 2. Так, згідно з чинним законодавством України у сфері публічних закупівель, посилання на сторінку вебсайту, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення і очікувану вартість предмета закупівлі, є обов’язковою вимогою. Це регламентовано Законом України «Про публічні закупівлі» та відповідними нормативними актами. Відповідно до законодавства, замовник повинен розміщувати на своєму вебсайті або на вебпорталі уповноваженого органу (Prozorro) обґрунтування технічних вимог і бюджету. Це сприяє забезпеченню прозорості та відкритості процедур закупівлі, а також дозволяє контролюючим органам і учасникам тендерів перевірити відповідність цих характеристик. Таким чином, посилання на відповідну сторінку вебсайту: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-09-06-013271-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-07-000207-a є важливим елементом для підтвердження прозорості закупівлі та уникнення можливих корупційних ризиків. Дякуємо за увагу до наших закупівель. Додатки в копіях: 1. Комерційні пропозиції від 3-ьох учасників; 2. Звіт за результатами проведеної закупівлі; 3. Договір про закупівлю від 24.09.2024 року №203-Т. 4. Доповідна заступника директора з технічних питань. 5. Розпорядження КОВА КОДА від 08.08.2024 року №1136 «Про підтвердження статусу критично важливого підприємства…» 6. Довідка №6 від 31.07.2024 року. 7. Довідка №7 від 31.07.2024 року. Директор Андрій ЛЕВКІВСЬКИЙ Дмитро Артеменко, 0967058098
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПОЯСНЕННЯ Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області, на виконання наказу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 30.09.2024 року № 250 «Про початок моніторингу процедур закупівель», відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, враховуючи проведення моніторингу процедури закупівель UA-2024-09-07-000207-a надає наступні пояснення та документи. Поставлені питання: 1. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1 підпункту 1.1.2 Додатку 1 до ТД , в частині надання підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці від 16.09.2024 № 10/1605, щодо надання документів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном? 2. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 5 підпункту 5.1 Додатку 1 до ТД , в частині надання гарантійного листа відповідно до якого гарантійний термін обслуговування обладнання становить не менше 24 місяців з моменту введення в експлуатацію. Щодо перевірки на відповідність Переможця вимогам пункту 1 підпункту 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації (ТД), в частині надання підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці від 16.09.2024 № 10/1605, Замовником здійснювався аналіз документів, які підтверджують право власності, володіння чи користування відповідним майном. Замовник перевіряв інформацію за допомогою наступних ресурсів: https://opendatabot.ua та https://youcontrol.com.ua/topics/open-data-otkryityie-dannyie-youcontrol/ Переможцем надано довідку від 16.09.2024 року №10/1605, яка свідчить про няавність нерухомого майна і обладнання для здійснення монтажних робіт. Господарська діяльність ФОП проводиться, виключно, на підставі Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та в межах Договірних обов’язків Замовник закуповує товар, а не Послуги. У Замовника не має функцій контролюючого органу, перевірялась надана Постачальником документація. Щодо відповідності Переможця вимогам пункту 5 підпункту 5.1 Додатку 1 до ТД в частині надання гарантійного листа, Замовник перевірив наявність гарантійного листа, у якому зазначається, що гарантійний термін обслуговування виробником обладнання становить не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію. Постачальник, на запит Замовника, надав листа яким бере на себе обов’язок самостійного додаткового гарантійного обслуговування ще 12 місяців. Загальний термін не менше 24 місяці. Додатки: Довідка від 16.09.2024 року №10/1605, інформ. довідка надана Постачальником. Лист від 18.09.2024 року Вих. № 9/1802.
ПОЯСНЕННЯ Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області, на виконання наказу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 30.09.2024 року № 250 «Про початок моніторингу процедур закупівель», відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, враховуючи проведення моніторингу процедури закупівель UA-2024-09-07-000207-a надає наступні пояснення та документи. Поставлені питання: 1. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 1 підпункту 1.1.2 Додатку 1 до ТД , в частині надання підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці від 16.09.2024 № 10/1605, щодо надання документів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном? 2. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 5 підпункту 5.1 Додатку 1 до ТД , в частині надання гарантійного листа відповідно до якого гарантійний термін обслуговування обладнання становить не менше 24 місяців з моменту введення в експлуатацію. Щодо перевірки на відповідність Переможця вимогам пункту 1 підпункту 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації (ТД), в частині надання підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці від 16.09.2024 № 10/1605, Замовником здійснювався аналіз документів, які підтверджують право власності, володіння чи користування відповідним майном. Замовник перевіряв інформацію за допомогою наступних ресурсів: https://opendatabot.ua та https://youcontrol.com.ua/topics/open-data-otkryityie-dannyie-youcontrol/ Переможцем надано довідку від 16.09.2024 року №10/1605, яка свідчить про няавність нерухомого майна і обладнання для здійснення монтажних робіт. Господарська діяльність ФОП проводиться, виключно, на підставі Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та в межах Договірних обов’язків Замовник закуповує товар, а не Послуги. У Замовника не має функцій контролюючого органу, перевірялась надана Постачальником документація. Щодо відповідності Переможця вимогам пункту 5 підпункту 5.1 Додатку 1 до ТД в частині надання гарантійного листа, Замовник перевірив наявність гарантійного листа, у якому зазначається, що гарантійний термін обслуговування виробником обладнання становить не менше 12 місяців з моменту введення в експлуатацію. Постачальник, на запит Замовника, надав листа яким бере на себе обов’язок самостійного додаткового гарантійного обслуговування ще 12 місяців. Загальний термін не менше 24 місяці. Додатки: Довідка від 16.09.2024 року №10/1605, інформ. довідка надана Постачальником. Лист від 18.09.2024 року Вих. № 9/1802.
Про усунення виявлених порушень Комунальне некомерційне підприємство «Ірпінський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Ірпінської міської ради Київської області, враховуючи проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок (Система безперебійного живлення (комлект інверторного ДБЖ з правильною синусоїдою 24В (V) 3500 Вт (W) 80A (1шт) та Акумулятор LiFePO4 24В (V) - 200 Аг (Ah), Акумуляторна батарея LiFePO4 24В (V) - 100 Аг (Ah)) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-07-000207-a та на виконання виявленого порушення надає: - Копію додаткової угоди №2 від 24.10.2024р. про розірвання договору №203-Т від 24.09.2024р. - Реєстри бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів №3 та №76 від 24.10.2024р. (про відсутність оплати за договором), так як при публікації звіту про розірванні договору відбулася технічна помилка, при якій було відображено повна оплата за договором. В подальшому будуть вжиті заходи щодо недопущення порушень та в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.