0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 370 150.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 1 жовт. 10:31
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.09.2024 № 250 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-07-15-000011-a 15.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги оренди льодового майданчика та спортивного залу спеціальної та функціональної підготовки хокеїстів, за кодом ДК 021:2015: 92620000-3 ̶ Послуги, пов’язані зі спортом (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-15-000011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" на запит Північного офісу Держаудитслужби від 03.10.2024 про надання інформації у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-10-01-000006) процедури закупівлі "Послуги оренди льодового майданчика та спортивного залу спеціальної та функціональної підготовки хокеїстів (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом, ID закупівлі: UA-2024-07-15-000011-a) надається наступна інформація. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані Замовником відповідно до потреб у забезпеченні навчально-тренувального процесу груп початкової, базової та спеціалізованої підготовки відділення хокею, Правил спортивних змагань з хокею з шайбою, з урахуванням вимог нормативно-технічних документів до критих спортивних споруд: спортивних залів, ковзанок із штучним льодом. Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до інформації про ціни спеціалізованих послуг льодового поля та прилеглих приміщень діючих в період військового стану льодових арен, яка міститься в електронній системі публічних закупівель Prozorro у відкритому доступі (додається) і інформації, отриманої Замовником шляхом проведення ринкових консультацій (додається). Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено Замовником та визначено у Розрахунку до кошторису на 2024 рік (зі змінами), затвердженого Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (додається): - КЕКВ 2240 "Послуги по використанню льоду для забезпечення навчально-тренувального процесу з вихованцями школи відділення з хокею з шайбою": 1 година = 7000 грн х 624 години/рік (4368000,00 грн.) - КЕКВ 2240 "Послуги спортивного залу спеціальної та функціональної підготовки хокеїстів": 1 година = 600 грн х 460 годин/рік (276000,00 грн.) З метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, Замовником було опубліковано інформацію про закупівлю, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на офіційному інтернет-порталі у розділі "Документи" за посиланням http://ring.kiev.ua/wp-content/uploads/2024/07/20240731_О.pdf Відповідь забезпечена Додатком 1 "Розрахунок до кошторису КДЮСШ "РИНГ" на 2024 рік (зі змінами) станом на 15.05.2024" (6 аркушів, 6 сторінок), Додатком 2 "Лист ТОВ "Льодова арена на ВДНГ про зміну вартості послуг" (2 аркуші, 2 сторінки) та Додатком 3 "Протокол дослідження цін льодових арен" (2 аркуші, 2 сторінки).
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" на запит Північного офісу Держаудитслужби від 03.10.2024 про надання інформації у межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-10-01-000006) процедури закупівлі "Послуги оренди льодового майданчика та спортивного залу спеціальної та функціональної підготовки хокеїстів (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом, ID закупівлі: UA-2024-07-15-000011-a) надається наступна інформація. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані Замовником відповідно до потреб у забезпеченні навчально-тренувального процесу груп початкової, базової та спеціалізованої підготовки відділення хокею, Правил спортивних змагань з хокею з шайбою, з урахуванням вимог нормативно-технічних документів до критих спортивних споруд: спортивних залів, ковзанок із штучним льодом. Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до інформації про ціни спеціалізованих послуг льодового поля та прилеглих приміщень діючих в період військового стану льодових арен, яка міститься в електронній системі публічних закупівель Prozorro у відкритому доступі (додається) і інформації, отриманої Замовником шляхом проведення ринкових консультацій (додається). Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено Замовником та визначено у Розрахунку до кошторису на 2024 рік (зі змінами), затвердженого Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (додається): - КЕКВ 2240 "Послуги по використанню льоду для забезпечення навчально-тренувального процесу з вихованцями школи відділення з хокею з шайбою": 1 година = 7000 грн х 624 години/рік (4368000,00 грн.) - КЕКВ 2240 "Послуги спортивного залу спеціальної та функціональної підготовки хокеїстів": 1 година = 600 грн х 460 годин/рік (276000,00 грн.) З метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, Замовником було опубліковано інформацію про закупівлю, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 "Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на офіційному інтернет-порталі у розділі "Документи" за посиланням http://ring.kiev.ua/wp-content/uploads/2024/07/20240731_О.pdf Відповідь забезпечена Додатком 1 "Розрахунок до кошторису КДЮСШ "РИНГ" на 2024 рік (зі змінами) станом на 15.05.2024" (6 аркушів, 6 сторінок), Додатком 2 "Лист ТОВ "Льодова арена на ВДНГ про зміну вартості послуг" (2 аркуші, 2 сторінки) та Додатком 3 "Протокол дослідження цін льодових арен" (2 аркуші, 2 сторінки).