0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
308 000.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський музей історії релігії»
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 жовт. 16:01
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-10-02-000027 повідомляємо наступне: Львівський музей історії релігії здійснював закупівлю ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні (Стенд) відповідно до вимог чинного законодавства України. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, враховано потребу в розміщенні картин, що є музейними експонатами, особливості їх кріплення, габарити, розміри тощо. Стенди повинні бути облаштовані ніжками регулюючими для можливості точного вертикального встановлення. Зварна рамка зверху стенда повинна бути закріплена стаціонарно для витримування важких картин. Нижня площадка повинна забезпечувати стійкість конструкції. Обґрунтування очікуваної вартості Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" ).
У відповідь на Ваш запит по моніторингу UA-M-2024-10-02-000027 повідомляємо наступне: Львівський музей історії релігії здійснював закупівлю ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні (Стенд) відповідно до вимог чинного законодавства України. Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, враховано потребу в розміщенні картин, що є музейними експонатами, особливості їх кріплення, габарити, розміри тощо. Стенди повинні бути облаштовані ніжками регулюючими для можливості точного вертикального встановлення. Зварна рамка зверху стенда повинна бути закріплена стаціонарно для витримування важких картин. Нижня площадка повинна забезпечувати стійкість конструкції. Обґрунтування очікуваної вартості Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" ).
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання вимог пункту 17 Особливостей №1178 переможець тендеру Товариство з обмеженою відповідальністю "Культпроектмонтаж" надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме копію рішення про призначення директора, копію доручення на підписанта договору та копію статуту.
На виконання вимог пункту 17 Особливостей №1178 переможець тендеру Товариство з обмеженою відповідальністю "Культпроектмонтаж" надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме копію рішення про призначення директора, копію доручення на підписанта договору та копію статуту.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Щодо інформації про відхилення учасника ТОВ «КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС»: Найбільш економічно вигідною пропозицією, за результатами аукціону, було визначено пропозицію учасника ТОВ «КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС». Уповноваженою особою було розглянуто пропозицію даного учасника, та виявлено відповідності умовам тендерної документації, про що 31 травня було розміщено вимогу про усунення невідповідностей. У протокольному рішенні Уповноваженої особи від 31 червня 2024 року щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій зазначено, що до пропозиції Учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" передбачено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1.1. Відповідно до пп.7 п.5.2.1 Розділу 5 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку довільної форми, видану Замовником не раніше дати оголошення торгів, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником- КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ МУЗЕЙ ІСТОРІЇ РЕЛІГІЇ". В складі пропозиції учасника така довідка відсутня. На усунення невідповідностей відповідного документа надано не було. В пояснення учасником надало лист від власного імені про те, що ним не отримано відповідь від замовника у формі зазначеної вище довідки, а також те, що відповідна інформація є публічною і замовник не може вимагати її від учасника. На зазначене учасником повідомляємо, що учасником не висувались вимоги щодо умов тендерної документації на етапі подання пропозицій. Також вказуємо на те, що на ДП Прозорро мітиться інформація лише шодо суми виконання договорів, однак не міститься інформації про належне чи неналежне виконання всіх умов договору. Також зазначаємо, що на електронній платформі ДП Прозорро замовник не розміщує всіх укладених ним договорів, адже по закупівлях до 200 тис розміщується лише звіт про укладений договір, без звіту про його виконання. Так, особа відповідальна за аналіз інформації щодо виконання договорів та видачу довідки, шо вимагається тендерною документацією, не може здійснити такий аналіз на підставі лише даних Прозорро, так як вони не є повними. Строк на звернення за роз’ясненнями був встановлений до 21 травня 2024 00:00, на оскарження умов закупівлі до 21 травня 2024 00:00, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 24 травня 2024 01:00. У зазначені терміни жодних звернень від учасника не надходило, в тому числі щодо отримання відповідної довідки, яка повинна була бути надана в період подання пропозицій. Отже, станом на 01 червня 2024 16:27 дану невідповідність виправлено не було. Відтак, уповноваженою особою прийнято рішення Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгах ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стенди)» на підставі пп.1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п.46 Постанови 1178, Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) міститься у протоколі розкриття тендерний пропозицій, сформованому електронною системою автоматично. В даному протоколі зазначено наступну інформацію про відхилення: Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до того ж п.46 Постанови 1178, У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Відтак, якщо учасник ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" вважав інформацію, зазначену про підстави його відхилення, недостатньою, він мав право звернутися до замовника з вимогою, проте, жодних вимог в електронній системі закупівель на закупівлю UA-2024-05-16-005488-a – не надходило. 2. Щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС». Повідомляємо, що уповноважена особа вирішила: Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгах ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стенди)» на підставі пп.1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У протокольному рішенні Уповноваженої особи від 31 червня 2024 року щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій зазначено, що до пропозиції Учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"передбачено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1.1. Відповідно до пп.7 п.5.2.1 Розділу 5 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку довільної форми, видану Замовником не раніше дати оголошення торгів, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником- КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ МУЗЕЙ ІСТОРІЇ РЕЛІГІЇ". В складі пропозиції учасника така довідка відсутня. На усунення невідповідностей відповідного документа надано не було. В пояснення учасником надало лист від власного імені про те, що ним не отримано відповідь від замовника у формі зазначеної вище довідки, а також те, що відповідна інформація є публічною і замовник не може вимагати її від учасника. На зазначене учасником повідомляємо, що учасником не висувались вимоги щодо умов тендерної документації на етапі подання пропозицій. Також вказуємо на те, що на ДП Прозорро мітиться інформація лише шодо суми виконання договорів, однак не міститься інформації про належне чи неналежне виконання всіх умов договору. Також зазначаємо, що на електронній платформі ДП Прозорро замовник не розміщує всіх укладених ним договорів, адже по закупівлях до 200 тис розміщується лише звіт про укладений договір, без звіту про його виконання. Так, особа відповідальна за аналіз інформації щодо виконання договорів та видачу довідки, шо вимагається тендерною документацією, не може здійснити такий аналіз на підставі лише даних Прозорро, так як вони не є повними. Строк на звернення за роз’ясненнями був встановлений до 21 травня 2024 00:00, на оскарження умов закупівлі до 21 травня 2024 00:00, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 24 травня 2024 01:00. У зазначені терміни жодних звернень від учасника не надходило, в тому числі щодо отримання відповідної довідки, яка повинна була бути надана в період подання пропозицій. (протокол відхилення долучаємо)
1. Щодо інформації про відхилення учасника ТОВ «КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС»: Найбільш економічно вигідною пропозицією, за результатами аукціону, було визначено пропозицію учасника ТОВ «КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС». Уповноваженою особою було розглянуто пропозицію даного учасника, та виявлено відповідності умовам тендерної документації, про що 31 травня було розміщено вимогу про усунення невідповідностей. У протокольному рішенні Уповноваженої особи від 31 червня 2024 року щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій зазначено, що до пропозиції Учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" передбачено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1.1. Відповідно до пп.7 п.5.2.1 Розділу 5 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку довільної форми, видану Замовником не раніше дати оголошення торгів, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником- КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ МУЗЕЙ ІСТОРІЇ РЕЛІГІЇ". В складі пропозиції учасника така довідка відсутня. На усунення невідповідностей відповідного документа надано не було. В пояснення учасником надало лист від власного імені про те, що ним не отримано відповідь від замовника у формі зазначеної вище довідки, а також те, що відповідна інформація є публічною і замовник не може вимагати її від учасника. На зазначене учасником повідомляємо, що учасником не висувались вимоги щодо умов тендерної документації на етапі подання пропозицій. Також вказуємо на те, що на ДП Прозорро мітиться інформація лише шодо суми виконання договорів, однак не міститься інформації про належне чи неналежне виконання всіх умов договору. Також зазначаємо, що на електронній платформі ДП Прозорро замовник не розміщує всіх укладених ним договорів, адже по закупівлях до 200 тис розміщується лише звіт про укладений договір, без звіту про його виконання. Так, особа відповідальна за аналіз інформації щодо виконання договорів та видачу довідки, шо вимагається тендерною документацією, не може здійснити такий аналіз на підставі лише даних Прозорро, так як вони не є повними. Строк на звернення за роз’ясненнями був встановлений до 21 травня 2024 00:00, на оскарження умов закупівлі до 21 травня 2024 00:00, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 24 травня 2024 01:00. У зазначені терміни жодних звернень від учасника не надходило, в тому числі щодо отримання відповідної довідки, яка повинна була бути надана в період подання пропозицій. Отже, станом на 01 червня 2024 16:27 дану невідповідність виправлено не було. Відтак, уповноваженою особою прийнято рішення Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгах ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стенди)» на підставі пп.1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п.46 Постанови 1178, Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) міститься у протоколі розкриття тендерний пропозицій, сформованому електронною системою автоматично. В даному протоколі зазначено наступну інформацію про відхилення: Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до того ж п.46 Постанови 1178, У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Відтак, якщо учасник ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" вважав інформацію, зазначену про підстави його відхилення, недостатньою, він мав право звернутися до замовника з вимогою, проте, жодних вимог в електронній системі закупівель на закупівлю UA-2024-05-16-005488-a – не надходило. 2. Щодо наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ МЕБЛІ ПЛЮС». Повідомляємо, що уповноважена особа вирішила: Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгах ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стенди)» на підставі пп.1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У протокольному рішенні Уповноваженої особи від 31 червня 2024 року щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій зазначено, що до пропозиції Учасника ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"передбачено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1.1. Відповідно до пп.7 п.5.2.1 Розділу 5 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку довільної форми, видану Замовником не раніше дати оголошення торгів, про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з замовником- КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ МУЗЕЙ ІСТОРІЇ РЕЛІГІЇ". В складі пропозиції учасника така довідка відсутня. На усунення невідповідностей відповідного документа надано не було. В пояснення учасником надало лист від власного імені про те, що ним не отримано відповідь від замовника у формі зазначеної вище довідки, а також те, що відповідна інформація є публічною і замовник не може вимагати її від учасника. На зазначене учасником повідомляємо, що учасником не висувались вимоги щодо умов тендерної документації на етапі подання пропозицій. Також вказуємо на те, що на ДП Прозорро мітиться інформація лише шодо суми виконання договорів, однак не міститься інформації про належне чи неналежне виконання всіх умов договору. Також зазначаємо, що на електронній платформі ДП Прозорро замовник не розміщує всіх укладених ним договорів, адже по закупівлях до 200 тис розміщується лише звіт про укладений договір, без звіту про його виконання. Так, особа відповідальна за аналіз інформації щодо виконання договорів та видачу довідки, шо вимагається тендерною документацією, не може здійснити такий аналіз на підставі лише даних Прозорро, так як вони не є повними. Строк на звернення за роз’ясненнями був встановлений до 21 травня 2024 00:00, на оскарження умов закупівлі до 21 травня 2024 00:00, а кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 24 травня 2024 01:00. У зазначені терміни жодних звернень від учасника не надходило, в тому числі щодо отримання відповідної довідки, яка повинна була бути надана в період подання пропозицій. (протокол відхилення долучаємо)
У відповідь на Ваш висновок по моніторингу UA-M-2024-10-02-000027 на закупівлю «ДК 021:2015 - 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стенди)» повідомляємо наступне: Зважаючи на Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2024-05-16-005488-a щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо, що Уповноваженою особою було виконано висновок та проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень, зокрема щодо порушення вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, пункту 4-1 Постанови КМУ №710 та пунктів 3 та 46 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та прикласти всі зусилля для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства.