0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
797 232.00 UAH
Замовник
Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 жовт. 17:33
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо першого питання Підставою для для здійснення зазначеної закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи є застосування абзацу шістнадцятого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості). Номер відміненої закупівлі UA-2024-08-01-005837-a. Обґрунтування закупівлі номер UA-2024-08-28-002139-a містить посилання на ту закупівлю. Таке саме обґрунтування містить рядок плану закупівлі UA-P-2024-08-28-001263-a, що прив'язаний до цієї закупівлі. Щодо другого питання. Закупівля є нетиповою для замовника, тому технічні, якісні характеристики та визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося шляхом безпосередньої консультації з декількома потенційними учасниками закупівлі, без складання документів. В ході проведення консультацій було з'ясовано, що ринок предмета закупівлі доволі обмежений, предмет закупівлі специфічний, тому замовнику при складанні тендерної документації довелось орієнтуватись на декількох конкретних учасників ринку. Це зумовило необхідність неодноразового внесення змін до тендерної документації після оголошення закупівлі. Крім того, після оголошення закупівлі з'ясувалося, що на характеристики предмета закупівлі впливають умови та спосіб використання предмета закупівлі замовником, що є нетиповими для даного предмета закупівлі (замовник планував використовувати предмет закупівлі в більш важких умовах, ніж це відбувається зазвичай). З урахуванням цієї інформації потенційні учасники пояснили, що замовнику необхідний предмет закупівлі з дещо іншими характеристиками, що передбачають більшу міцність предмета закупівлі, та повідомили, що такий предмет закупівлі передбачає індивідуальне замовлення на його виготовлення. Ці невраховані при оголошенні закупівлі фактори призвели до збільшення очікуваної вартості закупівлі втричі, крім того ще більше звузилося коло потенційних учасників.Для уникнення втрати часу, необхідного для здійснення закупівлі, що є критичним для замовника, замовником було прийняте рішення про включення до тендерної документації умови про прийняття замовником до розгляду цінової пропозиції учасника, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, яка була визначена замовником, на 300% (підстава - абзац другий пункту 28 Особливостей). Щодо третього питання. Договір укладений, підписаний обома сторонами. Початок виконання умов договору з боку постачальника (ТОВ «СТАР ЛЕД ГРУП») пов'язаний із здійсненням покупцем (ЧОІППО ім. К. Д. Ушинського) попередньої оплати за товар у розмірі 70% вартості товару. Станом на ранок 04 жовтня 2024 року попередня оплата не здійснена. Платіжне доручення на проведення оплати знаходиться в органах Держказначейства.
Щодо першого питання Підставою для для здійснення зазначеної закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи є застосування абзацу шістнадцятого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості). Номер відміненої закупівлі UA-2024-08-01-005837-a. Обґрунтування закупівлі номер UA-2024-08-28-002139-a містить посилання на ту закупівлю. Таке саме обґрунтування містить рядок плану закупівлі UA-P-2024-08-28-001263-a, що прив'язаний до цієї закупівлі. Щодо другого питання. Закупівля є нетиповою для замовника, тому технічні, якісні характеристики та визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося шляхом безпосередньої консультації з декількома потенційними учасниками закупівлі, без складання документів. В ході проведення консультацій було з'ясовано, що ринок предмета закупівлі доволі обмежений, предмет закупівлі специфічний, тому замовнику при складанні тендерної документації довелось орієнтуватись на декількох конкретних учасників ринку. Це зумовило необхідність неодноразового внесення змін до тендерної документації після оголошення закупівлі. Крім того, після оголошення закупівлі з'ясувалося, що на характеристики предмета закупівлі впливають умови та спосіб використання предмета закупівлі замовником, що є нетиповими для даного предмета закупівлі (замовник планував використовувати предмет закупівлі в більш важких умовах, ніж це відбувається зазвичай). З урахуванням цієї інформації потенційні учасники пояснили, що замовнику необхідний предмет закупівлі з дещо іншими характеристиками, що передбачають більшу міцність предмета закупівлі, та повідомили, що такий предмет закупівлі передбачає індивідуальне замовлення на його виготовлення. Ці невраховані при оголошенні закупівлі фактори призвели до збільшення очікуваної вартості закупівлі втричі, крім того ще більше звузилося коло потенційних учасників.Для уникнення втрати часу, необхідного для здійснення закупівлі, що є критичним для замовника, замовником було прийняте рішення про включення до тендерної документації умови про прийняття замовником до розгляду цінової пропозиції учасника, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, яка була визначена замовником, на 300% (підстава - абзац другий пункту 28 Особливостей). Щодо третього питання. Договір укладений, підписаний обома сторонами. Початок виконання умов договору з боку постачальника (ТОВ «СТАР ЛЕД ГРУП») пов'язаний із здійсненням покупцем (ЧОІППО ім. К. Д. Ушинського) попередньої оплати за товар у розмірі 70% вартості товару. Станом на ранок 04 жовтня 2024 року попередня оплата не здійснена. Платіжне доручення на проведення оплати знаходиться в органах Держказначейства.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо технічний паспорт на предмет закупівлі UA-2024-08-28-002139-a від виробника. Вважаємо, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики В ЦІЛОМУ не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Окремі розбіжності можуть бути пояснені тим, що виробник розділяє предмет закупівлі на інші елементи, ніж це передбачено у тендерній документації. Це є самостійним рішенням виробника, що безпосередньо пов'язане з виробничим процесом, і воно не може бути змінене жодною із сторін закупівлі. Визначальним є те, що сукупність елементів предмета закупівлі дозволяє отримати той самий результат, предмети з тими самими характеристиками, які бажав отримати Замовник і які визначив в тендерній документації.
Надаємо технічний паспорт на предмет закупівлі UA-2024-08-28-002139-a від виробника. Вважаємо, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики В ЦІЛОМУ не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Окремі розбіжності можуть бути пояснені тим, що виробник розділяє предмет закупівлі на інші елементи, ніж це передбачено у тендерній документації. Це є самостійним рішенням виробника, що безпосередньо пов'язане з виробничим процесом, і воно не може бути змінене жодною із сторін закупівлі. Визначальним є те, що сукупність елементів предмета закупівлі дозволяє отримати той самий результат, предмети з тими самими характеристиками, які бажав отримати Замовник і які визначив в тендерній документації.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо першого питання. Після того, як уповноважена особа Замовника розмістила в електронній системі закупівель інформацію про договір та перевела закупівлю за ID: UA-2024-08-28-002139 в статус "Завершена закупівля", уповноважена особа виявила технічну помилку у інформації, що була розміщена в електронній системі закупівель. Опис та сутність помилки уповноваженою особою не фіксувалися, виявити її зараз уповноважена особа не може. Не виключено, що фактично така помилка відсутня, і на час розміщення інформації (публікації договору, 28 серпня 2024 10:25 за даними електронної системи закупівель) уповноважена особа діяла під впливом помилкового сприйняття інформації. Зважаючи на наявність помилки та неможливість її виправлення засобами, які б не зачіпали зміст договору про закупівлю, уповноважена особа надалі діяла, керуючись наступними міркуваннями. Єдиним дієвим інструментом електронної системи закупівель, що залишився у розпорядженні уповноваженої особи, було розірвання договору. Проте помилка під час розміщення інформації в електронній системі закупівель не є підставою для розірвання договору ані за законодавством, ані за умовами договору. Якщо все ж таки застосувати процедуру розірвання договору, лишається питання відповідності закону (та технічна можливість) укладення нового договору про закупівлю на тих самих підставах, з посиланням на ту саму закупівлю (за ID: UA-2024-08-01-005837-a )в якості підстави для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель. Скасувати закупівлю UA-2024-08-01-005837-a уповноважена особа теж не могла. Зважаючи на викладене, уповноважена особа дійшла висновку, що будь-які дії з вже розміщеною в електронній системі закупівель інформацією будуть порушенням законодавства, тому вирішила утриматись від їх вчинення. Натомість, з метою уникнення ситуації, коли в електронній системі закупівель розміщено лише інформацію про закупівлю, що містить помилку, уповноважена особа прийняла рішення розмістити повторно ту саму інформацію, що не містить помилки. Такою інформацією є закупівля ID: UA-2024-08-28-002939-a. Щодо другого питання. Оцінку можливих потенційних постачальників товару замовник здійснював шляхом пошуку через мережу Internet продавців (виробників) відповідного товару, після чого відбувалось спілкування з уповноваженими представниками потенційних постачальників за допомогою електронних засобів зв'язку (телефон, електронна пошта тощо). Темами перемовин були можливість співпраці, обговорення технічних питань (головним чином визначення технічних характеристик предмета закупівлі, що пропонували потенційні постачальники), їх відповідність заявленим замовником у технічній документації. Слід зауважити, що значна кількість потенційних постачальників заявила про відмову співпрацювати з бюджетною організацією, що мало великий вплив на оцінку можливих потенційних постачальників. Враховуючи такі критерії, як позитивне сприйняття бюджетної організації в якості потенційного партнера, повнота та якість інформації про предмет закупівлі, своєчасне та конструктивне реагування на пропозиції та зауваження замовника на всіх етапах перемовин, бажання і можливість знаходити компромісні рішення, що знаною мірою враховують інтереси замовника, замовником було прийнято рішення обрати для постачання товару ТОВ «СТАР ЛЕД ГРУП».
Щодо першого питання. Після того, як уповноважена особа Замовника розмістила в електронній системі закупівель інформацію про договір та перевела закупівлю за ID: UA-2024-08-28-002139 в статус "Завершена закупівля", уповноважена особа виявила технічну помилку у інформації, що була розміщена в електронній системі закупівель. Опис та сутність помилки уповноваженою особою не фіксувалися, виявити її зараз уповноважена особа не може. Не виключено, що фактично така помилка відсутня, і на час розміщення інформації (публікації договору, 28 серпня 2024 10:25 за даними електронної системи закупівель) уповноважена особа діяла під впливом помилкового сприйняття інформації. Зважаючи на наявність помилки та неможливість її виправлення засобами, які б не зачіпали зміст договору про закупівлю, уповноважена особа надалі діяла, керуючись наступними міркуваннями. Єдиним дієвим інструментом електронної системи закупівель, що залишився у розпорядженні уповноваженої особи, було розірвання договору. Проте помилка під час розміщення інформації в електронній системі закупівель не є підставою для розірвання договору ані за законодавством, ані за умовами договору. Якщо все ж таки застосувати процедуру розірвання договору, лишається питання відповідності закону (та технічна можливість) укладення нового договору про закупівлю на тих самих підставах, з посиланням на ту саму закупівлю (за ID: UA-2024-08-01-005837-a )в якості підстави для здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель. Скасувати закупівлю UA-2024-08-01-005837-a уповноважена особа теж не могла. Зважаючи на викладене, уповноважена особа дійшла висновку, що будь-які дії з вже розміщеною в електронній системі закупівель інформацією будуть порушенням законодавства, тому вирішила утриматись від їх вчинення. Натомість, з метою уникнення ситуації, коли в електронній системі закупівель розміщено лише інформацію про закупівлю, що містить помилку, уповноважена особа прийняла рішення розмістити повторно ту саму інформацію, що не містить помилки. Такою інформацією є закупівля ID: UA-2024-08-28-002939-a. Щодо другого питання. Оцінку можливих потенційних постачальників товару замовник здійснював шляхом пошуку через мережу Internet продавців (виробників) відповідного товару, після чого відбувалось спілкування з уповноваженими представниками потенційних постачальників за допомогою електронних засобів зв'язку (телефон, електронна пошта тощо). Темами перемовин були можливість співпраці, обговорення технічних питань (головним чином визначення технічних характеристик предмета закупівлі, що пропонували потенційні постачальники), їх відповідність заявленим замовником у технічній документації. Слід зауважити, що значна кількість потенційних постачальників заявила про відмову співпрацювати з бюджетною організацією, що мало великий вплив на оцінку можливих потенційних постачальників. Враховуючи такі критерії, як позитивне сприйняття бюджетної організації в якості потенційного партнера, повнота та якість інформації про предмет закупівлі, своєчасне та конструктивне реагування на пропозиції та зауваження замовника на всіх етапах перемовин, бажання і можливість знаходити компромісні рішення, що знаною мірою враховують інтереси замовника, замовником було прийнято рішення обрати для постачання товару ТОВ «СТАР ЛЕД ГРУП».
Порушення усунуті шляхом визнаня недійсною інформації про закупівлю, що була внесена до електронної системи закупівель.