0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
797 232.00 UAH
Замовник
Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 2 жовт. 17:34
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо першого питання Підставою для для здійснення зазначеної закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи є застосування абзацу шістнадцятого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості). Номер відміненої закупівлі UA-2024-08-01-005837-a. Обґрунтування закупівлі номер UA-2024-08-28-002939-a містить посилання на ту закупівлю. Таке саме обґрунтування містить рядок плану закупівлі UA-P-2024-08-28-003398-a, що прив'язаний до цієї закупівлі. Щодо другого питання. Закупівля є нетиповою для замовника, тому технічні, якісні характеристики та визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося шляхом безпосередньої консультації з декількома потенційними учасниками закупівлі, без складання документів. В ході проведення консультацій було з'ясовано, що ринок предмета закупівлі доволі обмежений, предмет закупівлі специфічний, тому замовнику при складанні тендерної документації довелось орієнтуватись на декількох конкретних учасників ринку. Це зумовило необхідність неодноразового внесення змін до тендерної документації після оголошення закупівлі. Крім того, після оголошення закупівлі з'ясувалося, що на характеристики предмета закупівлі впливають умови та спосіб використання предмета закупівлі замовником, що є нетиповими для даного предмета закупівлі (замовник планував використовувати предмет закупівлі в більш важких умовах, ніж це відбувається зазвичай). З урахуванням цієї інформації потенційні учасники пояснили, що замовнику необхідний предмет закупівлі з дещо іншими характеристиками, що передбачають більшу міцність предмета закупівлі, та повідомили, що такий предмет закупівлі передбачає індивідуальне замовлення на його виготовлення. Ці невраховані при оголошенні закупівлі фактори призвели до збільшення очікуваної вартості закупівлі втричі, крім того ще більше звузилося коло потенційних учасників.Для уникнення втрати часу, необхідного для здійснення закупівлі, що є критичним для замовника, замовником було прийняте рішення про включення до тендерної документації умови про прийняття замовником до розгляду цінової пропозиції учасника, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, яка була визначена замовником, на 300% (підстава - абзац другий пункту 28 Особливостей). Щодо третього питання. Договір укладений, підписаний обома сторонами. Початок виконання умов договору з боку постачальника (ТОВ «СТАР ЛЕД ГРУП») пов'язаний із здійсненням покупцем (ЧОІППО ім. К. Д. Ушинського) попередньої оплати за товар у розмірі 70% вартості товару. Станом на ранок 04 жовтня 2024 року попередня оплата не здійснена. Платіжне доручення на проведення оплати знаходиться в органах Держказначейства.
Щодо першого питання Підставою для для здійснення зазначеної закупівлі шляхом закупівлі без використання електронної системи є застосування абзацу шістнадцятого пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості). Номер відміненої закупівлі UA-2024-08-01-005837-a. Обґрунтування закупівлі номер UA-2024-08-28-002939-a містить посилання на ту закупівлю. Таке саме обґрунтування містить рядок плану закупівлі UA-P-2024-08-28-003398-a, що прив'язаний до цієї закупівлі. Щодо другого питання. Закупівля є нетиповою для замовника, тому технічні, якісні характеристики та визначення очікуваної вартості закупівлі відбувалося шляхом безпосередньої консультації з декількома потенційними учасниками закупівлі, без складання документів. В ході проведення консультацій було з'ясовано, що ринок предмета закупівлі доволі обмежений, предмет закупівлі специфічний, тому замовнику при складанні тендерної документації довелось орієнтуватись на декількох конкретних учасників ринку. Це зумовило необхідність неодноразового внесення змін до тендерної документації після оголошення закупівлі. Крім того, після оголошення закупівлі з'ясувалося, що на характеристики предмета закупівлі впливають умови та спосіб використання предмета закупівлі замовником, що є нетиповими для даного предмета закупівлі (замовник планував використовувати предмет закупівлі в більш важких умовах, ніж це відбувається зазвичай). З урахуванням цієї інформації потенційні учасники пояснили, що замовнику необхідний предмет закупівлі з дещо іншими характеристиками, що передбачають більшу міцність предмета закупівлі, та повідомили, що такий предмет закупівлі передбачає індивідуальне замовлення на його виготовлення. Ці невраховані при оголошенні закупівлі фактори призвели до збільшення очікуваної вартості закупівлі втричі, крім того ще більше звузилося коло потенційних учасників.Для уникнення втрати часу, необхідного для здійснення закупівлі, що є критичним для замовника, замовником було прийняте рішення про включення до тендерної документації умови про прийняття замовником до розгляду цінової пропозиції учасника, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, яка була визначена замовником, на 300% (підстава - абзац другий пункту 28 Особливостей). Щодо третього питання. Договір укладений, підписаний обома сторонами. Початок виконання умов договору з боку постачальника (ТОВ «СТАР ЛЕД ГРУП») пов'язаний із здійсненням покупцем (ЧОІППО ім. К. Д. Ушинського) попередньої оплати за товар у розмірі 70% вартості товару. Станом на ранок 04 жовтня 2024 року попередня оплата не здійснена. Платіжне доручення на проведення оплати знаходиться в органах Держказначейства.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо технічний паспорт на предмет закупівлі UA-2024-08-28-002139-a від виробника. Вважаємо, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики В ЦІЛОМУ не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Окремі розбіжності можуть бути пояснені тим, що виробник розділяє предмет закупівлі на інші елементи, ніж це передбачено у тендерній документації. Це є самостійним рішенням виробника, що безпосередньо пов'язане з виробничим процесом, і воно не може бути змінене жодною із сторін закупівлі. Визначальним є те, що сукупність елементів предмета закупівлі дозволяє отримати той самий результат, предмети з тими самими характеристиками, які бажав отримати Замовник і які визначив в тендерній документації.
Надаємо технічний паспорт на предмет закупівлі UA-2024-08-28-002139-a від виробника. Вважаємо, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики В ЦІЛОМУ не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Окремі розбіжності можуть бути пояснені тим, що виробник розділяє предмет закупівлі на інші елементи, ніж це передбачено у тендерній документації. Це є самостійним рішенням виробника, що безпосередньо пов'язане з виробничим процесом, і воно не може бути змінене жодною із сторін закупівлі. Визначальним є те, що сукупність елементів предмета закупівлі дозволяє отримати той самий результат, предмети з тими самими характеристиками, які бажав отримати Замовник і які визначив в тендерній документації.
За результатами розгляду усіх етапів здійснення закупівлі зроблено висновок про недостатній на даний момент рівень знань та навичок уповноваженої особи. Уповноважену особу замовника зобов'язано удосконалити знання у сфері публічних закупівель шляхом підвищення кваліфікації на відповідних курсах найближчим часом.