0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
857 790.00 UAH
Замовник
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 7 жовт. 16:02
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F950d1660fac14e71b5920e38bc538261%2Fdocuments%2Fecd26ccfd947406f8a98b51c19ee5a48%3Fdownload%3D3d8a5d9c2fcf4a5faca9931fa25b3e5b Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F950d1660fac14e71b5920e38bc538261%2Fdocuments%2Fecd26ccfd947406f8a98b51c19ee5a48%3Fdownload%3D3d8a5d9c2fcf4a5faca9931fa25b3e5b Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F950d1660fac14e71b5920e38bc538261%2Fdocuments%2Fecd26ccfd947406f8a98b51c19ee5a48%3Fdownload%3D3d8a5d9c2fcf4a5faca9931fa25b3e5b Також, повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в комерційних пропозиціях постачальників: ТОВ «Юнітеп-2» (Код 38313488), ФОП Нгуєн Артем Хайович (ІПН 3109111314), ФОП Железняк Сергій Михайлович (Код 2367001176).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F950d1660fac14e71b5920e38bc538261%2Fdocuments%2Fecd26ccfd947406f8a98b51c19ee5a48%3Fdownload%3D3d8a5d9c2fcf4a5faca9931fa25b3e5b Також, повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в комерційних пропозиціях постачальників: ТОВ «Юнітеп-2» (Код 38313488), ФОП Нгуєн Артем Хайович (ІПН 3109111314), ФОП Железняк Сергій Михайлович (Код 2367001176).
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, у відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 нами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування». Враховуючи наведене, надаємо запитуваний протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація. Тендерна документація доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fb6158290953c448d8e79a3372edf044f%3Fdownload%3D002033a7cd6c41adbc18b06914c1b70b Інформацію та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, у відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 нами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування». Враховуючи наведене, надаємо запитуваний протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація. Тендерна документація доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fb6158290953c448d8e79a3372edf044f%3Fdownload%3D002033a7cd6c41adbc18b06914c1b70b Інформацію та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів): Надаємо протокол уповноваженої особи, яким затверджена нова редакція тендерної документації на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування», що оприлюднена 09.09.2024 в електронній системі закупівель. Пояснення, інформацію та документи, надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту щодо надання інформації. Нова редакція тендерної документації доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2F90bba63307594d4785f2a77d5b06c241%3Fdownload%3Da0bc06b5c7124825ad9b51f8a30872b6 Окремий документ у машинозчитувальному форматі з переліком змін до тендерної документації : https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fa267261daf0d4d80a5cad76705288e95%3Fdownload%3D867af57fefe74810abcda069a30e2011
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Дякуємо за запит №5 про надання пояснень (інформації, документів) від 22 жовтня 2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) Щодо вимоги про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» встановлено, що учасник ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» запропонував постачати продукцію вартістю 624 950 грн з ПДВ із складських приміщень площею 30 кв.м., хоча тендерною документацією передбачалось залучення складів площею не менше 100 кв.м. Вимога щодо мінімальної площі складських приміщень у 100 кв.м. включена до тендерної документації з метою забезпечення належних умов зберігання товарів та своєчасного і належного виконання договору. Постачання великої кількості продукції з маленьких складів або взагалі без складів є нереалістичною. Враховуючи зазначені обставини, тендерна пропозиція ТОВ "ПТВ ТРЕЙД" була відхилена як така, що не відповідає базовим критеріям тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» наявні документи подання яких передбачається тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Зокрема, подано всі необхідні документи щодо складських приміщень. Наявність складських приміщень у ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» меншою площею, ніж передбачено тендерною документацією не є помилкою або невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, яка потребує усунення протягом 2 робочих днів. Достатні площі складських приміщень є не формальністю, що може бути усунене внесенням виправлень у документи, а є важливим критерієм, який безпосередньо впливає на виконання договору, що передбачено тендерною документацією. Збільшення площі складських приміщень учасником ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» – не є процедурою усунення невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, яку можна здійснити за 2 робочі дні. Крім того, збільшення площ складських приміщень вимагає часу, ресурсів, додаткових інвестицій, що виходить за межі даної закупівлі. Враховуючи, що учасник надав усі документи, які підтверджують наявність складських приміщень та їх площу, відсутні підстави застосовувати пункт 43 Особливостей. Крім того, учасник ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» - не оскаржував рішення від 17.09.2024 щодо відхилення його пропозиції з підстав недостатньої кількості площ складських приміщень для реалізації умов договору, що вказує на згоду з прийнятим рішенням. Крім того, умови тендерної документації щодо вимог в частині складських приміщень також не оскаржувались. Враховуючи вищевикладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» є обґрунтованим та відповідає вимогам чинного законодавства.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів): Надаємо протокол уповноваженої особи, яким затверджена нова редакція тендерної документації на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування», що оприлюднена 09.09.2024 в електронній системі закупівель. Пояснення, інформацію та документи, надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту щодо надання інформації. Нова редакція тендерної документації доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2F90bba63307594d4785f2a77d5b06c241%3Fdownload%3Da0bc06b5c7124825ad9b51f8a30872b6 Окремий документ у машинозчитувальному форматі з переліком змін до тендерної документації : https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fa267261daf0d4d80a5cad76705288e95%3Fdownload%3D867af57fefe74810abcda069a30e2011
Дякуємо за запит №5 про надання пояснень (інформації, документів) від 22 жовтня 2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) Щодо вимоги про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» встановлено, що учасник ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» запропонував постачати продукцію вартістю 624 950 грн з ПДВ із складських приміщень площею 30 кв.м., хоча тендерною документацією передбачалось залучення складів площею не менше 100 кв.м. Вимога щодо мінімальної площі складських приміщень у 100 кв.м. включена до тендерної документації з метою забезпечення належних умов зберігання товарів та своєчасного і належного виконання договору. Постачання великої кількості продукції з маленьких складів або взагалі без складів є нереалістичною. Враховуючи зазначені обставини, тендерна пропозиція ТОВ "ПТВ ТРЕЙД" була відхилена як така, що не відповідає базовим критеріям тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» наявні документи подання яких передбачається тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Зокрема, подано всі необхідні документи щодо складських приміщень. Наявність складських приміщень у ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» меншою площею, ніж передбачено тендерною документацією не є помилкою або невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, яка потребує усунення протягом 2 робочих днів. Достатні площі складських приміщень є не формальністю, що може бути усунене внесенням виправлень у документи, а є важливим критерієм, який безпосередньо впливає на виконання договору, що передбачено тендерною документацією. Збільшення площі складських приміщень учасником ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» – не є процедурою усунення невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, яку можна здійснити за 2 робочі дні. Крім того, збільшення площ складських приміщень вимагає часу, ресурсів, додаткових інвестицій, що виходить за межі даної закупівлі. Враховуючи, що учасник надав усі документи, які підтверджують наявність складських приміщень та їх площу, відсутні підстави застосовувати пункт 43 Особливостей. Крім того, учасник ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» - не оскаржував рішення від 17.09.2024 щодо відхилення його пропозиції з підстав недостатньої кількості площ складських приміщень для реалізації умов договору, що вказує на згоду з прийнятим рішенням. Крім того, умови тендерної документації щодо вимог в частині складських приміщень також не оскаржувались. Враховуючи вищевикладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» є обґрунтованим та відповідає вимогам чинного законодавства.