0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
960 765.30 UAH
Замовник
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 7 жовт. 16:02
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-009316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F384c62eb4d7a4117b1d000e51f00aef9%2Fdocuments%2F43a13aab640f47dc98e6f575d25b09bd%3Fdownload%3D221395f12af44bbeb27d90a6cfc46bee Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-009316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F384c62eb4d7a4117b1d000e51f00aef9%2Fdocuments%2F43a13aab640f47dc98e6f575d25b09bd%3Fdownload%3D221395f12af44bbeb27d90a6cfc46bee Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-009316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F384c62eb4d7a4117b1d000e51f00aef9%2Fdocuments%2F43a13aab640f47dc98e6f575d25b09bd%3Fdownload%3D221395f12af44bbeb27d90a6cfc46bee Також, повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в комерційних пропозиціях постачальників послуг: ФОП Макаренко Тетяна Павлівна (ІПН 2684419562), ФОП Нікулін Володимир Вікторович (ІПН 3039014955) та ФОП Годза Віктор Леонідович (ІПН 2433914794).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-009316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F384c62eb4d7a4117b1d000e51f00aef9%2Fdocuments%2F43a13aab640f47dc98e6f575d25b09bd%3Fdownload%3D221395f12af44bbeb27d90a6cfc46bee Також, повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в комерційних пропозиціях постачальників послуг: ФОП Макаренко Тетяна Павлівна (ІПН 2684419562), ФОП Нікулін Володимир Вікторович (ІПН 3039014955) та ФОП Годза Віктор Леонідович (ІПН 2433914794).
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-009316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 нами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів». Враховуючи наведене, надаємо протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація. Тендерна документація доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2Fb1d56f2242ce4973afc42140b5f9c3b4%2Fdocuments%2Fb65cec794c3347508964c16b23c6670d%3Fdownload%3Db7dd8a0dcc4b453c977bcbd79b11d869 Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, у відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 нами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування». Враховуючи наведене, надаємо запитуваний протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація. Тендерна документація доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fb6158290953c448d8e79a3372edf044f%3Fdownload%3D002033a7cd6c41adbc18b06914c1b70b Інформацію та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Звертаємо увагу, що відповідь вже надавалась на аналогічний запит у закупівлі: закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, у відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 нами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування». Враховуючи наведене, надаємо запитуваний протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація. Тендерна документація доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fb6158290953c448d8e79a3372edf044f%3Fdownload%3D002033a7cd6c41adbc18b06914c1b70b Інформацію та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Звертаємо увагу, що відповідь вже надавалась на аналогічний запит у закупівлі: закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-009316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 нами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів». Враховуючи наведене, надаємо протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація. Тендерна документація доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2Fb1d56f2242ce4973afc42140b5f9c3b4%2Fdocuments%2Fb65cec794c3347508964c16b23c6670d%3Fdownload%3Db7dd8a0dcc4b453c977bcbd79b11d869 Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Орган ДФК: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. В медичній книжці Панченка О.В. серія 12ААВ № 595869 у пункті 3 «Дата наступного медичного огляду», вказано дату 18 вересня 2025 року. За такого медична книжка є актуальною та містить всю необхідну інформацію. Дата 18.09.2025 наступає та слідує після закінчення строку на який укладено договір у закупівлі UA-2024-09-06-009316-a. Посилання на файл з медичною книжкою: https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F15568d8de39b4cbf8366e0faaba7c35b%3FSignature%3D0geZ%252FRmHtOOaZmGBWBXACi%252BsIdCVaH16dAwxsW8obhKSIA6rf7LeFZGiNjBg7McIPlowaCx2feb%252Ffhxl%252F78kBw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=ypxjnomc&h=Kpo5DyoUoOfjkqcy5zoi9w&m=application%2Fpdf 2. В медичній книжці Сухіна О.М. серія 12ААВ № 909078 у пункті 3 «Дата наступного медичного огляду», вказано дату 18 вересня 2025 року. За такого медична книжка є актуальною та містить всю необхідну інформацію. Дата 18.09.2025 Дата 18.09.2025 наступає та слідує після закінчення строку на який укладено договір у закупівлі UA-2024-09-06-009316-a. Посилання на файл: https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Fa0c04356262444d3a7daf4d4e3ae767f%3FSignature%3DD9LY3bZFUiTbc%252FMv9mJrtzSIPS8bAt9JLN0Ae%252BVM2P6TnHU%252Bc%252FxqWbRdsuRu8aaBwAGOt4%252FZALsLxsAXzrpGBw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=awfcpmyc&h=fQYassXynHHJs8pFchPQvQ&m=application%2Fpdf 3. В медичній книжці Дам’яна С.А.серія 12ААВ № 909080 у пункті 3 «Дата наступного медичного огляду», вказано дату 18 вересня 2025 року. За такого медична книжка є актуальною та містить всю необхідну інформацію. Дата 18.09.2025 наступає та слідує після закінчення строку на який укладено договір у закупівлі UA-2024-09-06-009316-a. Посилання на файл: https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F7809ba445cd7477ba472e180398774b0%3FSignature%3Do2PeTOis7iI9okkM0gi6KwTgl%252B%252F3FZHwRoYf%252B4bjQJFoCsVZiPEnn4tLFLFCclt5Dskz5ptxo9gi7F%252FZp5jXDw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=gjjikgsq&h=66TuAmGennhp2vdKc23Jpg&m=application%2Fpdf За такого, в медичних книжках Панченка О.В., Дам’яна С.А. та Сухіни О.М. наявна інформація щодо проходження медичного огляду цими водіями, а черговий медичний огляд передбачено проводити у вересні 2025 року. Медична книжка має вважатися актуальною до зазначеної в ній дати наступного медичного огляду. Тендерна документація не містить вимог до медичного огляду та його періодичності, нормативи щодо цього унормовано відповідно до чинного законодавства. Крім того, стан здоров’я робітника не є сталим та може змінюватись. Рекомендується уточнити актуальну інформацію з цих питань у лікуючого лікаря або в органах охорони здоров’я. Крім того, у пункті 3 окремого додатку № 5 та пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «особливі медичні книжки водіїв – сторінки із чинними датами проходження медогляду». Вказаний припис тендерної документації містить технічну описку, а саме вказано «особливі медичні книжки», замість правильного формулювання «особові медичні книжки». Діюче законодавство не передбачає ведення «особливих медичних книжок». За такого вимагання у учасників надання саме «особливих медичних книжок» і відхиляти їх пропозиції через представлення «особових медичних книжок» вважаємо надмірним. Описки – це досить поширене явище. Неуважність найпоширеніша причина описок, важке емоційне напруження, внаслідок військового стану також впливає на здатність зосередитися та чітко сформулювати значні обсяги тексту без описок. Це явище підтверджується багатьма дослідженнями в галузі психології та лінгвістики. Описки в офіційних документах не мають тлумачитись виключно в напрямку негативних юридичних наслідків, а потребують визначення змісту написаного, що передає документ. З іншого боку, важливо розуміти, що зміст документа визначається не лише його формальною правильністю, а й загальним контекстом та наміром автора.
1. В медичній книжці Панченка О.В. серія 12ААВ № 595869 у пункті 3 «Дата наступного медичного огляду», вказано дату 18 вересня 2025 року. За такого медична книжка є актуальною та містить всю необхідну інформацію. Дата 18.09.2025 наступає та слідує після закінчення строку на який укладено договір у закупівлі UA-2024-09-06-009316-a. Посилання на файл з медичною книжкою: https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F15568d8de39b4cbf8366e0faaba7c35b%3FSignature%3D0geZ%252FRmHtOOaZmGBWBXACi%252BsIdCVaH16dAwxsW8obhKSIA6rf7LeFZGiNjBg7McIPlowaCx2feb%252Ffhxl%252F78kBw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=ypxjnomc&h=Kpo5DyoUoOfjkqcy5zoi9w&m=application%2Fpdf 2. В медичній книжці Сухіна О.М. серія 12ААВ № 909078 у пункті 3 «Дата наступного медичного огляду», вказано дату 18 вересня 2025 року. За такого медична книжка є актуальною та містить всю необхідну інформацію. Дата 18.09.2025 Дата 18.09.2025 наступає та слідує після закінчення строку на який укладено договір у закупівлі UA-2024-09-06-009316-a. Посилання на файл: https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Fa0c04356262444d3a7daf4d4e3ae767f%3FSignature%3DD9LY3bZFUiTbc%252FMv9mJrtzSIPS8bAt9JLN0Ae%252BVM2P6TnHU%252Bc%252FxqWbRdsuRu8aaBwAGOt4%252FZALsLxsAXzrpGBw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=awfcpmyc&h=fQYassXynHHJs8pFchPQvQ&m=application%2Fpdf 3. В медичній книжці Дам’яна С.А.серія 12ААВ № 909080 у пункті 3 «Дата наступного медичного огляду», вказано дату 18 вересня 2025 року. За такого медична книжка є актуальною та містить всю необхідну інформацію. Дата 18.09.2025 наступає та слідує після закінчення строку на який укладено договір у закупівлі UA-2024-09-06-009316-a. Посилання на файл: https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F7809ba445cd7477ba472e180398774b0%3FSignature%3Do2PeTOis7iI9okkM0gi6KwTgl%252B%252F3FZHwRoYf%252B4bjQJFoCsVZiPEnn4tLFLFCclt5Dskz5ptxo9gi7F%252FZp5jXDw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=gjjikgsq&h=66TuAmGennhp2vdKc23Jpg&m=application%2Fpdf За такого, в медичних книжках Панченка О.В., Дам’яна С.А. та Сухіни О.М. наявна інформація щодо проходження медичного огляду цими водіями, а черговий медичний огляд передбачено проводити у вересні 2025 року. Медична книжка має вважатися актуальною до зазначеної в ній дати наступного медичного огляду. Тендерна документація не містить вимог до медичного огляду та його періодичності, нормативи щодо цього унормовано відповідно до чинного законодавства. Крім того, стан здоров’я робітника не є сталим та може змінюватись. Рекомендується уточнити актуальну інформацію з цих питань у лікуючого лікаря або в органах охорони здоров’я. Крім того, у пункті 3 окремого додатку № 5 та пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «особливі медичні книжки водіїв – сторінки із чинними датами проходження медогляду». Вказаний припис тендерної документації містить технічну описку, а саме вказано «особливі медичні книжки», замість правильного формулювання «особові медичні книжки». Діюче законодавство не передбачає ведення «особливих медичних книжок». За такого вимагання у учасників надання саме «особливих медичних книжок» і відхиляти їх пропозиції через представлення «особових медичних книжок» вважаємо надмірним. Описки – це досить поширене явище. Неуважність найпоширеніша причина описок, важке емоційне напруження, внаслідок військового стану також впливає на здатність зосередитися та чітко сформулювати значні обсяги тексту без описок. Це явище підтверджується багатьма дослідженнями в галузі психології та лінгвістики. Описки в офіційних документах не мають тлумачитись виключно в напрямку негативних юридичних наслідків, а потребують визначення змісту написаного, що передає документ. З іншого боку, важливо розуміти, що зміст документа визначається не лише його формальною правильністю, а й загальним контекстом та наміром автора.
Наводимо інформацію про вжиття заходів, інформацію про усунення виявлених порушень. З огляду на імперативність вказівок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області виконуємо зобов’язання здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 23.09.2024 № 23/09/24/1, укладеним з ФОП Макаренко Т.П., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Висловлюємо щиру подяку Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за проведення перевірки дотримання законодавства у сфері публічних закупівель. Вдячні за високий професіоналізм, компетентність.