0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 000 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 7 жовт. 17:40
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на Ваш запит Виконавчий комітет ВМР надає пояснення(інформації та документи): 1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися департаментом цивільного захисту Вінницької міської ради відповідно до запитів військових частин (додаються), які будуть використовувати дані автомобілі для забезпечення обороноздатності. Очікувана вартість закупівлі визначалася Замовником, відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) та шляхом аналізу цін на ринку на зазначений вид товару враховуючи потребу у закупівлі даного товару на відповідний рік. При визначені ціни товару за одиницю використовувалися дані з https://prozorro.gov.ua/, https://hotline.ua/ та отриманих цінових пропозицій від потенційних постачальників (додаються). Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій. Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами за одиницю товару : - ТОВ «Транзит ІО» - 1 240 000 грн з ПДВ; - ТОВ «Зернотрейд»-1 200 000 грн з ПДВ; - ТОВ «Автовінн»-1460500 грн з ПДВ. Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином: - середньоарифметична ціна одиницю товару становить 1 300 166,66 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (1240000,00 грн.+1200000,00 грн. + 1460500,00 грн.) /3 . Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 13 000 000,00 грн. з ПДВ із розрахунку 1 300 000 грн. з ПДВ за одиницю товару та розрахована за формулою 1 300 000 х 10= 13 000 000,00 грн з ПДВ. 2.Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено подання визначених тендерної документацією документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в кількості не менше одного. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації документами та /або інформацією, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям є надання не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Тобто, в тендерній документації не було вимоги надавати договори з додатковими угодами до них. За сукупністю усіх вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Учасником, ТОВ «Авто-Регіон», надано довідку про виконання одного аналогічного договору(файл Додаток 01-01.1_Довідка досвід-4.pdf), копію договору від 22.03.2024 №4600009169, зазначеного в довідці з видатковими накладними, що повністю підтверджують факт повного або часткового виконання договору(файл Додаток 01-01.2_Договір №4600009169 від 22.03.2024.pdf). Звертаємо увгу, що відповідно до пункту 15.14 зазначеного договору невід’ємною його частиною є такі додатки: додаток 1, додаток 2, додаток 3, які надані в повному обсязі. Що ж стосується інших документів наданих у файлі «Додаток 01-01.2_Договір №4600009169 від 22.03.2024.pdf», то замовником в тендерній документації не вимагалося подання додаткових угод до договору, тому документи, які були подані учасником з його власної ініціативи, замовником не розглядаються та не беруться до уваги, крім документів, які вимагалися тендерною документацією. Отже виходячи з вище переліченого замовником не було порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ 1178 від 12 жовтня 2022 року, так як документи які не вимагалися тендерною документацією замовником не розглядаються. Таким чином, учасник ТОВ «Авто-Регіон», якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема, щодо надання не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Окрім того, замовником керуючись п. 42 Особливостей, було додатково самостійно перевірено інформацію в електронній системі закупівель, та підтверджено достовірність наданих документів, які не вимагались. Тобто, усі додаткові угоди до договору №4600009169 від 22.03.2024 укладеного між учасником ТОВ «Авто-регіон», якого обрано переможцем та ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» є у вільному та відкритому доступі в електронній системі публічних закупівель Prozorro (UA-2024-01-31-003532-a).
У відповідь на Ваш запит Виконавчий комітет ВМР надає пояснення(інформації та документи): 1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблялися департаментом цивільного захисту Вінницької міської ради відповідно до запитів військових частин (додаються), які будуть використовувати дані автомобілі для забезпечення обороноздатності. Очікувана вартість закупівлі визначалася Замовником, відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) та шляхом аналізу цін на ринку на зазначений вид товару враховуючи потребу у закупівлі даного товару на відповідний рік. При визначені ціни товару за одиницю використовувалися дані з https://prozorro.gov.ua/, https://hotline.ua/ та отриманих цінових пропозицій від потенційних постачальників (додаються). Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій. Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами за одиницю товару : - ТОВ «Транзит ІО» - 1 240 000 грн з ПДВ; - ТОВ «Зернотрейд»-1 200 000 грн з ПДВ; - ТОВ «Автовінн»-1460500 грн з ПДВ. Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином: - середньоарифметична ціна одиницю товару становить 1 300 166,66 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (1240000,00 грн.+1200000,00 грн. + 1460500,00 грн.) /3 . Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 13 000 000,00 грн. з ПДВ із розрахунку 1 300 000 грн. з ПДВ за одиницю товару та розрахована за формулою 1 300 000 х 10= 13 000 000,00 грн з ПДВ. 2.Вимогами підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено подання визначених тендерної документацією документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в кількості не менше одного. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1.1. Додатку №1 до тендерної документації документами та /або інформацією, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям є надання не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Тобто, в тендерній документації не було вимоги надавати договори з додатковими угодами до них. За сукупністю усіх вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Учасником, ТОВ «Авто-Регіон», надано довідку про виконання одного аналогічного договору(файл Додаток 01-01.1_Довідка досвід-4.pdf), копію договору від 22.03.2024 №4600009169, зазначеного в довідці з видатковими накладними, що повністю підтверджують факт повного або часткового виконання договору(файл Додаток 01-01.2_Договір №4600009169 від 22.03.2024.pdf). Звертаємо увгу, що відповідно до пункту 15.14 зазначеного договору невід’ємною його частиною є такі додатки: додаток 1, додаток 2, додаток 3, які надані в повному обсязі. Що ж стосується інших документів наданих у файлі «Додаток 01-01.2_Договір №4600009169 від 22.03.2024.pdf», то замовником в тендерній документації не вимагалося подання додаткових угод до договору, тому документи, які були подані учасником з його власної ініціативи, замовником не розглядаються та не беруться до уваги, крім документів, які вимагалися тендерною документацією. Отже виходячи з вище переліченого замовником не було порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ 1178 від 12 жовтня 2022 року, так як документи які не вимагалися тендерною документацією замовником не розглядаються. Таким чином, учасник ТОВ «Авто-Регіон», якого обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема, щодо надання не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Окрім того, замовником керуючись п. 42 Особливостей, було додатково самостійно перевірено інформацію в електронній системі закупівель, та підтверджено достовірність наданих документів, які не вимагались. Тобто, усі додаткові угоди до договору №4600009169 від 22.03.2024 укладеного між учасником ТОВ «Авто-регіон», якого обрано переможцем та ТОВ «Оператор газотранспортної системи України» є у вільному та відкритому доступі в електронній системі публічних закупівель Prozorro (UA-2024-01-31-003532-a).
На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-09-09-005384-а Виконавчий комітет Вінницької міської ради повідомляє про те, що всі зауваження прийнято до уваги та з огляду на встановлені порушення Уповноважену особу зобов’язано, з метою недопущення подібних помилок у подальшому: 1) врахувати при складанні тендерної документації всі зміни прийняті постановами Кабінету міністрів України до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. 2) пройти онлайн навчання для підвищення кваліфікації уповноважених осіб у сфері публічних закупівель.