0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 717 554.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 9 жовт. 20:50
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Електротехнічні лабораторії (лабораторії кабельні пересувні) критично необхідні для виконання аварійно-відновлювальних робіт, у тому числі на деокупованих та прифронтових територіях Харківської області, щоб забезпечити стале електрозабезпечення об'єктів оборонної сфери, об'єктів критичної інфраструктури, сфери бізнесу, державних і комунальних закладів та органів місцевого самоврядування, лікарень, котелень, бомбосховищ, споживачів електричної енергії на всій території Харківської області. В АТ «Харківобленерго» наявні електротехнічні лабораторій на шасі транспортних засобів. Значна кількість електротехнічних лабораторій знаходяться в неробочому стані та термін експлуатації деяких перевищує 30-40 років. На підставі комерційних пропозицій наданих від учасників ринку з продажу лабораторій кабельних пересувних на базі автомобіля Renault Master Замовником було отримано інформацію з необхідними технічними характеристиками та можливими цінами за одиницю товару. На підставі комерційних пропозицій Замовником було сформовано технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, та очікувану вартість предмета закупівлі. 2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Виробниче об'єднання "СТЕКС" вимогам пункту 1 додатка 1 до тендерної документації відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям? Так, учасник на виконання вимоги Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надав аналогічний договір № 2063 від 23.06.2022 підписаний АТ «Полтаваобленерго» та ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС» з Кодом ДК 021:2015-38540000-2 – випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати. Однак згідно затвердженої тендерної документації Замовника від 03.07.2024 код закупівлі ДК 021-2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не врахував вимоги п. 3 Порядку №708 та не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.20215 № 922-VIII (Закон), з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості), Замовник встановлює вимоги щодо підтвердження учасником наявності в нього документально підтвердженого досвіду виконанння аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Слід зазначити, що Закон, з урахуванням Особливостей, не містить конкретного визначення, що саме є «аналогічний договір» та які саме вимоги повинні до нього встановлюватися. Кожен Замовник визначає предмет закупівлі на власний розсуд та відповідно до нагальних потреб. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії, які передбачені в статті 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Аналогічним договором може вважатися договір, предметом якого або є товар згідно з кодом ДК 021:2015 ЄЗС, ідентичний коду закупівлі, та/або аналогічним предметом є договір поставки аналогічного товару. Слід зауважити, що тендерна документація на закупівлю «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» не містить окремої вимоги щодо необхідності надання аналогічного договору саме за кодом ДК 021:2015 та класом ДК 021:2015. Разом з тим, згідно з частиною 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (частина 4 статті 22 Закону). Відповідно до предмету закупівлі «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» Учасником закупівлі, на виконання вимог тендерної документації, у складі своєї пропозиції було надано аналогічний договір (договір поставки аналогічного товару) № 2063 від 23.06.2022 підписаний між АТ «Полтаваобленерго» та ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС». Предметом даного договору є «Кабельна електролабораторія КАЕЛ-3» на базі Fiat Ducato (або аналог). Вищезазначене, в повній мірі відповідає встановленому кваліфікаційному критерію тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – саме за предметом, вказаному в договорі поставки аналогічного товару, та ніяким чином не порушує вимоги пункту 3 частини 2 статті 16 Закону та пункту 3 Порядку №708 від 15.04.2020. Крім того, у зв’язку з відповідністю тендерної ТОВ «Виробниче об'єднання «СТЕКС» вимогам тендерної документації, у Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей. 3. Чому в додатку до Договору не перелічені всі технічні характеристики предмета закупівлі, визначені тендерною документацією, а також відсутні перелічені параметри автомобіля RENAULT MASTER? Відповідно до вимог тендерної документації: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей». Пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» встановлено: «Доповнення умовами, якщо вони не визначені проектом Договору здійснюється під час укладення Договору». Так, в додатках №2 та №3 до договору від 04.09.2024 № Щ9850 додатково було зазначено основні «Технічні параметри KAEL-5 (технічна частина)» та «Технічні параметри ЕТЛ-35К (технічна частина)». Відповідні додатки були оформлені до договору за взаємною згодою сторін договору та не суперечать чинному законодавству. Стосовно відсутності перелічених параметрів автомобіля RENAULT MASTER повідомляємо наступне. Учасником закупівлі в повній мірі у складі своєї пропозиції було підтверджено всі необхідні вимоги до параметрів автомобіля RENAULT MASTER. Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутні вимоги до оформлення та складу Додатків №2 та №3 до договору від 04.09.2024 № Щ9850.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Електротехнічні лабораторії (лабораторії кабельні пересувні) критично необхідні для виконання аварійно-відновлювальних робіт, у тому числі на деокупованих та прифронтових територіях Харківської області, щоб забезпечити стале електрозабезпечення об'єктів оборонної сфери, об'єктів критичної інфраструктури, сфери бізнесу, державних і комунальних закладів та органів місцевого самоврядування, лікарень, котелень, бомбосховищ, споживачів електричної енергії на всій території Харківської області. В АТ «Харківобленерго» наявні електротехнічні лабораторій на шасі транспортних засобів. Значна кількість електротехнічних лабораторій знаходяться в неробочому стані та термін експлуатації деяких перевищує 30-40 років. На підставі комерційних пропозицій наданих від учасників ринку з продажу лабораторій кабельних пересувних на базі автомобіля Renault Master Замовником було отримано інформацію з необхідними технічними характеристиками та можливими цінами за одиницю товару. На підставі комерційних пропозицій Замовником було сформовано технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, та очікувану вартість предмета закупівлі. 2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Виробниче об'єднання "СТЕКС" вимогам пункту 1 додатка 1 до тендерної документації відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям? Так, учасник на виконання вимоги Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надав аналогічний договір № 2063 від 23.06.2022 підписаний АТ «Полтаваобленерго» та ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС» з Кодом ДК 021:2015-38540000-2 – випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати. Однак згідно затвердженої тендерної документації Замовника від 03.07.2024 код закупівлі ДК 021-2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не врахував вимоги п. 3 Порядку №708 та не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.20215 № 922-VIII (Закон), з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості), Замовник встановлює вимоги щодо підтвердження учасником наявності в нього документально підтвердженого досвіду виконанння аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Слід зазначити, що Закон, з урахуванням Особливостей, не містить конкретного визначення, що саме є «аналогічний договір» та які саме вимоги повинні до нього встановлюватися. Кожен Замовник визначає предмет закупівлі на власний розсуд та відповідно до нагальних потреб. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії, які передбачені в статті 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Аналогічним договором може вважатися договір, предметом якого або є товар згідно з кодом ДК 021:2015 ЄЗС, ідентичний коду закупівлі, та/або аналогічним предметом є договір поставки аналогічного товару. Слід зауважити, що тендерна документація на закупівлю «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» не містить окремої вимоги щодо необхідності надання аналогічного договору саме за кодом ДК 021:2015 та класом ДК 021:2015. Разом з тим, згідно з частиною 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (частина 4 статті 22 Закону). Відповідно до предмету закупівлі «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» Учасником закупівлі, на виконання вимог тендерної документації, у складі своєї пропозиції було надано аналогічний договір (договір поставки аналогічного товару) № 2063 від 23.06.2022 підписаний між АТ «Полтаваобленерго» та ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС». Предметом даного договору є «Кабельна електролабораторія КАЕЛ-3» на базі Fiat Ducato (або аналог). Вищезазначене, в повній мірі відповідає встановленому кваліфікаційному критерію тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – саме за предметом, вказаному в договорі поставки аналогічного товару, та ніяким чином не порушує вимоги пункту 3 частини 2 статті 16 Закону та пункту 3 Порядку №708 від 15.04.2020. Крім того, у зв’язку з відповідністю тендерної ТОВ «Виробниче об'єднання «СТЕКС» вимогам тендерної документації, у Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей. 3. Чому в додатку до Договору не перелічені всі технічні характеристики предмета закупівлі, визначені тендерною документацією, а також відсутні перелічені параметри автомобіля RENAULT MASTER? Відповідно до вимог тендерної документації: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей». Пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» встановлено: «Доповнення умовами, якщо вони не визначені проектом Договору здійснюється під час укладення Договору». Так, в додатках №2 та №3 до договору від 04.09.2024 № Щ9850 додатково було зазначено основні «Технічні параметри KAEL-5 (технічна частина)» та «Технічні параметри ЕТЛ-35К (технічна частина)». Відповідні додатки були оформлені до договору за взаємною згодою сторін договору та не суперечать чинному законодавству. Стосовно відсутності перелічених параметрів автомобіля RENAULT MASTER повідомляємо наступне. Учасником закупівлі в повній мірі у складі своєї пропозиції було підтверджено всі необхідні вимоги до параметрів автомобіля RENAULT MASTER. Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутні вимоги до оформлення та складу Додатків №2 та №3 до договору від 04.09.2024 № Щ9850.