0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 970 020.00 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 10 жовт. 11:32
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Мінікомп’ютери» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-03-011879-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.09.2024 № 15390-р/пк-пз про внесення змін до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Щодо першого питання. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) методом порівняння ринкових цін. У відповідь на запити Замовника, потенційні постачальники товару надали свої цінові пропозиції (додаток 1), відповідно до яких були здійснені наступні розрахунки. Очікувана ціна за одиницю товару розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані у відповідь на запити цінових пропозицій; К - кількість цін. Таким чином, Цод = (19,961 тис. грн + 20,040 тис. грн + 19,939 тис. грн) / 4 = 19,980 тис. гривень. Отже, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару, тобто 499 шт., за формулою: ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару; V - кількість товару, що закуповується. Таким чином, ОВмрц = 19,980 тис. грн * 499 шт. = 9 970,020 тис. гривень. Щодо другого питання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) розміщено 04.09.2024 на офіційному вебсайті Державної служби зайнятості (https://www.dcz.gov.ua/publictrade/period/fact?filter=2024) за посиланням: https://old.dcz.gov.ua/sites/default/files/202409101147.pdf (додаток 2). Щодо третього питання. Замовником в рамках цієї закупівлі були внесені зміни до тендерної документації двічі, в тому числі до технічних вимог до предмета закупівлі. 06.09.2024 Учасником торгів була подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (ID: UA-2024-09-03-011879-a.c1) (далі – Комісія АМКУ), в якій скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині зміни розмірів корпусу мінікомп’ютера, які станом на дату прийняття скарги до розгляду Комісією АМКУ № 15054-р/пк-пз від 10.09.2024 (додаток 3), вже були змінені Замовником за власною ініціативою (додаток 4), що передбачено пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 а саме: 06.09.2024. Оскільки, Комісія АМКУ своїм рішенням № 15390-р/пк-пз від 17.09.2024 (додаток 5), зобов’язала замовника внести зміни до технічних вимог до предмета закупівлі, понад вже внесених Замовником 06.09.2024, таким чином, щоб сукупність вимог тендерної документації відповідала продукції щонайменше двох виробників як це було зазначено в мотивувальній частині цього рішення, то Замовником задля виконання рішення органу оскарження повторно були вивчені технічні, якісні та кількісні предмета закупівлі і потреби в частині забезпечення сумісності мінікомп’ютерів з існуючим у Замовника обладнанням, та 23.09.2024 внесені другі зміни до технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 6) в частині виключення та зміни тих технічних вимог до предмета закупівлі, відсутність та зміна яких розширила коло виробників продукції, а саме: виключені вимоги до матеріалу і до виду системи охолодження корпусу та змінені вимоги до пристроїв введення в комплекті, що передбачають як дротову так і бездротову клавіатуру та мишу. Таким чином, Замовником виконане рішення Комісії АМКУ щодо забезпечення наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам тендерної документації, шляхом внесення 23.09.2024 змін до тендерної документації, яким відповідає продукція принаймні трьох виробників, а саме: HP, DELL та ASUS. Додатки: 1) Цінові пропозиції потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі; 2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі; 3) Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15054-р/пк-пз від 10.09.2024; 4) Зміни до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мінікомп’ютери, ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери), затвердженої протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 203 від 03.09.2024 (ID: UA-2024-09-03-011879-a; процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями), затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол) № 211 від 06.09.2024; 5) Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15390-р/пк-пз від 17.09.2024; 6) Зміни до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мінікомп’ютери, ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери), затвердженої протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 203 від 03.09.2024, зі змінами, затвердженими протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 211 від 06.09.2024 (ID: UA-2024-09-03-011879-a; процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями), затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол) № 223 від 23.09.2024.
Щодо першого питання. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) методом порівняння ринкових цін. У відповідь на запити Замовника, потенційні постачальники товару надали свої цінові пропозиції (додаток 1), відповідно до яких були здійснені наступні розрахунки. Очікувана ціна за одиницю товару розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані у відповідь на запити цінових пропозицій; К - кількість цін. Таким чином, Цод = (19,961 тис. грн + 20,040 тис. грн + 19,939 тис. грн) / 4 = 19,980 тис. гривень. Отже, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару, тобто 499 шт., за формулою: ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару; V - кількість товару, що закуповується. Таким чином, ОВмрц = 19,980 тис. грн * 499 шт. = 9 970,020 тис. гривень. Щодо другого питання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) розміщено 04.09.2024 на офіційному вебсайті Державної служби зайнятості (https://www.dcz.gov.ua/publictrade/period/fact?filter=2024) за посиланням: https://old.dcz.gov.ua/sites/default/files/202409101147.pdf (додаток 2). Щодо третього питання. Замовником в рамках цієї закупівлі були внесені зміни до тендерної документації двічі, в тому числі до технічних вимог до предмета закупівлі. 06.09.2024 Учасником торгів була подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (ID: UA-2024-09-03-011879-a.c1) (далі – Комісія АМКУ), в якій скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині зміни розмірів корпусу мінікомп’ютера, які станом на дату прийняття скарги до розгляду Комісією АМКУ № 15054-р/пк-пз від 10.09.2024 (додаток 3), вже були змінені Замовником за власною ініціативою (додаток 4), що передбачено пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 а саме: 06.09.2024. Оскільки, Комісія АМКУ своїм рішенням № 15390-р/пк-пз від 17.09.2024 (додаток 5), зобов’язала замовника внести зміни до технічних вимог до предмета закупівлі, понад вже внесених Замовником 06.09.2024, таким чином, щоб сукупність вимог тендерної документації відповідала продукції щонайменше двох виробників як це було зазначено в мотивувальній частині цього рішення, то Замовником задля виконання рішення органу оскарження повторно були вивчені технічні, якісні та кількісні предмета закупівлі і потреби в частині забезпечення сумісності мінікомп’ютерів з існуючим у Замовника обладнанням, та 23.09.2024 внесені другі зміни до технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 6) в частині виключення та зміни тих технічних вимог до предмета закупівлі, відсутність та зміна яких розширила коло виробників продукції, а саме: виключені вимоги до матеріалу і до виду системи охолодження корпусу та змінені вимоги до пристроїв введення в комплекті, що передбачають як дротову так і бездротову клавіатуру та мишу. Таким чином, Замовником виконане рішення Комісії АМКУ щодо забезпечення наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам тендерної документації, шляхом внесення 23.09.2024 змін до тендерної документації, яким відповідає продукція принаймні трьох виробників, а саме: HP, DELL та ASUS. Додатки: 1) Цінові пропозиції потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі; 2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі; 3) Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15054-р/пк-пз від 10.09.2024; 4) Зміни до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мінікомп’ютери, ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери), затвердженої протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 203 від 03.09.2024 (ID: UA-2024-09-03-011879-a; процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями), затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол) № 211 від 06.09.2024; 5) Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15390-р/пк-пз від 17.09.2024; 6) Зміни до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мінікомп’ютери, ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери), затвердженої протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 203 від 03.09.2024, зі змінами, затвердженими протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 211 від 06.09.2024 (ID: UA-2024-09-03-011879-a; процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями), затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол) № 223 від 23.09.2024.
Щодо першого питання. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) методом порівняння ринкових цін. У відповідь на запити Замовника, потенційні постачальники товару надали свої цінові пропозиції (додаток 1), відповідно до яких були здійснені наступні розрахунки. Очікувана ціна за одиницю товару розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані у відповідь на запити цінових пропозицій; К - кількість цін. Таким чином, Цод = (19,961 тис. грн + 20,040 тис. грн + 19,939 тис. грн) / 4 = 19,980 тис. гривень. Отже, очікувана вартість предмета закупівлі була визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару, тобто 499 шт., за формулою: ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару; V - кількість товару, що закуповується. Таким чином, ОВмрц = 19,980 тис. грн * 499 шт. = 9 970,020 тис. гривень. Щодо другого питання. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) розміщено 04.09.2024 на офіційному вебсайті Державної служби зайнятості (https://www.dcz.gov.ua/publictrade/period/fact?filter=2024) за посиланням: https://old.dcz.gov.ua/sites/default/files/202409101147.pdf (додаток 2). Щодо третього питання. Замовником в рамках цієї закупівлі були внесені зміни до тендерної документації двічі, в тому числі до технічних вимог до предмета закупівлі. 06.09.2024 Учасником торгів була подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (ID: UA-2024-09-03-011879-a.c1) (далі – Комісія АМКУ), в якій скаржник просив зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині зміни розмірів корпусу мінікомп’ютера, які станом на дату прийняття скарги до розгляду Комісією АМКУ № 15054-р/пк-пз від 10.09.2024 (додаток 3), вже були змінені Замовником за власною ініціативою (додаток 4), що передбачено пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 а саме: 06.09.2024. Оскільки, Комісія АМКУ своїм рішенням № 15390-р/пк-пз від 17.09.2024 (додаток 5), зобов’язала замовника внести зміни до технічних вимог до предмета закупівлі, понад вже внесених Замовником 06.09.2024, таким чином, щоб сукупність вимог тендерної документації відповідала продукції щонайменше двох виробників як це було зазначено в мотивувальній частині цього рішення, то Замовником задля виконання рішення органу оскарження повторно були вивчені технічні, якісні та кількісні предмета закупівлі і потреби в частині забезпечення сумісності мінікомп’ютерів з існуючим у Замовника обладнанням, та 23.09.2024 внесені другі зміни до технічних вимог до предмета закупівлі (додаток 6) в частині виключення та зміни тих технічних вимог до предмета закупівлі, відсутність та зміна яких розширила коло виробників продукції, а саме: виключені вимоги до матеріалу і до виду системи охолодження корпусу та змінені вимоги до пристроїв введення в комплекті, що передбачають як дротову так і бездротову клавіатуру та мишу. Таким чином, Замовником виконане рішення Комісії АМКУ щодо забезпечення наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам тендерної документації, шляхом внесення 23.09.2024 змін до тендерної документації, яким відповідає продукція принаймні трьох виробників, а саме: HP, DELL та ASUS. Додатки: 1) Цінові пропозиції потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі; 2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі; 3) Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15054-р/пк-пз від 10.09.2024; 4) Зміни до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мінікомп’ютери, ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери), затвердженої протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 203 від 03.09.2024 (ID: UA-2024-09-03-011879-a; процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями), затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол) № 211 від 06.09.2024; 5) Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15390-р/пк-пз від 17.09.2024; 6) Зміни до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Мінікомп’ютери, ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери), затвердженої протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 203 від 03.09.2024, зі змінами, затвердженими протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи № 211 від 06.09.2024 (ID: UA-2024-09-03-011879-a; процедура закупівлі: відкриті торги з особливостями), затверджені протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол) № 223 від 23.09.2024.