0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 722 615.00 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 10 жовт. 12:00
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплектів мультимедійного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-006870-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: 1 Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Текст відповіді на запит замовнику на надання пояснення, що був оприлюднений в електронній системі закупівель від 15.10.2024 Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 «інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням для інтерактивної панелі») (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-006870-a) та по суті питань повідомляємо наступне. Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. ВІДПОВІДЬ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до наказу МОН України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (копія наказу додається), службової записки бухгалтерської служби департаменту освіти від 30.07.2024 року (копія службової записки додається), комерційних пропозицій від потенційних учасників (Група компаній “Umag” (Інтерактичні комплексти для навчання «Каталог 2023/2024» додається), комерційна пропозиція «Мультимедійне обладнання НУШ» від ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» (копія комерційної пропозиції додається) Очікувана вартість - 22722615,00 грн з ПДВ. Питання 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). ВІДПОВІДЬ. Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://do.zt.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-kod-dk-0212015-32320000-2-televizijne-j-audiovizualne-obladnannya/ Нова редакція технічного завдання - https://do.zt.ua/tehnichne-zavdannya-nova-redakcziya-informacziya-pro-neobhidni-tehnichni-yakisni-ta-kilkisni-harakterystyky-predmeta-zakupivli-dk-0212015-32320000-2-televizijne-j-audiovizualne-obladnannya/
Текст відповіді на запит замовнику на надання пояснення, що був оприлюднений в електронній системі закупівель від 15.10.2024 Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 «інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням для інтерактивної панелі») (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-006870-a) та по суті питань повідомляємо наступне. Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. ВІДПОВІДЬ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до наказу МОН України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (копія наказу додається), службової записки бухгалтерської служби департаменту освіти від 30.07.2024 року (копія службової записки додається), комерційних пропозицій від потенційних учасників (Група компаній “Umag” (Інтерактичні комплексти для навчання «Каталог 2023/2024» додається), комерційна пропозиція «Мультимедійне обладнання НУШ» від ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» (копія комерційної пропозиції додається) Очікувана вартість - 22722615,00 грн з ПДВ. Питання 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). ВІДПОВІДЬ. Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://do.zt.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-zakupivli-kod-dk-0212015-32320000-2-televizijne-j-audiovizualne-obladnannya/ Нова редакція технічного завдання - https://do.zt.ua/tehnichne-zavdannya-nova-redakcziya-informacziya-pro-neobhidni-tehnichni-yakisni-ta-kilkisni-harakterystyky-predmeta-zakupivli-dk-0212015-32320000-2-televizijne-j-audiovizualne-obladnannya/
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплектів мультимедійного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-006870-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: 1. Причини відсутності в проекті договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти (додаток 5) та відповідно в укладеному договорі про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 16.10.2024 № 111/24-ДО строку гарантії на інтерактивні панелі не менше 36 місяців з дати передачі товару замовнику, визначеного в пункті 3 додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.1. пункту 1 додатку 3 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Текст відповіді на запит замовнику на надання пояснення, що був оприлюднений в електронній системі закупівель від 23.10.2024 Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 «інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням для інтерактивної панелі») (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-006870-a) та по суті питання повідомляємо наступне. Питання 1. Причини відсутності в проекті договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти (додаток 5) та відповідно в укладеному договорі про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 16.10.2024 № 111/24-ДО строку гарантії на інтерактивні панелі не менше 36 місяців з дати передачі товару замовнику, визначеного в пункті 3 додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.1. пункту 1 додатку 3 до тендерної документації? ВІДПОВІДЬ. 1. Наказом Державної аудиторської служби України від 09.10.2024 № 274 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» проводиться моніторинг по предмету код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 «інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням для інтерактивної панелі») (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-006870-a). Відповідно до наказу проводиться моніторинг етапів закупівельного процесу: 1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Наказом від 09.10.2024 № 274 не передбачена перевірка укладеного договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 16.10.2024 № 111/24-ДО. Виходячи із вищевикладеного взагалі не зрозуміло з якою метою Вами надано запит замовнику на пояснення від 23.10.2024 з питань змісту укладеного договору. 2. В п.3 додатку 1 до тендерної документації (перелік інформації та документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, та інші документи (дані), що надаються учасником в складі тендерної пропозиції) та в додатку 3 (технічне завдання) міститься вимога до учасників надати в складі пропозиції гарантійний лист в довільній формі про те, що гарантія на інтерактивні панелі не менше 36 (тридцяти шести) місяців з дати передачі товару замовнику. Переможець торгів виконав дану вимогу Замовника. В зв’язку з тим, що планується поставка товару партіями в договорі неможливо прописати конкретні строки гарантії на кожну партію товару. В свою чергу в проекті договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти (додаток 5) до тендерної документації та в укладеному договорі про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 16.10.2024 № 111/24-ДО в п. 2.1. розділу II. ЯКІСТЬ ТОВАРІВ, РОБІТ ЧИ ПОСЛУГ у вимогах до Постачальника зазначено, що він повинен передати (поставити) Замовнику товар (товари), якість яких відповідає умовам встановленим згідно з документацією тендерних торгів та відповідно до чинного законодавства, а саме товар має бути: в момент передачі Замовнику, має бути придатним до використання з подальшим строком експлуатації встановленим для даного виду товару відповідно до чинного законодавства та з урахуванням вимог документації тендерних торгів. В п.п.6.3.2. п.6 розділу VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН Постачальник зобов'язаний забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам, встановленим розділом II цього Договору та надати документи для підтвердження якості, які він постачає (сертифікат відповідності, протокол випробувань, посвідчення про якість, тощо). Разом з документами, які підтверджують якість товару Постачальник зобов'язаний надати заповнений та скіплений печаткою і підписом продавця гарантійний талон в якому зазначені гарантійні зобов'язання в тому числі і гарантійний термін на продукцію (зразок гарантійного талону додається). В зв’язку з тим, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки при підписанні договору неможливо прописати конкретні дати гарантії так, як товар на день підписання договору ще не був поставлений Замовнику. Після виконання Постачальником своїх зобов’язань в договір у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни у вигляді додаткової угоди.
Текст відповіді на запит замовнику на надання пояснення, що був оприлюднений в електронній системі закупівель від 23.10.2024 Повідомляємо Вам, що Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 «інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням для інтерактивної панелі») (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-006870-a) та по суті питання повідомляємо наступне. Питання 1. Причини відсутності в проекті договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти (додаток 5) та відповідно в укладеному договорі про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 16.10.2024 № 111/24-ДО строку гарантії на інтерактивні панелі не менше 36 місяців з дати передачі товару замовнику, визначеного в пункті 3 додатку 1 до тендерної документації та підпункту 1.1. пункту 1 додатку 3 до тендерної документації? ВІДПОВІДЬ. 1. Наказом Державної аудиторської служби України від 09.10.2024 № 274 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» проводиться моніторинг по предмету код ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3 «інтерактивна панель з базовим програмним забезпеченням для інтерактивної панелі») (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-006870-a). Відповідно до наказу проводиться моніторинг етапів закупівельного процесу: 1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Наказом від 09.10.2024 № 274 не передбачена перевірка укладеного договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 16.10.2024 № 111/24-ДО. Виходячи із вищевикладеного взагалі не зрозуміло з якою метою Вами надано запит замовнику на пояснення від 23.10.2024 з питань змісту укладеного договору. 2. В п.3 додатку 1 до тендерної документації (перелік інформації та документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, та інші документи (дані), що надаються учасником в складі тендерної пропозиції) та в додатку 3 (технічне завдання) міститься вимога до учасників надати в складі пропозиції гарантійний лист в довільній формі про те, що гарантія на інтерактивні панелі не менше 36 (тридцяти шести) місяців з дати передачі товару замовнику. Переможець торгів виконав дану вимогу Замовника. В зв’язку з тим, що планується поставка товару партіями в договорі неможливо прописати конкретні строки гарантії на кожну партію товару. В свою чергу в проекті договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти (додаток 5) до тендерної документації та в укладеному договорі про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 16.10.2024 № 111/24-ДО в п. 2.1. розділу II. ЯКІСТЬ ТОВАРІВ, РОБІТ ЧИ ПОСЛУГ у вимогах до Постачальника зазначено, що він повинен передати (поставити) Замовнику товар (товари), якість яких відповідає умовам встановленим згідно з документацією тендерних торгів та відповідно до чинного законодавства, а саме товар має бути: в момент передачі Замовнику, має бути придатним до використання з подальшим строком експлуатації встановленим для даного виду товару відповідно до чинного законодавства та з урахуванням вимог документації тендерних торгів. В п.п.6.3.2. п.6 розділу VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН Постачальник зобов'язаний забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам, встановленим розділом II цього Договору та надати документи для підтвердження якості, які він постачає (сертифікат відповідності, протокол випробувань, посвідчення про якість, тощо). Разом з документами, які підтверджують якість товару Постачальник зобов'язаний надати заповнений та скіплений печаткою і підписом продавця гарантійний талон в якому зазначені гарантійні зобов'язання в тому числі і гарантійний термін на продукцію (зразок гарантійного талону додається). В зв’язку з тим, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки при підписанні договору неможливо прописати конкретні дати гарантії так, як товар на день підписання договору ще не був поставлений Замовнику. Після виконання Постачальником своїх зобов’язань в договір у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни у вигляді додаткової угоди.