0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
547 068.84 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 14 жовт. 11:01
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.10.2024 № 73-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.10.2024 № 73-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 11. UA-2024-09-26-008157-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій 1-11 класів Ліцею № 1 імені Лесі Українки Звягельської міської ради)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-008157-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП ЮЗБАШЯН НЕДДА ХРИСТОЇВНА на відповідність тендерній документації Ліцей №1 імені Лесі України Звягельської міської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 4. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Однак, пункт 7 розділу 3 тендерної документації Замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення)), які не оформлені як додатки до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть невідповідність тендерної документації вимогам абзацу 10 пункту 28 Особливостей, з наданням відповідних підтверджуючих документів. 5. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, в абзаці 1 пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Однак, в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій без врахування змін, внесених постановами КМУ від 09.02.2024 № 131 та від 02.04.2024 № 382, а також Замовником в пункті 5 розділу 3 зазначено підстави відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах без врахування змін, внесених постановою КМУ від 02.04.2024 № 382, та як наслідок в пункті 3 Додатку № 1 та підпункті 4 серед документів, які надаються переможцем-юридичною особою, та підпункті 4 серед документів, які надаються переможцем-фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено спосіб документального підтвердження відсутності підстави відмови учаснику та переможцю процедури закупівлі, без урахування вказаних змін (щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником довідки у довільній формі про відсутність підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей (в редакції, що діяла до 08.04.2024)). Враховуючи вищевикладене, поясніть вказану невідповідність тендерної документації вимогам нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, з наданням відповідних підтверджуючих документів. 6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено імперативну умову, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП ЮЗБАШЯН НЕДДА ХРИСТОЇВНА містить накладений електронний підпис ЮЗБАШЯН НЕДДИ ХРИСТОЇВНИ, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тобто накладений електронний підпис ЮЗБАШЯН НЕДДИ ХРИСТОЇВНИ не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином учасником ФОП ЮЗБАШЯН НЕДДА ХРИСТОЇВНА підтверджено відповідність вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій 1-11 класів Ліцею № 1 імені Лесі Українки Звягельської міської ради за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги ідентифікатор закупівлі (UA-2024-09-26-008157-a), у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Повідомляємо: 1. Після підписання Договору №47 від 14.10.2024року (далі Договір), але до реєстрації його в органах Держказначейства, було виявлено, що електронний ключ Переможця торгів (надавача послуг) не відповідає вимогам Замовника, а саме є УЕП. 2. Оскільки виявлена невідповідність не дає можливості Замовнику визнати переможцем торгів ФОП Юзбашян Недду Христоївну, а відхилити пропозицію Учасника (п.44 Особливостей) технічно уже неможливо, відмінити торги торги (за п.п.2 п.50 Особливостей) також неможливо, Замовник прийняв рішення про розірвання заключеного Договору як нікчемного, тобто такого який не створює для сторін зобов’язань. 3. 15 жовтня 2024 року була укладена Угода про розірвання №2 (далі Угода) до договору №47 від 14.10.2024 року за згодою сторін. 16 жовтня 2024 року Угоду опубліковано на сайті Прозоро та статус закупівлі переведено в «Закритий».
Замовником розглянуто Ваш запит замовнику на надання пояснень в межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій 1-11 класів Ліцею № 1 імені Лесі Українки Звягельської міської ради за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги ідентифікатор закупівлі (UA-2024-09-26-008157-a), у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Повідомляємо: 1. Після підписання Договору №47 від 14.10.2024року (далі Договір), але до реєстрації його в органах Держказначейства, було виявлено, що електронний ключ Переможця торгів (надавача послуг) не відповідає вимогам Замовника, а саме є УЕП. 2. Оскільки виявлена невідповідність не дає можливості Замовнику визнати переможцем торгів ФОП Юзбашян Недду Христоївну, а відхилити пропозицію Учасника (п.44 Особливостей) технічно уже неможливо, відмінити торги торги (за п.п.2 п.50 Особливостей) також неможливо, Замовник прийняв рішення про розірвання заключеного Договору як нікчемного, тобто такого який не створює для сторін зобов’язань. 3. 15 жовтня 2024 року була укладена Угода про розірвання №2 (далі Угода) до договору №47 від 14.10.2024 року за згодою сторін. 16 жовтня 2024 року Угоду опубліковано на сайті Прозоро та статус закупівлі переведено в «Закритий».