0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
550 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛТАВСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ПОЛТАВА"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 жовт. 12:22
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит, щодо проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 550000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-003023-a), а саме надання інформацію та відповідних документів про здійснення попереднього моніторингу цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне. Замовник діяв відповідно чо част.4. ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено: «Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації». Для вибору якісного товару Комунальним закладом «ПДЮСШ «ПОЛТАВА» було промоніторено через систему Prozorro закупівлі Державної установи «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «УКРСПОРТЗАБЕЗПЕЧЕННЯ», а саме опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-22-006118-a. За результатами моніторингу, та для того щоб на придбаних татамі можна було проводити спортивні заходи Державного рівня, нами було вирішено закупити товар саме з такими технічими характеристиками, що дають допуск на проведення змагань Всеукраїнського рівня. В телефонному режимі була зібрана інформація від потенційних учасників закупівлі, та 13.05.2024 року отримано комерційну пропозицію ФОП Плієва Л.Б., та комерційну пропозицію у вигляді рахунку ФОП Бойко О.В. (що додаються), інші організації не змогли забезпечити товар з такими технічними характеристиками. 13.05.2024 року та 28.05.2024 року до головного розпорядника коштів (Управління у справах фізичної культури та спорту Полтавської міської ради) були направлені звернення що до виділення коштів для закупівлі відповідного спортивного інвентарю (додаються). Листом № 01-17-01.2-15/335 від 27.05.2024 р. управлінням направлено лист Про перерозподіл асигнувань загального фонду в сумі 550 000,00 грн. (з урахуванням нестабільного курсу євро) та рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради № 139 від 23.05.2024 року «Про внесення змін до показників бюджету Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається). Лише після того як кошти було посаджено на рахунки Комунальним закладом «ПДЮСШ «ПОЛТАВА», а саме 20.06.2024 року було оголошено дану процедуру закупівлі.
На ваш запит, щодо проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 550000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-003023-a), а саме надання інформацію та відповідних документів про здійснення попереднього моніторингу цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне. Замовник діяв відповідно чо част.4. ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено: «Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації». Для вибору якісного товару Комунальним закладом «ПДЮСШ «ПОЛТАВА» було промоніторено через систему Prozorro закупівлі Державної установи «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «УКРСПОРТЗАБЕЗПЕЧЕННЯ», а саме опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-22-006118-a. За результатами моніторингу, та для того щоб на придбаних татамі можна було проводити спортивні заходи Державного рівня, нами було вирішено закупити товар саме з такими технічими характеристиками, що дають допуск на проведення змагань Всеукраїнського рівня. В телефонному режимі була зібрана інформація від потенційних учасників закупівлі, та 13.05.2024 року отримано комерційну пропозицію ФОП Плієва Л.Б., та комерційну пропозицію у вигляді рахунку ФОП Бойко О.В. (що додаються), інші організації не змогли забезпечити товар з такими технічними характеристиками. 13.05.2024 року та 28.05.2024 року до головного розпорядника коштів (Управління у справах фізичної культури та спорту Полтавської міської ради) були направлені звернення що до виділення коштів для закупівлі відповідного спортивного інвентарю (додаються). Листом № 01-17-01.2-15/335 від 27.05.2024 р. управлінням направлено лист Про перерозподіл асигнувань загального фонду в сумі 550 000,00 грн. (з урахуванням нестабільного курсу євро) та рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради № 139 від 23.05.2024 року «Про внесення змін до показників бюджету Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається). Лише після того як кошти було посаджено на рахунки Комунальним закладом «ПДЮСШ «ПОЛТАВА», а саме 20.06.2024 року було оголошено дану процедуру закупівлі.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На ваш запит про надання пояснень по процедурі закупівлі опублікованїй в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-003023-a), повідомляємо наступне. Відповідно п.2 додатку 3 до тендерної документації учасником подана технічна специфікація на мати татамі компанії «BSW» стандартними розмірами 1 000 х 1 000 мм., 2 000 х 1 000 мм. різної товщини, стандартною щільністю, ідентичним складом матеріалу, ідентичним ПВХ татамі з текстурою «рисова соломка» компанії «BSW», ідентичною протиковзною ламінацією компанії «BSW». Оскільки відповідно технічної специфікації мати татамі виготовлені повністю з ідентичного матеріалу і відрізняються між собою лише товщиною в 10 мм., то і результати випробувань є ідентичними. Одночасно інформуємо, що відповідно п.4 додатку 3 до тендерної документації учасником разом з товаром було передано протокол випробувань на поставлений товар.
На ваш запит про надання пояснень по процедурі закупівлі опублікованїй в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-003023-a), повідомляємо наступне. Відповідно п.2 додатку 3 до тендерної документації учасником подана технічна специфікація на мати татамі компанії «BSW» стандартними розмірами 1 000 х 1 000 мм., 2 000 х 1 000 мм. різної товщини, стандартною щільністю, ідентичним складом матеріалу, ідентичним ПВХ татамі з текстурою «рисова соломка» компанії «BSW», ідентичною протиковзною ламінацією компанії «BSW». Оскільки відповідно технічної специфікації мати татамі виготовлені повністю з ідентичного матеріалу і відрізняються між собою лише товщиною в 10 мм., то і результати випробувань є ідентичними. Одночасно інформуємо, що відповідно п.4 додатку 3 до тендерної документації учасником разом з товаром було передано протокол випробувань на поставлений товар.
На виконання вимог, зазначених у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: - Замовник повністю погоджується з результатами висновку, але на даному етапі не можливо усунути виявлені порушення, оскільки договір виконано в повному обсязі і оприлюднено звіт про виконання договору. - Замовником будуть вжиті заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме – уповноваженій особі буде висунуте зобов’язання більш прискіпливо перевіряти відповідність запропонованого товару вимогам, прописаним у тендерній документації та за необхідності залучати для консультацій спеціалістів у галузі технічної частини спортивного обладнання.