0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
206 500.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 15 жовт. 17:03
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-03-13-012894-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). За вимогами Додатку №2 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут видане не раніше 2022 р. Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) надано в складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1552 від 18.03.2024, у якій зазначено інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича Також, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т. Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є.(договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються». Так, за вимогами Додатку №2 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т. Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт №1529 від 18.03.2024, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023 між ФОП Мідиком Т. Я. та ФОП Гнатом Романом Зіновийовичем (далі – ФОП Гнат Р. З.), в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. За умови обслуговування ФОП Гнатом Р. З. (перевізник). даного маршруту, яким чином та якими документами учасником ФОП Мідиком Т. Я. підтверджено вимоги Додатку №2 до тендерної документації, а саме щодо наявності копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем на Гната Р. З. 4. Зазначити причини не застосування норми пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я., зважаючи на невідповідність поданих учасником документів. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЗ ЛОР «ЖУРАВНЕНСЬКОГО БУДИНКУ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ» надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено у відповідності до потреб закладу соціального захисту населення. Зокрема були враховані вимоги до харчування у школах та садочках. Якість повинна відповідати нормам ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. Всі товари повинні відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/ 227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165. Товар має бути в дрібній розфасовці, у спеціальній упаковці, жирність 73%. Смак та запах притаманний цьому виду продукту, консистенція однорідна. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без хімікатів та консервантів, стороннього запаху та смаку, без цвілі, плісняви, гнилі. Строк придатності не повинен перевищувати 80% від загального строку придатності. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». Якість товару повинна відповідати якісним вимогам Замовника та стандартам, що зазвичай застосовуються до такого виду товару (ДСТУ або ТУ або ГОСТ або тощо). Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Тож обґрунтовано очікувану вартість, зокрема керуючись рекомендаціями вказаної Методики. Визначена очікувана вартість предмета закупівлі: 206 500 грн з ПДВ (Двісті шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ) та розрахована методом співставлення цін даних товарів на ринку, та відповідно Додатку до листа ГУ статистики у Львівській області №13-06/269/10-24 від 23.02.2024 року. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проведеного розрахунку становить – 206 500 грн з ПДВ (Двісті шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ). Бюджетні призначення згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік Затвердженого Наказом Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації від 19.01.2024р. №09, відкритих даних що містяться у мережі інтернет (https://index.minfin.com.ua/, https://prozorro.gov.ua/uk). Щодо запитання № 2 Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Державній аудиторській службі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Однак, Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів (реєстр додається). Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ». Щодо запитання № 3,4 Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації Технічна Специфікація передбачено: - Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці). Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - Довідка в довільній формі де зазначено наявність автотранспорту, марки, які будуть обслуговувати даний маршрут (якщо автотранспорт знаходиться в ОРЕНДІ тоді надається договір оренди на автотранспорт) та свідоцтво про калібрування видане на ім’я учасника закупівлі; На виконання даної вимоги учасником ФОП Мідик Тарас Ярославович було надано Довідку про наявність власного автотранспорту IVECO 7OC17 спеціальний вантажний фургон рефрижератор № 1529 від 18.03.2024р., та всі підтверджуючі документи, що передбачені умовами тендерної документації на автотранспорт, та на працівників, які будуть обслуговувати маршрут поставки, чим виконав умови тендерної документації. Відповідно до Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, Замовником передбачено виключно підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв таких як наявності працівників в учасника/наявності матеріально-технічної бази, обладнання та технологій не застосовано. -Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1552 від 18.03.2024р., яка згадується органом державного фінансового контролю ¬– не вимагалась умовами тендерної документації. -Інформація про автотранспорт для поставки товару за предметом закупівлі, на умовах надання послуг з перевезення/експедирування товару – не умовами тендерної документації не передбачено. Згідно вимог Додатку №2 допускається виключно орендований транспорт. Разом з тим і не встановлено додаткових вимог щодо кількості автотранспорту. Документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції додатково на власний розсуд, які не передбачені умовами тендерної документації, та додатків до неї не беруться до ваги, не розглядаються, та не можуть бути підставою для відхилення, чи висування вимоги згідно з п.43 Особливостей в редакції Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яка діяла на момент проведення даної процедури закупівлі. Підтверджуючі документи додаються до даного пояснення.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-03-13-012894-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). За вимогами Додатку №2 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут видане не раніше 2022 р. Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) надано в складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1552 від 18.03.2024, у якій зазначено інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича Також, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т. Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є.(договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються». Так, за вимогами Додатку №2 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т. Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт №1529 від 18.03.2024, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023 між ФОП Мідиком Т. Я. та ФОП Гнатом Романом Зіновийовичем (далі – ФОП Гнат Р. З.), в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. За умови обслуговування ФОП Гнатом Р. З. (перевізник). даного маршруту, яким чином та якими документами учасником ФОП Мідиком Т. Я. підтверджено вимоги Додатку №2 до тендерної документації, а саме щодо наявності копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем на Гната Р. З. 4. Зазначити причини не застосування норми пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я., зважаючи на невідповідність поданих учасником документів. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЗ ЛОР «ЖУРАВНЕНСЬКОГО БУДИНКУ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ» надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено у відповідності до потреб закладу соціального захисту населення. Зокрема були враховані вимоги до харчування у школах та садочках. Якість повинна відповідати нормам ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. Всі товари повинні відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/ 227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165. Товар має бути в дрібній розфасовці, у спеціальній упаковці, жирність 73%. Смак та запах притаманний цьому виду продукту, консистенція однорідна. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без хімікатів та консервантів, стороннього запаху та смаку, без цвілі, плісняви, гнилі. Строк придатності не повинен перевищувати 80% від загального строку придатності. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». Якість товару повинна відповідати якісним вимогам Замовника та стандартам, що зазвичай застосовуються до такого виду товару (ДСТУ або ТУ або ГОСТ або тощо). Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Тож обґрунтовано очікувану вартість, зокрема керуючись рекомендаціями вказаної Методики. Визначена очікувана вартість предмета закупівлі: 206 500 грн з ПДВ (Двісті шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ) та розрахована методом співставлення цін даних товарів на ринку, та відповідно Додатку до листа ГУ статистики у Львівській області №13-06/269/10-24 від 23.02.2024 року. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проведеного розрахунку становить – 206 500 грн з ПДВ (Двісті шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ). Бюджетні призначення згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік Затвердженого Наказом Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації від 19.01.2024р. №09, відкритих даних що містяться у мережі інтернет (https://index.minfin.com.ua/, https://prozorro.gov.ua/uk). Щодо запитання № 2 Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Державній аудиторській службі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Однак, Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів (реєстр додається). Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ». Щодо запитання № 3,4 Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації Технічна Специфікація передбачено: - Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці). Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - Довідка в довільній формі де зазначено наявність автотранспорту, марки, які будуть обслуговувати даний маршрут (якщо автотранспорт знаходиться в ОРЕНДІ тоді надається договір оренди на автотранспорт) та свідоцтво про калібрування видане на ім’я учасника закупівлі; На виконання даної вимоги учасником ФОП Мідик Тарас Ярославович було надано Довідку про наявність власного автотранспорту IVECO 7OC17 спеціальний вантажний фургон рефрижератор № 1529 від 18.03.2024р., та всі підтверджуючі документи, що передбачені умовами тендерної документації на автотранспорт, та на працівників, які будуть обслуговувати маршрут поставки, чим виконав умови тендерної документації. Відповідно до Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, Замовником передбачено виключно підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв таких як наявності працівників в учасника/наявності матеріально-технічної бази, обладнання та технологій не застосовано. -Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1552 від 18.03.2024р., яка згадується органом державного фінансового контролю ¬– не вимагалась умовами тендерної документації. -Інформація про автотранспорт для поставки товару за предметом закупівлі, на умовах надання послуг з перевезення/експедирування товару – не умовами тендерної документації не передбачено. Згідно вимог Додатку №2 допускається виключно орендований транспорт. Разом з тим і не встановлено додаткових вимог щодо кількості автотранспорту. Документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції додатково на власний розсуд, які не передбачені умовами тендерної документації, та додатків до неї не беруться до ваги, не розглядаються, та не можуть бути підставою для відхилення, чи висування вимоги згідно з п.43 Особливостей в редакції Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яка діяла на момент проведення даної процедури закупівлі. Підтверджуючі документи додаються до даного пояснення.
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-03-13-012894-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). За вимогами Додатку №2 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут видане не раніше 2022 р. Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) надано в складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1552 від 18.03.2024, у якій зазначено інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича Також, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т. Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є.(договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються». Так, за вимогами Додатку №2 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т. Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт №1529 від 18.03.2024, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023 між ФОП Мідиком Т. Я. та ФОП Гнатом Романом Зіновийовичем (далі – ФОП Гнат Р. З.), в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. За умови обслуговування ФОП Гнатом Р. З. (перевізник). даного маршруту, яким чином та якими документами учасником ФОП Мідиком Т. Я. підтверджено вимоги Додатку №2 до тендерної документації, а саме щодо наявності копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем на Гната Р. З. 4. Зазначити причини не застосування норми пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я., зважаючи на невідповідність поданих учасником документів. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЗ ЛОР «ЖУРАВНЕНСЬКОГО БУДИНКУ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ» надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено у відповідності до потреб закладу соціального захисту населення. Зокрема були враховані вимоги до харчування у школах та садочках. Якість повинна відповідати нормам ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. Всі товари повинні відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/ 227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165. Товар має бути в дрібній розфасовці, у спеціальній упаковці, жирність 73%. Смак та запах притаманний цьому виду продукту, консистенція однорідна. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без хімікатів та консервантів, стороннього запаху та смаку, без цвілі, плісняви, гнилі. Строк придатності не повинен перевищувати 80% від загального строку придатності. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». Якість товару повинна відповідати якісним вимогам Замовника та стандартам, що зазвичай застосовуються до такого виду товару (ДСТУ або ТУ або ГОСТ або тощо). Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Тож обґрунтовано очікувану вартість, зокрема керуючись рекомендаціями вказаної Методики. Визначена очікувана вартість предмета закупівлі: 206 500 грн з ПДВ (Двісті шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ) та розрахована методом співставлення цін даних товарів на ринку, та відповідно Додатку до листа ГУ статистики у Львівській області №13-06/269/10-24 від 23.02.2024 року. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проведеного розрахунку становить – 206 500 грн з ПДВ (Двісті шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ). Бюджетні призначення згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік Затвердженого Наказом Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації від 19.01.2024р. №09, відкритих даних що містяться у мережі інтернет (https://index.minfin.com.ua/, https://prozorro.gov.ua/uk). Щодо запитання № 2 Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Державній аудиторській службі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Однак, Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів (реєстр додається). Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ». Щодо запитання № 3,4 Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації Технічна Специфікація передбачено: - Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці). Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - Довідка в довільній формі де зазначено наявність автотранспорту, марки, які будуть обслуговувати даний маршрут (якщо автотранспорт знаходиться в ОРЕНДІ тоді надається договір оренди на автотранспорт) та свідоцтво про калібрування видане на ім’я учасника закупівлі; На виконання даної вимоги учасником ФОП Мідик Тарас Ярославович було надано Довідку про наявність власного автотранспорту IVECO 7OC17 спеціальний вантажний фургон рефрижератор № 1529 від 18.03.2024р., та всі підтверджуючі документи, що передбачені умовами тендерної документації на автотранспорт, та на працівників, які будуть обслуговувати маршрут поставки, чим виконав умови тендерної документації. Відповідно до Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, Замовником передбачено виключно підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв таких як наявності працівників в учасника/наявності матеріально-технічної бази, обладнання та технологій не застосовано. -Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1552 від 18.03.2024р., яка згадується органом державного фінансового контролю ¬– не вимагалась умовами тендерної документації. -Інформація про автотранспорт для поставки товару за предметом закупівлі, на умовах надання послуг з перевезення/експедирування товару – не умовами тендерної документації не передбачено. Згідно вимог Додатку №2 допускається виключно орендований транспорт. Разом з тим і не встановлено додаткових вимог щодо кількості автотранспорту. Документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції додатково на власний розсуд, які не передбачені умовами тендерної документації, та додатків до неї не беруться до ваги, не розглядаються, та не можуть бути підставою для відхилення, чи висування вимоги згідно з п.43 Особливостей в редакції Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яка діяла на момент проведення даної процедури закупівлі. Підтверджуючі документи додаються до даного пояснення.
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-03-13-012894-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). За вимогами Додатку №2 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут видане не раніше 2022 р. Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) надано в складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1552 від 18.03.2024, у якій зазначено інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича Також, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т. Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є.(договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються». Так, за вимогами Додатку №2 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т. Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт №1529 від 18.03.2024, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023 між ФОП Мідиком Т. Я. та ФОП Гнатом Романом Зіновийовичем (далі – ФОП Гнат Р. З.), в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. За умови обслуговування ФОП Гнатом Р. З. (перевізник). даного маршруту, яким чином та якими документами учасником ФОП Мідиком Т. Я. підтверджено вимоги Додатку №2 до тендерної документації, а саме щодо наявності копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем на Гната Р. З. 4. Зазначити причини не застосування норми пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я., зважаючи на невідповідність поданих учасником документів. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа КЗ ЛОР «ЖУРАВНЕНСЬКОГО БУДИНКУ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ» надає наступні пояснення. Щодо запитання № 1 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено у відповідності до потреб закладу соціального захисту населення. Зокрема були враховані вимоги до харчування у школах та садочках. Якість повинна відповідати нормам ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України. Всі товари повинні відповідати діючим на території України вимогам до якості, які встановлюються законодавством України, та з урахуванням та дотриманням вимог Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (від 23.12.1997 №771/97-ВР) і Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/ 227 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165. Товар має бути в дрібній розфасовці, у спеціальній упаковці, жирність 73%. Смак та запах притаманний цьому виду продукту, консистенція однорідна. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без хімікатів та консервантів, стороннього запаху та смаку, без цвілі, плісняви, гнилі. Строк придатності не повинен перевищувати 80% від загального строку придатності. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». Якість товару повинна відповідати якісним вимогам Замовника та стандартам, що зазвичай застосовуються до такого виду товару (ДСТУ або ТУ або ГОСТ або тощо). Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Документом, що застосовується для розрахунку очікуваної вартості є Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Тож обґрунтовано очікувану вартість, зокрема керуючись рекомендаціями вказаної Методики. Визначена очікувана вартість предмета закупівлі: 206 500 грн з ПДВ (Двісті шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ) та розрахована методом співставлення цін даних товарів на ринку, та відповідно Додатку до листа ГУ статистики у Львівській області №13-06/269/10-24 від 23.02.2024 року. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до проведеного розрахунку становить – 206 500 грн з ПДВ (Двісті шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок з ПДВ). Бюджетні призначення згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік Затвердженого Наказом Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації від 19.01.2024р. №09, відкритих даних що містяться у мережі інтернет (https://index.minfin.com.ua/, https://prozorro.gov.ua/uk). Щодо запитання № 2 Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Державній аудиторській службі забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Однак, Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ не є головним розпорядником, а є одержувачем державних коштів (реєстр додається). Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Комунальний заклад Львівської обласної ради «ЖУРАВНЕНСЬКИЙ БУДИНОК ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ТИПУ». Щодо запитання № 3,4 Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації Технічна Специфікація передбачено: - Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці). Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - Довідка в довільній формі де зазначено наявність автотранспорту, марки, які будуть обслуговувати даний маршрут (якщо автотранспорт знаходиться в ОРЕНДІ тоді надається договір оренди на автотранспорт) та свідоцтво про калібрування видане на ім’я учасника закупівлі; На виконання даної вимоги учасником ФОП Мідик Тарас Ярославович було надано Довідку про наявність власного автотранспорту IVECO 7OC17 спеціальний вантажний фургон рефрижератор № 1529 від 18.03.2024р., та всі підтверджуючі документи, що передбачені умовами тендерної документації на автотранспорт, та на працівників, які будуть обслуговувати маршрут поставки, чим виконав умови тендерної документації. Відповідно до Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, Замовником передбачено виключно підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Вимоги щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв таких як наявності працівників в учасника/наявності матеріально-технічної бази, обладнання та технологій не застосовано. -Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1552 від 18.03.2024р., яка згадується органом державного фінансового контролю ¬– не вимагалась умовами тендерної документації. -Інформація про автотранспорт для поставки товару за предметом закупівлі, на умовах надання послуг з перевезення/експедирування товару – не умовами тендерної документації не передбачено. Згідно вимог Додатку №2 допускається виключно орендований транспорт. Разом з тим і не встановлено додаткових вимог щодо кількості автотранспорту. Документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції додатково на власний розсуд, які не передбачені умовами тендерної документації, та додатків до неї не беруться до ваги, не розглядаються, та не можуть бути підставою для відхилення, чи висування вимоги згідно з п.43 Особливостей в редакції Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яка діяла на момент проведення даної процедури закупівлі. Підтверджуючі документи додаються до даного пояснення.
Висновок оскаржено до суду, Позовна Заява від 07.11.2024р., станом на 08.11.2024р. статус позовоної заяви - Прийнято, Зареєстровано, № Справи/Провадження відсуній. Предмет позову "Визнання протиправним та скасувати висновок ДАСУ.