0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
610 000.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 16 жовт. 10:47
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.10.2024 № 55-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-08-13-011805-a 13.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Елементи електричних схем( підвісна арматура для контактної мережі)», очікуваною вартістю 610 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-011805-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору поставки від 04.10.2024 № 3Д-37/24 (далі – Договір), укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «КС ПРОФІТ» (далі – ТОВ «КС ПРОФІТ»), з наданням підтверджуючих документів. 3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «КС ПРОФІТ» під час укладення договору вимоги пункту абзацу другого пункту 17 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
По-першому питанню, викладеному в Запиті Про надання пояснень. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій від офіційних представників /дилерів/постачальників товару. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано на підставі існуючої виробничої необхідності замовника. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщено на сторінках власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) , в зв’язку з тим, що джерело фінансування предмета закупівлі — власний бюджет (кошти від господарської діяльності),"Чернігівське тролейбусне управління" не відноситься до розпорядників бюджетних коштів та не належить до суб'єктів господарювання державного сектору економіки, тому у КП «Чернігівське тролейбусне управління» відсутній обов’язок оприлюднювати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. По-другому питанню, викладеному в Запиті Про надання пояснень. Фактично договір поставки від 04.10.2024 № 3Д-37/24, укладений Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «КС ПРОФІТ» не виконаний, так-як Замовник на виконання п.7.1 розділу 7 поки не подавав письмової заявки постачальнику КС «Профіт» По-третьому питанню, викладеному в Запиті Про надання пояснень. Переможцем ТОВ «КС ПРОФІТ» під час укладення договору були дотримані вимоги пункту абзацу другого пункту 17 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю» (копії додаються).
По-першому питанню, викладеному в Запиті Про надання пояснень. На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій від офіційних представників /дилерів/постачальників товару. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано на підставі існуючої виробничої необхідності замовника. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщено на сторінках власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) , в зв’язку з тим, що джерело фінансування предмета закупівлі — власний бюджет (кошти від господарської діяльності),"Чернігівське тролейбусне управління" не відноситься до розпорядників бюджетних коштів та не належить до суб'єктів господарювання державного сектору економіки, тому у КП «Чернігівське тролейбусне управління» відсутній обов’язок оприлюднювати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. По-другому питанню, викладеному в Запиті Про надання пояснень. Фактично договір поставки від 04.10.2024 № 3Д-37/24, укладений Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «КС ПРОФІТ» не виконаний, так-як Замовник на виконання п.7.1 розділу 7 поки не подавав письмової заявки постачальнику КС «Профіт» По-третьому питанню, викладеному в Запиті Про надання пояснень. Переможцем ТОВ «КС ПРОФІТ» під час укладення договору були дотримані вимоги пункту абзацу другого пункту 17 Особливостей, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю» (копії додаються).