0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
451 656.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 22 жовт. 13:12
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.10.2024 № 58-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22.10.2024 № 58-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-08-08-000196-a 08.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров'яна 1-ша група, колоті (букові породи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-000196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення не було надано вчасно у зв'язку з тим, що в період з 22.10.2024 р. по 28.10.2024 р. уповноважені особи з публічних закупівель перебували у відпустці без збереження заробітної плати (копії наказів додаються). На Ваш запит повідомляємо наступне: Відповідно до рішення Рахівської міської ради Рахівського району Закарпатської області 54 сесії восьмого скликання № 813 від 18 липня 2024 року (код бюджетного призначення 0754900000) "Про внесення змін до рішення міської ради від 22 грудня 2023 року № 694 "Про міський бюджет на 2024 р." (зі змінами від 23.02.2024, від 13.03.2024, від 30.04.2024, від 20.05.2024, 13.06.2024) були внесені зміни до розподілу видатків міського бюджету на 2024 рік за головними розпорядниками коштів у межах змін загального обсягу доходів та видатків міського бюджету та надано Відділу освіти, культури, молоді та спорту Рахівської міської ради кошти по коду КЕКВ 2275 для закладів загальної середньої освіти у розмірі 453 491, 00 грн. Крім того, проаналізовано заплановане використання товарів для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інфолиста Мінекономіки «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020 р. № 3304-04/55366-06, здійснювався Замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель Prozorro щодо аналогічних закупівель (аналіз ціни на деревину паливну додається). При формуванні очікуваної вартості закупівлі замовником враховано складову ціни закупівлі за умовами постачання деревини до закладів освіти, що визначається в тендерній документації. Відповідно до вимог тендерної документації: Ціна Товару включає всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника. За проведеними розрахунками очікувана вартість предмета закупівлі склала 451 656,00 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) до закупівлі UA-2024-08-08-000196-a. Деревина дров'яна 1-ша група, колоті (букові породи) (далі – Товар), проводиться за процедурою відкритих торгів з Особливостями. Код предмету закупівлі визначається відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та відповідає коду ДК 021:2015 ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03410000-7 – Деревина розміщено на сайті https://rakhiv-osvita.gov.ua/вугілля-та-дрова/
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Деревина дров'яна 1-ша група, колоті (букові породи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-000196-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: Яким чином Уповноваженою особою відділу освіти, культури, молоді та спорту Рахівської міської ради (далі – Замовник) розглянуто та прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ФІЛІЯ "ВЕЛИКОБИЧКІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", так як у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують виконання договору укладеного з відділом освіти, культури, молоді та спорту Великобичківської селищної ради від 09.05.2023 № 73 (файл - Накладні до договору.pdf) на суму 2782946,04 грн, однак загальна вартість за договором становить 4 725 133,33 гривень та згідно листа відгуку договір виконано в повному обсязі (файл - Лист-відгук.pdf), що не відповідає вимозі встановленій в додатку 1 та 4 тендерної документації, саме: установлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору за предметом закупівлі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, в повному обсязі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
На Ваш запит повідомляємо наступне: Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; регламентує встановлення кваліфікаційних критеріїв. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Кваліфікаційні критерії — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари. Відповідно п.5.4 Договору №73 від 09.05.2023 р. (далі- Договір), укладеного між Відділом освіти, культури, молоді та спорту Великобичківської селищної ради та Філією «Великобичківського лісомисливського господарства» ДП «Ліси України», «Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою/замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника». Також, відповідно до Додаткової угоди №3 від 29.12.2023р. до цього ж Договору, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі» ціну Договору було зменшено на 1018, 67 грн за згодою сторін і становить 4 725 133,33 грн, що і відображено в системі Prozorro за ID: UA-2023-04-19-007420-a. Пунктом 4.1 Договору зазначено: «Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100% упродовж 30-ти банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної». Із зазначеного вище можна дійти до висновку, що Філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» виконала всі свої зобов’язання згідно Договору та є добросовісним, відповідальним Постачальником та має змогу поставити якісний Товар за кодом предмету закупівлі, що визначається відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та відповідає коду ДК 021:2015 ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» 03410000-7 - Деревина. Станом на 01.11.2024 р. зобов’язання по договору №190 від 29.08.2024 р. виконані Постачальником Філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» в повному обсязі. Якість поставленої деревини відповідає всім умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
Пояснення не було надано вчасно у зв'язку з тим, що в період з 22.10.2024 р. по 28.10.2024 р. уповноважені особи з публічних закупівель перебували у відпустці без збереження заробітної плати (копії наказів додаються). На Ваш запит повідомляємо наступне: Відповідно до рішення Рахівської міської ради Рахівського району Закарпатської області 54 сесії восьмого скликання № 813 від 18 липня 2024 року (код бюджетного призначення 0754900000) "Про внесення змін до рішення міської ради від 22 грудня 2023 року № 694 "Про міський бюджет на 2024 р." (зі змінами від 23.02.2024, від 13.03.2024, від 30.04.2024, від 20.05.2024, 13.06.2024) були внесені зміни до розподілу видатків міського бюджету на 2024 рік за головними розпорядниками коштів у межах змін загального обсягу доходів та видатків міського бюджету та надано Відділу освіти, культури, молоді та спорту Рахівської міської ради кошти по коду КЕКВ 2275 для закладів загальної середньої освіти у розмірі 453 491, 00 грн. Крім того, проаналізовано заплановане використання товарів для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інфолиста Мінекономіки «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020 р. № 3304-04/55366-06, здійснювався Замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель Prozorro щодо аналогічних закупівель (аналіз ціни на деревину паливну додається). При формуванні очікуваної вартості закупівлі замовником враховано складову ціни закупівлі за умовами постачання деревини до закладів освіти, що визначається в тендерній документації. Відповідно до вимог тендерної документації: Ціна Товару включає всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, витрати, пов’язані з передпродажною підготовкою та реалізацією Товару Замовнику, всі витрати Постачальника, враховуючи вартість транспортних послуг на доставку Товару до місця поставки, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці Товару, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень у присутності представників Замовника. За проведеними розрахунками очікувана вартість предмета закупівлі склала 451 656,00 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) до закупівлі UA-2024-08-08-000196-a. Деревина дров'яна 1-ша група, колоті (букові породи) (далі – Товар), проводиться за процедурою відкритих торгів з Особливостями. Код предмету закупівлі визначається відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та відповідає коду ДК 021:2015 ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 03410000-7 – Деревина розміщено на сайті https://rakhiv-osvita.gov.ua/вугілля-та-дрова/
На Ваш запит повідомляємо наступне: Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; регламентує встановлення кваліфікаційних критеріїв. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Кваліфікаційні критерії — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари. Відповідно п.5.4 Договору №73 від 09.05.2023 р. (далі- Договір), укладеного між Відділом освіти, культури, молоді та спорту Великобичківської селищної ради та Філією «Великобичківського лісомисливського господарства» ДП «Ліси України», «Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою/замовленням Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника». Також, відповідно до Додаткової угоди №3 від 29.12.2023р. до цього ж Договору, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі» ціну Договору було зменшено на 1018, 67 грн за згодою сторін і становить 4 725 133,33 грн, що і відображено в системі Prozorro за ID: UA-2023-04-19-007420-a. Пунктом 4.1 Договору зазначено: «Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100% упродовж 30-ти банківських днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної». Із зазначеного вище можна дійти до висновку, що Філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» виконала всі свої зобов’язання згідно Договору та є добросовісним, відповідальним Постачальником та має змогу поставити якісний Товар за кодом предмету закупівлі, що визначається відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та відповідає коду ДК 021:2015 ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» 03410000-7 - Деревина. Станом на 01.11.2024 р. зобов’язання по договору №190 від 29.08.2024 р. виконані Постачальником Філія «Великобичківське лісомисливське господарство» ДП «Ліси України» в повному обсязі. Якість поставленої деревини відповідає всім умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.