0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
600 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГОДУХІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 22 жовт. 17:04
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У відповідь на ваше звернення в межах моніторингу UA-M-2024-10-22-000046 від 21.10.2024 р. закупівлі «Сонячна установка для власного споживання по поліклінічному відділенню КНП Богодухівська ЦРЛ по вул. Дмитра Чернієнка, 13 Код ДК 021:2015: 09330000-1— Сонячна енергія» (номер закупівлі UA-2024-08-23-000743-a) надаємо пояснення з урахуванням чинного законодавства та підтверджуючі документи. 1. Обґрунтування очікуваної вартості та технічних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на основі: - доповідної записки №2 від 04.06.2024 р. заступника директора з технічних питань (копія додається) та з урахуванням ринкового дослідження цін. Було проаналізовано комерційні пропозиції від потенційних постачальників аналогічного обладнання, а також інформацію про попередні закупівлі схожих товарів в електронній системі Prozorro; - оголошена вартість закупівлі здійснювалася з урахуванням комерційних пропозицій та виділених коштів Богодухівською міською радою (рішенням XLIV позачергової сесії VIII скликання від 06.08.24 року № 7607- VIII ( копія довідки про зміни до річного розпису бюджету на 2024 рік додається)); - технічні вимоги враховували потребу у безперебійному енергопостачанні для лікарні, оскільки заклад є об’єктом критичної інфраструктури (Згідно Постанови КМУ №1109 від 9 жовтня 2020 р. «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №1066 від 13.09.2024) КНП Богодухівська ЦРЛ відноситься до сектору 6. Охорона здоров’я, підсектору 1) медична допомога, тип основної послуги: забезпечення надання спеціалізованої медичної допомоги (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1109-2020-%D0%BF#n11)), та здійснює надання медичної допомоги як цивільному населенню, так і військовим під час воєнного стану; - локаційні особливості. КНП Богодухівська ЦРЛ розташована в Богодухівській міській територіальній громаді, яка включена до Переліку територій можливих бойових дій, (Згідно Наказу №309 від 22 грудня 2022 р. «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій №293 від 16.09.2024) КНП Богодухівська ЦРЛ відноситься до І. Територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, 1. Території можливих бойових дій, 1.8. Харківська область, Богодухівський район, Богодухівська міська територіальна громада (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1668-22#Text)), та знаходиться в межах 25 км від лінії кордону з країною агресора. Це підвищує ризики обстрілів та перебоїв у централізованому енергопостачанні та обґрунтовує потребу у незалежному джерелі енергії. В умовах постійних загроз та перебоїв у електропостачанні установка сонячної електростанції має забезпечити енергетичну автономію лікарні. У зв’язку з цим технічні вимоги включали обладнання, яке забезпечить надійність і довговічність системи. 2. Пропозиція ФОП «Люлевич Олеся Анатоліївна» була допущена до подальшого розгляду у відповідності до п. 40 Постанови КМУ № 1178, яка регулює закупівлі в умовах воєнного стану. Згідно з цією постановою, у разі подання лише однієї тендерної пропозиції, замовник має право укласти договір з таким учасником без повторного оголошення торгів. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учаснику може бути надано 24 години для усунення невідповідностей у тендерній пропозиції. Пропозиція ФОП «Люлевич Олеся Анатоліївна» мала незначні невідповідності: не було надано сертифікатів/паспортів якості на окремі компоненти (МС-4 конектор; Сонячний профіль 9*9*41*41*41*9*9; Притиск торцевий алюмінієвий для фотомодуля товщиною 35 мм; Притиск міжпанельний алюмінієвий; Гайка спеціальна з фіксатором; Автомат 3-фазний 40А; Щиток електричний ETI 12 модулів IP65). Замовник розмістив у системі Prozorro вимогу про усунення цих невідповідностей і учасник своєчасно виконав вимогу, надавши необхідні документи. З огляду на статус лікарні як об'єкта критичної інфраструктури та її розташування у території можливих бойових дій, затримка із закупівлею могла б призвести до критичних наслідків. Відхилення пропозиції без надання учаснику можливості виправити недоліки суперечило б принципам добросовісної конкуренції та економного використання бюджетних коштів. Прийняття цієї пропозиції забезпечило своєчасне виконання замовлення та сприяло реалізації критично важливої потреби в енергетичній автономії. Процедура закупівлі проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ № 1178. Прийняття рішення про допуск пропозиції ФОП «Люлевич Олеся Анатоліївна» та укладення договору на основі однієї поданої пропозиції було обґрунтованим та відповідало нормам чинного законодавства.
У відповідь на ваше звернення в межах моніторингу UA-M-2024-10-22-000046 від 21.10.2024 р. закупівлі «Сонячна установка для власного споживання по поліклінічному відділенню КНП Богодухівська ЦРЛ по вул. Дмитра Чернієнка, 13 Код ДК 021:2015: 09330000-1— Сонячна енергія» (номер закупівлі UA-2024-08-23-000743-a) надаємо пояснення з урахуванням чинного законодавства та підтверджуючі документи. 1. Обґрунтування очікуваної вартості та технічних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на основі: - доповідної записки №2 від 04.06.2024 р. заступника директора з технічних питань (копія додається) та з урахуванням ринкового дослідження цін. Було проаналізовано комерційні пропозиції від потенційних постачальників аналогічного обладнання, а також інформацію про попередні закупівлі схожих товарів в електронній системі Prozorro; - оголошена вартість закупівлі здійснювалася з урахуванням комерційних пропозицій та виділених коштів Богодухівською міською радою (рішенням XLIV позачергової сесії VIII скликання від 06.08.24 року № 7607- VIII ( копія довідки про зміни до річного розпису бюджету на 2024 рік додається)); - технічні вимоги враховували потребу у безперебійному енергопостачанні для лікарні, оскільки заклад є об’єктом критичної інфраструктури (Згідно Постанови КМУ №1109 від 9 жовтня 2020 р. «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №1066 від 13.09.2024) КНП Богодухівська ЦРЛ відноситься до сектору 6. Охорона здоров’я, підсектору 1) медична допомога, тип основної послуги: забезпечення надання спеціалізованої медичної допомоги (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1109-2020-%D0%BF#n11)), та здійснює надання медичної допомоги як цивільному населенню, так і військовим під час воєнного стану; - локаційні особливості. КНП Богодухівська ЦРЛ розташована в Богодухівській міській територіальній громаді, яка включена до Переліку територій можливих бойових дій, (Згідно Наказу №309 від 22 грудня 2022 р. «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій №293 від 16.09.2024) КНП Богодухівська ЦРЛ відноситься до І. Територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, 1. Території можливих бойових дій, 1.8. Харківська область, Богодухівський район, Богодухівська міська територіальна громада (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1668-22#Text)), та знаходиться в межах 25 км від лінії кордону з країною агресора. Це підвищує ризики обстрілів та перебоїв у централізованому енергопостачанні та обґрунтовує потребу у незалежному джерелі енергії. В умовах постійних загроз та перебоїв у електропостачанні установка сонячної електростанції має забезпечити енергетичну автономію лікарні. У зв’язку з цим технічні вимоги включали обладнання, яке забезпечить надійність і довговічність системи. 2. Пропозиція ФОП «Люлевич Олеся Анатоліївна» була допущена до подальшого розгляду у відповідності до п. 40 Постанови КМУ № 1178, яка регулює закупівлі в умовах воєнного стану. Згідно з цією постановою, у разі подання лише однієї тендерної пропозиції, замовник має право укласти договір з таким учасником без повторного оголошення торгів. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учаснику може бути надано 24 години для усунення невідповідностей у тендерній пропозиції. Пропозиція ФОП «Люлевич Олеся Анатоліївна» мала незначні невідповідності: не було надано сертифікатів/паспортів якості на окремі компоненти (МС-4 конектор; Сонячний профіль 9*9*41*41*41*9*9; Притиск торцевий алюмінієвий для фотомодуля товщиною 35 мм; Притиск міжпанельний алюмінієвий; Гайка спеціальна з фіксатором; Автомат 3-фазний 40А; Щиток електричний ETI 12 модулів IP65). Замовник розмістив у системі Prozorro вимогу про усунення цих невідповідностей і учасник своєчасно виконав вимогу, надавши необхідні документи. З огляду на статус лікарні як об'єкта критичної інфраструктури та її розташування у території можливих бойових дій, затримка із закупівлею могла б призвести до критичних наслідків. Відхилення пропозиції без надання учаснику можливості виправити недоліки суперечило б принципам добросовісної конкуренції та економного використання бюджетних коштів. Прийняття цієї пропозиції забезпечило своєчасне виконання замовлення та сприяло реалізації критично важливої потреби в енергетичній автономії. Процедура закупівлі проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ № 1178. Прийняття рішення про допуск пропозиції ФОП «Люлевич Олеся Анатоліївна» та укладення договору на основі однієї поданої пропозиції було обґрунтованим та відповідало нормам чинного законодавства.
Враховуючи наявність фактичного виконання, розірвання договору на даному етапі є неможливим без порушення умов контракту та можливих негативних наслідків для сторін, зокрема, зупинки виконання проекту та потенційного порушення прав постачальника.