0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 995 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 24 жовт. 17:16
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання запиту Північно-східного офісу держаудит служби (Полтавська обл.) від 24 жовтня 2024 року надання пояснення: - "Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі": повідомляємо що замовник військова частина А7052 є державним замовником що здійснює оборонні закупівлі для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Відповідно до пункту 8 "Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Враховуючи зазначене вище та керуючись п.10.ст.11 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до підпункту 2 пункту 8 "Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" було застосовано процедуру закупівлі "спрощена закупівля". - -
На виконання запиту Північно-східного офісу держаудит служби (Полтавська обл.) від 24 жовтня 2024 року надання пояснення: - "Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі": повідомляємо що замовник військова частина А7052 є державним замовником що здійснює оборонні закупівлі для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Відповідно до пункту 8 "Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834); 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407); 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Враховуючи зазначене вище та керуючись п.10.ст.11 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до підпункту 2 пункту 8 "Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" було застосовано процедуру закупівлі "спрощена закупівля". - -
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
На виконання запиту Північно-східного офісу держаудит служби (Полтавська обл.) від 26 жовтня 2024 року надання пояснення: - Поясніть причини нерозміщення в електронній системі закупівель учаснику ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА у відповідності до пп. 4 п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині ненадання вищезазначеної інформації: повідомляємо Вам, що згідно з умовами тендерної документації, а саме п.11 Додатка № 3 (посилання №1) до документації для проведення спрощеної закупівлі, через систему електронних закупівель була встановлена вимога: “У разі, якщо пропонується еквівалент, у складі тендерної пропозиції Учасник надає порівняльну таблицю з інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує Учасник. Характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у документації спрощеної закупівлі та вказуватись в пропозиціях учасників торгів, з чітким визначенням марки, моделі та каталогового номеру (артикулу).“ У порівняльній таблиці а також в інших документах тендерної пропозиції Учасника ФОП Єсип Олеся Михайлівна, не було зазначено каталового номеру (артикулу) товару який він пропонував. Ненадання інформації щодо каталожного номеру запропонованого товару, який пропонувався Учасником у складі тендерної пропозиції, унеможливлює ідентифікацію/підтвердження щодо виробника, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до п. 8 Постанови № 1275 від 11.11.2022 р. , під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищезазначене учаснику ФОП Єсип Олеся Михайлівна , не надавалось 24 години на виправлення невідповідностей у зв’язку з невідповідністю інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та наявності помилок, які призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Також слід зазначити що відповідно п.14.ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Після відхилення пропозиції учасника ФОП Єсип Олеся Михайлівна, вимог щодо причин невідповідності причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі протягом вищевказаного терміну від ФОП Єсип Олеся Михайлівна не надходило. (посилання https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/53285057). посилання №1: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Fpublic-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2Ff91bc7e7779b40d28ec83e7c85a0ffa1%2Fdocuments%2Fa7dcc4c5be4047d2b3d1e88b662ce60b%3Fdownload%3D280c497f74674a8481a00ef56188bb72 посилання №2: https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F2553523ed0af4e37a4b5118054dcb6d3%3FSignature%3Dv6d8aQpsZSN%252FNsL9rAdibjftdAObjqzlv8m4L%252FQG9WLQULGFmK5%252Ferp0mrnslZEeallf%252BUzwQDykh8aO4cnkCg%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=novqqenp&h=mCNxOhhMMYZAbqDvbsJObQ&m=application%2Fpdf https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Fa8a8edf3a6654b56becb7b77caabf6f9%3FSignature%3D3%252B1wfYGw5m1%252FHO3reVD6lR43ApQFG6QlKut%252BVYH6Nq9Vlnw42aDp48ihNNpUSmXAkGcwQlp92T4fN%252BriF67qDw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=qunizdlc&h=tH_zEp82RUHFCQ5kk21Vcg&m=application%2Fpdf https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F8362080bac6b43c59bddbea948bc377f%3FSignature%3D3P0s6rZohUUmI9TJWposttv2OmNV1ip%252Bs88VeX0d65sC%252Ff%252BpUJYY7DAcq%252BG6Ny%252Bk7ppuC1SlRyM9eJwXjXh8CA%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=djmtkjoc&h=CbQY2XMv2VqsrVkkYkfPLg&m=application%2Fpdf https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F392c9b8cf5164d5b8c11f18e7b9f26c3%3FSignature%3DT6Y7USRVVcBRIXltjAZpFuHghGLPRx9UT%252Bv3WkF9UVnKCuRUMkqKewBUCN58vR6nWJUck%252FHs%252FfywKDyX8bu5Aw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=obngtqxo&h=T31RXuJVgYvXTMgDNjI38A&m=application%2Fpdf
На виконання запиту Північно-східного офісу держаудит служби (Полтавська обл.) від 26 жовтня 2024 року надання пояснення: - Поясніть причини нерозміщення в електронній системі закупівель учаснику ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА у відповідності до пп. 4 п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині ненадання вищезазначеної інформації: повідомляємо Вам, що згідно з умовами тендерної документації, а саме п.11 Додатка № 3 (посилання №1) до документації для проведення спрощеної закупівлі, через систему електронних закупівель була встановлена вимога: “У разі, якщо пропонується еквівалент, у складі тендерної пропозиції Учасник надає порівняльну таблицю з інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує Учасник. Характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у документації спрощеної закупівлі та вказуватись в пропозиціях учасників торгів, з чітким визначенням марки, моделі та каталогового номеру (артикулу).“ У порівняльній таблиці а також в інших документах тендерної пропозиції Учасника ФОП Єсип Олеся Михайлівна, не було зазначено каталового номеру (артикулу) товару який він пропонував. Ненадання інформації щодо каталожного номеру запропонованого товару, який пропонувався Учасником у складі тендерної пропозиції, унеможливлює ідентифікацію/підтвердження щодо виробника, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до п. 8 Постанови № 1275 від 11.11.2022 р. , під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищезазначене учаснику ФОП Єсип Олеся Михайлівна , не надавалось 24 години на виправлення невідповідностей у зв’язку з невідповідністю інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та наявності помилок, які призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Також слід зазначити що відповідно п.14.ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Після відхилення пропозиції учасника ФОП Єсип Олеся Михайлівна, вимог щодо причин невідповідності причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі протягом вищевказаного терміну від ФОП Єсип Олеся Михайлівна не надходило. (посилання https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/53285057). посилання №1: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Fpublic-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2Ff91bc7e7779b40d28ec83e7c85a0ffa1%2Fdocuments%2Fa7dcc4c5be4047d2b3d1e88b662ce60b%3Fdownload%3D280c497f74674a8481a00ef56188bb72 посилання №2: https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F2553523ed0af4e37a4b5118054dcb6d3%3FSignature%3Dv6d8aQpsZSN%252FNsL9rAdibjftdAObjqzlv8m4L%252FQG9WLQULGFmK5%252Ferp0mrnslZEeallf%252BUzwQDykh8aO4cnkCg%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=novqqenp&h=mCNxOhhMMYZAbqDvbsJObQ&m=application%2Fpdf https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Fa8a8edf3a6654b56becb7b77caabf6f9%3FSignature%3D3%252B1wfYGw5m1%252FHO3reVD6lR43ApQFG6QlKut%252BVYH6Nq9Vlnw42aDp48ihNNpUSmXAkGcwQlp92T4fN%252BriF67qDw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=qunizdlc&h=tH_zEp82RUHFCQ5kk21Vcg&m=application%2Fpdf https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F8362080bac6b43c59bddbea948bc377f%3FSignature%3D3P0s6rZohUUmI9TJWposttv2OmNV1ip%252Bs88VeX0d65sC%252Ff%252BpUJYY7DAcq%252BG6Ny%252Bk7ppuC1SlRyM9eJwXjXh8CA%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=djmtkjoc&h=CbQY2XMv2VqsrVkkYkfPLg&m=application%2Fpdf https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F392c9b8cf5164d5b8c11f18e7b9f26c3%3FSignature%3DT6Y7USRVVcBRIXltjAZpFuHghGLPRx9UT%252Bv3WkF9UVnKCuRUMkqKewBUCN58vR6nWJUck%252FHs%252FfywKDyX8bu5Aw%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=obngtqxo&h=T31RXuJVgYvXTMgDNjI38A&m=application%2Fpdf
Відповідно до п.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII прошу Вас надати роз'яснення висновку та його зобов’язань, визначених у висновку Північно-східного офісу держаудит служби (Полтавська обл.) від 31 жовтня 19:10 2024 року.. .
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області розглянуто Ваше звернення від 04.11.2024 за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: за ДК 021:2015: 34740000-6 — Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-12-012200-a, про що повідомляємо. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА на виконання вказаної умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі завантажено «Декларація відповідності_UA.pdf» 24 вересня 2024 об 14:58, де вказано назва та адреса виробника, тобто конкретне місце походження, що виконує умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (у Додатку № 3 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель пункту 11 «Загальні вимоги») замовником зазначено вимогу, що якщо пропонується еквівалент у складі тендерної пропозиції, то учасник надає порівняльну таблицю з інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник, де характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у документації спрощеної закупівлі та вказуватись в пропозиціях учасників з чітким визначенням марки, моделі та каталогового номеру (артикулу). Учасником ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА на виконання вказаної умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі завантажено файл «Порівняльна таблиця.pdf» 24 вересня 2024 об 14:58, де порівнюється інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник до вимог замовника, що виконує умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: якщо пропонується еквівалент, у складі пропозиції, то учасник надає порівняльну таблицю з інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник. У Додатку № 1 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель «СПЕЦИФІКАЦІЯ на закупівлю КОМПЛЕКТІВ АКУМУЛЯТОРІВ ТА ЗАРЯДНОГО ПРИСТРОЮ DJI MAVIC 3 код ДК 021:2015 – 34740000-6 – Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі» замовником зазначено вимогу, зокрема, щодо ваги, де зазначено «+– 335,5 грам» (в розумінні «плюс», «мінус»). Згідно вищезазначеного файлу «Порівняльна таблиця.pdf» та «паспорту продукту», завантажених учасником ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА, зазначена, зокрема, вага «333,1 грам», що виконує умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В той же час, замовником відхилено пропозицію ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) як таку, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Позиція Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА, зазначена в протоколі уповноваженої особи від 29.09.2024 б/н не є підставою для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА згідно підпункту 4 пункту 8 Особливостей здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Постанова № 1275, Особливості № 1275), де зазначено, зокрема, що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Таким чином, замовником на порушення підпункту 4 пункту 8 Особливостей № 1275 не надано учаснику ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Отже, з огляду, що невідповідності виявлені замовником в інформації та/або документах, можуть бути усунуті учасником закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 8 Особливостей № 1275, замовником в порушення пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922 безпідставно відхилено пропозицію ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 28.10.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику. Замовником 31.10.2024 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема у своїй відповіді замовник зазначив, що враховуючи норми Постанови № 1275 та Постанови № 1178 учаснику не надавалось 24 години на виправлення невідповідностей у зв’язку з невідповідністю інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та наявності помилок, які призводять до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Також слід зазначити що відповідно п.14.ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Після відхилення пропозиції учасника ФОП Єсип Олеся Михайлівна, вимог щодо причин невідповідності причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі протягом вищевказаного терміну від ФОП Єсип Олеся Михайлівна не надходило. Разом з цим, повідомляємо: Частиною сьомою статті 8 Закону № 922 передбачено, що у висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. При тому, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення. Отже, відповідно до статті 8 Закону № 922 та положень Наказу № 552 Управлянням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області складено Висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства. Управління, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», зобов’язано здійснити щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. Згідно з частиною 8 статті 8 Закону № 922 протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Частиною 8 статті 8 Закону № 922 визначено порядок дій замовника процедури закупівлі в разі виявлення за наслідками проведення моніторингу порушень чинного законодавства при здійсненні публічної закупівлі. Законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усуненні порушень, зазначених у висновку, зокрема, шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень. Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Верховний Суд неодноразово наголошував, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Вимога контролюючого органу про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі приписи на адресу підконтрольного суб’єкту (об’єкту контролю, його посадових осіб), які є обов’язковими до виконання останнім.
Орган ДФК: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Подано позовну заяву до Миколаївського окружного адміністративного суду за вихідним №1451/2/8871 від 13.11.2024, сканована копія позовної заяви додається (файл Позовна заява.pdf)
Повідомляємо Вам що не згодні з результатами моніторингу від 31 жовтня 19:10 та вимогою припинення зобов’язань за договором у зв’язку з не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону № 922, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності та відхиленням найбільш економічно вигідної пропозиції враховуючи нижчезазначене, а саме:. В листі «ТОВ «БрокКОМ» зазначено що вони підтверджують що є партнером виробника аксесуарів для квадрокоптерів MAVIC 3, а саме такої продукції, як: JMAVIC3 INTELLIGENT FLIGHT BATTERY for MAVIC 3; JMavic3 INTELLIGENT FLIGHT BATTERY CHARGING HUB FOR MAVIC 3, а не офіційним представником компанії виробника товару на території України як вимагалось в в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (Додаток № 3 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель пункт 9 «Загальні вимоги»). А також в листі має бути зазначено що вони є партнерами з учасником закупівлі, а саме з ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА, а не з виробником або офіційним представником виробника. Також зазначаємо що в завантаженому листі «лист підтвердження.pdf» 24 вересня 2024 об 14:58 б/н, наданий учаснику ТОВ «БрокКОМ» який містить печатку з зазначенням ЄДРПОУ 45045900. Відповідно до відкритих даних з ЄДР, дана компанія здійснює господарську діяльність за наступними видами: Основний: 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту, Додаткові: 49.41 Вантажний автомобільний транспорт 52.10 Складське господарство 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у. 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування. Таким чином в ТОВ «БрокКОМ» відсутні КВЕДи на впровадження такої діяльності. Інформація є у відкритому доступі на сайті https://youcontrol.com.ua/, за посиланням: https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/45045900/ У зв’язку з вищезазначеним, у складі пропозиції Учасника відсутнє підтвердження у вигляді копії листа від офіційного представництва виробника відповідного товару на території України, щодо партнерських відносин між виробником та/або офіційним представником виробника та Учасником відповідно до вимог п.9 Додатка № 3 до документації для проведення спрощеної закупівлі як зазначено в висновку, або будь яке пояснення чи обґрунтування щодо неможливості надання відповідної підтверджуючої інформації щодо партнерських відносин з виробником або офіційним представником виробника в Україні. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (Додаток № 3 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель пункт 10 «Загальні вимоги») передбачено, що значення «або еквівалент, аналог» вживається з посиланням на певного виробника та конкретну марку або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Тобто, в оголошенні зазначено посилання на конкретного виробника, а саме на компанію SZ DJI TECHNOLOGY CO., LTD. далі (DJI) оскільки предметом закупівлі є обладнання для квадрокоптерів DJI MAVIC3 виробництва компанії (DJI). Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА на виконання вказаної умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі завантажено «Декларація відповідності_UA.pdf» 24 вересня 2024 об 14:58, де не зазначено що відповідна продукція може використовуватись та/або сумісна з квадрокоптерами DJI MAVIC3 або будь якою продукцією цієї компанії, а зазначено що це польотна батарея для J MAVIC3, а в завантаженому листі «лист підтвердження.pdf» 24 вересня 2024 об 14:58 б/н, наданий учаснику ТОВ «БрокКОМ» зазначено що компанія JHTC є виробником аксесуарів до квадрокоптерів MAVIC3, а не самих квадрокоптерів. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (у Додатку № 3 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель пункту 11 «Загальні вимоги») замовником зазначено вимогу, що якщо пропонується еквівалент у складі тендерної пропозиції, то учасник надає порівняльну таблицю з інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник, де характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у документації спрощеної закупівлі та вказуватись в пропозиціях учасників з чітким визначенням марки, моделі та каталогового номеру (артикулу). Крім того, в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (у Додатку № 3 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель пункту 11 «Загальні вимоги») замовником зазначено вимогу, що якщо пропонується еквівалент у складі тендерної пропозиції, то учасник надає порівняльну таблицю з інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник, де характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у документації спрощеної закупівлі та вказуватись в пропозиціях учасників з чітким визначенням марки, моделі та каталогового номеру (артикулу). Зазначаю що аналогічні товари відповідно до наказу від 18.02.2020 №275 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» це товари, які, не будучи ідентичними, мають подібні характеристики і складаються зі схожих компонентів, що дозволяє їм виконувати одні і ті ж функції та (або) бути технічно взаємозамінними. При визначенні аналогічності товарів враховуються їх якість та репутація виробника на ринку. Згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, учасником ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА на виконання вказаної умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі завантажено файл «Порівняльна таблиця.pdf» 24 вересня 2024 об 14:58, де порівнюється інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник до вимог замовника, що виконує умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: якщо пропонується еквівалент, у складі пропозиції, то учасник надає порівняльну таблицю з інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який пропонує учасник а також вказуватись в пропозиціях учасників з чітким визначенням марки, моделі та каталогового номеру (артикулу). В пропозиції учасника ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА в жодному документі, враховуючи порівняльну таблицю, не зазначено каталогового номеру (артикулу) відповідного товару в зв’язку з чим за яким можна визначити чіткі характеристики, що свідчить про невідповідність пропозиції учасника ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Ненадання інформації щодо каталожного номеру запропонованого товару, який пропонувався Учасником у складі тендерної пропозиції, унеможливлює ідентифікацію/підтвердження щодо виробника, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до п. 8 Постанови № 1275 від 11.11.2022 р. , під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи те що зазначення учасником ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА каталогового номеру (артикулу) може призвести до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, пропозицію учасника ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА було відхилено відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922 як таку, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Також слід зазначити що при здійснені моніторингу Північно-східного офісу держаудит службою (Полтавська обл.) не брався до уваги технічний висновок ініціатора закупівлі який зазначено в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.09.2024 б/н, де зокрема зазначено: вага батареї у пропозиції учасника складає -333,1 г., що є нижчим показником від встановленої вимоги, а саме - 335,5 г., тому може впливати на ємкість батареї; відповідно до номеру моделі зарядного пристрою, а саме CHX260-65 що зазначена в паспорті на нього друга цифра зазвичай вказує на рівень напруги тобто напруга запропонованого зарядного пристрою імовірно складає 65Вт, а не 100Вт як зазначено в пропозиції та технічних вимогах, є вірогідність можливого навмисного завищення номінальної напруги з метою відповідності технічним вимогам (додається); використання на квадрокоптерах DJI MAVIC 3 (виробництва компанії DJI), не оригінальних батарей може в подальшому призвести до втрати гарантійних зобов’язань виробника на нього. Відповідні товари,а саме JMAVIC3 INTELLIGENT FLIGHT BATTERY for MAVIC 3; JMavic3 INTELLIGENT FLIGHT BATTERY CHARGING HUB FOR MAVIC 3 пропонувалися замовникам на порталі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за значно нижчими цінами ніж запропоновано щодо закупівлі ID: UA-2024-09-12-012200-a наприклад в закупівлі (http://prozorro.gov.ua UA-2024-07-04-006399-a). Визначити орієнтовану вартість або середню вартість вищезазначеної продукції запропонованої учасником ФОП ЄСИП ОЛЕСЯ МИХАЙЛІВНА не видається можливим оскільки відсутній каталоговий номер (артикул) та на відповідних інтернет ресурсах таких як ( https://hotline.ua, https://prom.ua) Враховуючи вищевказане повідомляємо Вам що не погоджуємось з вимогою щодо припинення зобов’язань за договором у зв’язку з не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону № 922, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності та відхиленням найбільш економічно вигідної пропозиції. та результатами моніторингу та відповідно до п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII будемо оскаржувати відповідні результати в судовому порядку.