0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 087 996.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 28 жовт. 10:29
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення на запит органу фінансового контролю у межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000015: У даному виді правовідносин Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (із змінами та доповненнями) іншими нормативно-правовими документами у сфері публічних закупівель. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами та доповненнями, Постановою Кабінет Міністрів України від 4 жовтня 2024 р. № 1145, рішенням сесії Івано-Франківської міської ради восьмого демократичного скликання від 15.12.2023 р. № 228-39 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади», Наказом Ліцею № 25 Івано-Франківської міської ради № 84 від 14.10.2024р. «Про забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів у 2024 році» відповідно кількість учнів вікової групи 1-4 класів, що планує харчувати Замовника, кошторису (бюджетного призначення) Замовник на 2024 рік. Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно вищезазначених документів у співвідношенні одноденної вартості вартість харчування (сніданку) учня певної вікової категорії та кількість учнів вікової категорії (( 1-4 класу навчання), що планує харчувати Замовника у 2024 році, а також кошторисних призначень Замовника на 2024 рік згідно бюджетного призначення ( враховуючи субвенцію із державного бюджету) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, що регулюють сферу даного виду послуг. Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, інформацію про якісні та технічні характеристики предмету закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» відповідальна особа Змовника оприлюднила на власному веб-сайті у строки встановлені законодавством. Посилання на веб-сайт ліцею: https://frankivsk25.webnode.com.ua/ Додатки: 1. Копія наказу № 84 від 14.10.2024р. «Про забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів у 2024 році» 4. Копія рішення сесії Івано-Франківської міської ради N228-39 від 15.12.23р.
Надаємо пояснення на запит органу фінансового контролю у межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-28-000015: У даному виді правовідносин Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», (із змінами та доповненнями) іншими нормативно-правовими документами у сфері публічних закупівель. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, а також обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами та доповненнями, Постановою Кабінет Міністрів України від 4 жовтня 2024 р. № 1145, рішенням сесії Івано-Франківської міської ради восьмого демократичного скликання від 15.12.2023 р. № 228-39 «Про встановлення вартості харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради, за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади», Наказом Ліцею № 25 Івано-Франківської міської ради № 84 від 14.10.2024р. «Про забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів у 2024 році» відповідно кількість учнів вікової групи 1-4 класів, що планує харчувати Замовника, кошторису (бюджетного призначення) Замовник на 2024 рік. Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно вищезазначених документів у співвідношенні одноденної вартості вартість харчування (сніданку) учня певної вікової категорії та кількість учнів вікової категорії (( 1-4 класу навчання), що планує харчувати Замовника у 2024 році, а також кошторисних призначень Замовника на 2024 рік згідно бюджетного призначення ( враховуючи субвенцію із державного бюджету) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів, що регулюють сферу даного виду послуг. Розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, інформацію про якісні та технічні характеристики предмету закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» відповідальна особа Змовника оприлюднила на власному веб-сайті у строки встановлені законодавством. Посилання на веб-сайт ліцею: https://frankivsk25.webnode.com.ua/ Додатки: 1. Копія наказу № 84 від 14.10.2024р. «Про забезпечення харчуванням учнів 1-4 класів у 2024 році» 4. Копія рішення сесії Івано-Франківської міської ради N228-39 від 15.12.23р.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надаємо пояснення на запит органу фінансового контролю: Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону №922 предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку Правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону №922 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також, особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг встановлено Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №708 (далі-Порядок 708). Пунктом 3 Розділу І Порядку №708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником Єдиного закупівельного словника. Таким чином, з огляду на імперативні правила визначення предмета закупівлі, встановлені Законом № 922-VІІІ та Порядком №708 (пункти 3, 5 розділу І), позивач, як замовник торгів, зобов`язаний визначити предмет закупівлі для вказаних послуг за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, та мав право визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно до Єдиного закупівельного словника, код 55520000-1 — Кейтерингові послуги відноситься до групи 55000000-0 "готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі", 55510000-8 Послуги їдалень і аутсорсинг. Окрім того, до їдальні/у їдальні, що працює на базі ліцею здійснюється доставка і реалізація готових до споживання продуктів харчування – хлібобулочні вироби, салати, молочні продукти, напої. Таким чином змовником визначено предмета закупівлі у відповідності до предмету договору який укладений за результатами закупівлі. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та п. 17 Особливостей. Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані погодити предмет, ціну та строк дії договору. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України. Предметом договору про закупівлю є «Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів», що за своєю правовою природою є договором підряду (надання послуг), що включає в себе і кейтерингові послуги і послуги аутсорсингу. Окрім того, при проведенні моніторингів за ідентичними предметами закупівлі та показниками єдиного державного класифікатора, закупівель того самого Замовника у 2023-2024 роках за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) органом фінансового контролю порушень не виявлено.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця ФОП Мазурик Григорій Ігорович взято до уваги завантажене у складі пропозиції примірне чотиритижневе меню на осінній та зимовий період, яке погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби від 08.01.2024 і розроблене відповідно до вимог Постанови КМУ № 305 із змінами та доповненнями, також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема статті 32-1 «Спеціальні вимоги до дитячого харчування »(із змінами та доповненнями), Наказу МОЗ України від 03.02.2022 № 215 "Про затвердження рекомендованого Примірного чотиритижневого сезонного меню рекомендованого для організації триразового харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років в закладах освіти та інших та інших організованих дитячих колективах на зимовий період, іншим нормативно-правовим актам у сфері дитячого харчування. Зміни внесені постановою Кабінету Міністрів України від 04 жовтня 2024 №1145 до Постанови КМУ № 305 враховані у наданих меню, не дивлячись на те, що були прийняті у жовтні поточного року, зокрема меню відповідає в частині Група харчових продуктів, Частота включення, Кількість порцій для відповідної вікової групи на тиждень, Маса нетто порцій харчових продуктів для приготування готових страв та виробів або маса нетто порції готового виробу/страви (у разі зазначення) для відповідної вікової групи, від 6 до 11 років (додаток 9 до постанови «НОРМИ споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування (сніданок) в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування»). Під час перевірки маси нетто харчових порцій, характеристик продуктів та інших показників - розбіжностей із показниками передбаченими Постановою № 305 не виявлено. Додаток до норм 9-1 не береться до уваги, оскільки там передбачено норми харчових продуктів для обідів, а предметом закупівлі є сніданки для учнів 1-4 класів.
Надаємо пояснення на запит органу фінансового контролю: Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону №922 предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку Правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону №922 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також, особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг встановлено Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №708 (далі-Порядок 708). Пунктом 3 Розділу І Порядку №708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником Єдиного закупівельного словника. Таким чином, з огляду на імперативні правила визначення предмета закупівлі, встановлені Законом № 922-VІІІ та Порядком №708 (пункти 3, 5 розділу І), позивач, як замовник торгів, зобов`язаний визначити предмет закупівлі для вказаних послуг за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, та мав право визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно до Єдиного закупівельного словника, код 55520000-1 — Кейтерингові послуги відноситься до групи 55000000-0 "готельні, ресторанні послуги та послуги з роздрібної торгівлі", 55510000-8 Послуги їдалень і аутсорсинг. Окрім того, до їдальні/у їдальні, що працює на базі ліцею здійснюється доставка і реалізація готових до споживання продуктів харчування – хлібобулочні вироби, салати, молочні продукти, напої. Таким чином змовником визначено предмета закупівлі у відповідності до предмету договору який укладений за результатами закупівлі. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та п. 17 Особливостей. Відповідно до статті 638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані погодити предмет, ціну та строк дії договору. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України. Предметом договору про закупівлю є «Послуги з організації гарячого харчування учнів1-4 класів», що за своєю правовою природою є договором підряду (надання послуг), що включає в себе і кейтерингові послуги і послуги аутсорсингу. Окрім того, при проведенні моніторингів за ідентичними предметами закупівлі та показниками єдиного державного класифікатора, закупівель того самого Замовника у 2023-2024 роках за результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) органом фінансового контролю порушень не виявлено.
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника фізичної особи підприємця ФОП Мазурик Григорій Ігорович взято до уваги завантажене у складі пропозиції примірне чотиритижневе меню на осінній та зимовий період, яке погоджене територіальним органом Держпродспоживслужби від 08.01.2024 і розроблене відповідно до вимог Постанови КМУ № 305 із змінами та доповненнями, також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема статті 32-1 «Спеціальні вимоги до дитячого харчування »(із змінами та доповненнями), Наказу МОЗ України від 03.02.2022 № 215 "Про затвердження рекомендованого Примірного чотиритижневого сезонного меню рекомендованого для організації триразового харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років в закладах освіти та інших та інших організованих дитячих колективах на зимовий період, іншим нормативно-правовим актам у сфері дитячого харчування. Зміни внесені постановою Кабінету Міністрів України від 04 жовтня 2024 №1145 до Постанови КМУ № 305 враховані у наданих меню, не дивлячись на те, що були прийняті у жовтні поточного року, зокрема меню відповідає в частині Група харчових продуктів, Частота включення, Кількість порцій для відповідної вікової групи на тиждень, Маса нетто порцій харчових продуктів для приготування готових страв та виробів або маса нетто порції готового виробу/страви (у разі зазначення) для відповідної вікової групи, від 6 до 11 років (додаток 9 до постанови «НОРМИ споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування (сніданок) в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування»). Під час перевірки маси нетто харчових порцій, характеристик продуктів та інших показників - розбіжностей із показниками передбаченими Постановою № 305 не виявлено. Додаток до норм 9-1 не береться до уваги, оскільки там передбачено норми харчових продуктів для обідів, а предметом закупівлі є сніданки для учнів 1-4 класів.
Беручи до уваги вимоги чинного законодавства, результати перевірки викладені у висновку складеному за результатами моніторингу закупівлі № UA-2024-10-15-015769-a, враховуючи те, що іншим чином неможливо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладені у висновку уповноваженою особою прийнято рішення про ініціювання перед адміністрацією Замовника розірвання договору про закупівлю № 3-24 від 01.11.2024 року укладеного за результатами закупівлі за № UA-2024-10-15-015769-a з підстав визначених положеннями Цивільного і Господарського кодексів України та умовами договору № 3-24 від 01.11.2024 року. Окрім того, уповноваженою особою Замовника в подальшому буде вжито усіх необхідних заходів направлених на недопущення у майбутньому порушень закупівельного законодавства, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, шляхом самостійного проходження тренінгів, вебінарів та онлайн-курсів для замовників.