0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 200 000.00 UAH
Замовник
Управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 4 лист. 14:58
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сонячна установка для власного споживання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) повідомляє: 1)Щодо першого питання: Інформація та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro") : На сайті уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-07-25-006918-a https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-06-28-003552-a https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-08-23-000743-a Найбільший макрет-плейс України: На сайті https://prom.ua/ за предметом закупівлі «сонячна установка» Інтернет магазин Розетка офіційний сайт онлайн гіпермаркету в Україні (ROZETKA™): На сайті https://rozetka.com.ua/ - за предметом закупівлі «сонячна установка» Окрім цього, Замовник скористувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р., і здійснив аналіз ринку шляхом проведення ринкових консультацій з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. У відповідь на запити отримані пропозиції: 1.Індикативна комерційна пропозиція ТОВ «Авенстон» на загальну вартість 667800,00 грн. за 1 комплект; 2. Попередню комерційну пропозицію на гібридну СЕС 10кВт ТОВ «Ясно» на загальну вартість 659000,00 грн. за 1 комплект; 3. Специфікація ТОВ «Енергія природи плюс» на загальну вартість 599936,00 грн. за 1 комплект. Замовником було розглянуті та проаналізовані комерційні пропозиції Постачальників, та прийнято рішення до визначення очікуваної вартості товару. Також Замовник повідомляє про те, що на Рішенням LIV ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ Богодухівської міської ради № 7591 -VIII від 06.08.2024р., було внесено зміни рішення сесії від 22 грудня 2023 року № 7039-VIII «Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Богодухівської міської територіальної громади на 2024 рік (ХLIX сесія VIII скликання) (із змінами) частину ІУ. Потреба на капітальні вкладення на об’єкти соціально-економічного значення у 2024 році доповнено пунктом: «по галузі «Енергозабезпечення та енергозбереження у бюджетній сфері міської ради», відповідно до статті 11 Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» та керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26, пунктом 1 статті 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, щодо закупівлі сонячних установок для власного споживання закладів освіти. Рішенням LV ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ Богодухівської міської ради №7709- VIII від 11.09.2024 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 22 грудня 2023 року №7062- VIII «Про бюджет Богодухівської міської територіальної громади на 2024 рік» та додатків до нього» були виділені кошти для виконання LIV ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ Богодухівської міської ради № 7591 -VIII від 06.08.2024р. Проаналізувавши комерційні пропозиції та скористувавшись даним з відкритих джерел, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну за предметом даної закупівлі, на підставі отриманих пропозицій, та з урахуванням виділених асигнувань, було прийняте рішення щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість за предметом закупівлі «Сонячна установка для власного споживання» в розмірі 1 200 000,00 грн. на два заклади освіти ( виходячи із розрахунку вартості 1 комплекту в 600 000,00 грн для одного закладу). 2)Щодо другого питання: З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» N 710 від 11.10.2016 року (зі змінами). Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було розміщено на власному Вебсайті Управління освіти молоді за посиланням : https://bmr.osv.org.ua/ , в розділі публічна інформація за посиланням : https://osv.org.ua/rada/44104781/news/1726810916/ , опубліковано оголошення за предметом «Сонячна установка для власного споживання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a) за посиланням : https://rada.info/upload/users_files/44104781/13eae6a9351f5bad4bf3ae473f45970f.docx 3)Щодо третього питання: Відповідно до п.19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації факту формальних (несуттєвих) помилок не встановлено.
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Сонячна установка для власного споживання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Управління освіти, молоді та спорту Богодухівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) повідомляє: 1)Щодо першого питання: Інформація та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель "Prozorro") : На сайті уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-07-25-006918-a https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-06-28-003552-a https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-08-23-000743-a Найбільший макрет-плейс України: На сайті https://prom.ua/ за предметом закупівлі «сонячна установка» Інтернет магазин Розетка офіційний сайт онлайн гіпермаркету в Україні (ROZETKA™): На сайті https://rozetka.com.ua/ - за предметом закупівлі «сонячна установка» Окрім цього, Замовник скористувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р., і здійснив аналіз ринку шляхом проведення ринкових консультацій з описом необхідних вимог до предмета закупівлі. У відповідь на запити отримані пропозиції: 1.Індикативна комерційна пропозиція ТОВ «Авенстон» на загальну вартість 667800,00 грн. за 1 комплект; 2. Попередню комерційну пропозицію на гібридну СЕС 10кВт ТОВ «Ясно» на загальну вартість 659000,00 грн. за 1 комплект; 3. Специфікація ТОВ «Енергія природи плюс» на загальну вартість 599936,00 грн. за 1 комплект. Замовником було розглянуті та проаналізовані комерційні пропозиції Постачальників, та прийнято рішення до визначення очікуваної вартості товару. Також Замовник повідомляє про те, що на Рішенням LIV ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ Богодухівської міської ради № 7591 -VIII від 06.08.2024р., було внесено зміни рішення сесії від 22 грудня 2023 року № 7039-VIII «Про затвердження Програми соціально-економічного та культурного розвитку Богодухівської міської територіальної громади на 2024 рік (ХLIX сесія VIII скликання) (із змінами) частину ІУ. Потреба на капітальні вкладення на об’єкти соціально-економічного значення у 2024 році доповнено пунктом: «по галузі «Енергозабезпечення та енергозбереження у бюджетній сфері міської ради», відповідно до статті 11 Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України» та керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26, пунктом 1 статті 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, щодо закупівлі сонячних установок для власного споживання закладів освіти. Рішенням LV ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ Богодухівської міської ради №7709- VIII від 11.09.2024 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 22 грудня 2023 року №7062- VIII «Про бюджет Богодухівської міської територіальної громади на 2024 рік» та додатків до нього» були виділені кошти для виконання LIV ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ Богодухівської міської ради № 7591 -VIII від 06.08.2024р. Проаналізувавши комерційні пропозиції та скористувавшись даним з відкритих джерел, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну за предметом даної закупівлі, на підставі отриманих пропозицій, та з урахуванням виділених асигнувань, було прийняте рішення щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість за предметом закупівлі «Сонячна установка для власного споживання» в розмірі 1 200 000,00 грн. на два заклади освіти ( виходячи із розрахунку вартості 1 комплекту в 600 000,00 грн для одного закладу). 2)Щодо другого питання: З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» N 710 від 11.10.2016 року (зі змінами). Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість було розміщено на власному Вебсайті Управління освіти молоді за посиланням : https://bmr.osv.org.ua/ , в розділі публічна інформація за посиланням : https://osv.org.ua/rada/44104781/news/1726810916/ , опубліковано оголошення за предметом «Сонячна установка для власного споживання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a) за посиланням : https://rada.info/upload/users_files/44104781/13eae6a9351f5bad4bf3ae473f45970f.docx 3)Щодо третього питання: Відповідно до п.19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам тендерної документації факту формальних (несуттєвих) помилок не встановлено.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Під час перевірки тендерної пропозиції поданої учасником ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" по предмету закупівлі «Сонячна установка для власного споживання (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a), для достовірності наданих документів та інформації нами проводився моніторинг участі в такій закупівлі ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" в Харківській області, а саме ми розглядали документи, які було надано на закупівлю «Сонячна установка для власного споживання» до ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, перевірено наявність всіх документів, і бачивши цю інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників або яких він планує залучати для виконання умов договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не виявлено не відповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, так як учасник допустив механічну помилку - двічи зававнтажив довідку "про наявність матеріальної бази і обладнання" і не вклав довідку "про наявність працівників", Замовник теж підчас перегляду не звернув уваги, і подумали що вона у нас є теж. Дуже тяжко працювати в цих складних умовах під постійним перебуванням повітряної тривоги та обстрілами, підтримувати якусь увіреність в собі та в завтрішньому дні,так і допустилися такої помилки, тому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА".
Під час перевірки тендерної пропозиції поданої учасником ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" по предмету закупівлі «Сонячна установка для власного споживання (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-18-004400-a), для достовірності наданих документів та інформації нами проводився моніторинг участі в такій закупівлі ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА" в Харківській області, а саме ми розглядали документи, які було надано на закупівлю «Сонячна установка для власного споживання» до ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, перевірено наявність всіх документів, і бачивши цю інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників або яких він планує залучати для виконання умов договору, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не виявлено не відповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, так як учасник допустив механічну помилку - двічи зававнтажив довідку "про наявність матеріальної бази і обладнання" і не вклав довідку "про наявність працівників", Замовник теж підчас перегляду не звернув уваги, і подумали що вона у нас є теж. Дуже тяжко працювати в цих складних умовах під постійним перебуванням повітряної тривоги та обстрілами, підтримувати якусь увіреність в собі та в завтрішньому дні,так і допустилися такої помилки, тому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "ЛЮЛЕВИЧ ОЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА".