0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
489 976.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 5 лист. 10:43
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
ПРИХОВАНО
Надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2024-11-05-000004 ● 37e6dd94361543a5bf36bbce1aaf1c6d Ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-09-25-001210-a. 1. Щодо: «- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – Дизельний генератор , на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Замовником було направлено не менше трьох письмових запитів цінових пропозицій офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що відповідає предмету закупівлі. Отже, очікувана вартість визначена на підставі чотирьох комерційних пропозицій як середньо арифметичне значення. (копії комерційних пропозицій додаю). 2. Щодо: «- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.» На виконання вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному сайті Заклад дошкільної освіти № 4 «Вогник» Нетішинської міської ради за адресою https://dnz4wognuk.jimdofree.com/ (https://drive.google.com/file/d/12iIg0ExGiymER438JM8RFKnsWMPlnq5F/view) 3. Щодо «- чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформації про спосіб підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей, не враховано вимоги абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, а саме: щодо підтвердження переможцем відсутності підстав, передбачених підпунктами 2 та 3 пункту 47 Особливостей?» Уповноважена особа під час розроблення тендерної документації і на момент оголошення початку проведення закупівлі 25 вересня 2024 року не перевірила доступність/відкритість сайту https://corruptinfo.nazk.gov.ua через свою неуважність. Враховуючи те, що: переможець процедури закупівлі (ТОВ «ЕКВІВЕС») не звертався з вимогою про усунення даної вимоги та надав підтвердження своєї відповідності вимогам тендерної документації, (а саме довідку НАЗК); закупівля знаходиться на стадії підписання договору і в цей момент уповноважена особа немає можливості внесення змін до тендерної документації, ПРОШУ: Державну аудиторську службу України Західний офіс держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області обмежитись попередженням щодо вчиненого порушення законодавства у сфері публічних закупівель та не застосовувати штрафні санкції щодо службової особи Замовника. Зобов’язуюся врахувати в майбутніх закупівлях виявлені порушення; дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі»; уважно слідкувати за змінами законодавства у сфері публічних закупівель та сумлінно виконувати обов’язки уповноваженої особи, як представника Замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: Цінова пропозиція 1, Цінова пропозиція 2, Цінова пропозиція 3, Цінова пропозиція 4. Пояснення надала уповноважена особа ЗДО №4 «Вогник» НМР, фахівець з публічних закупівель ________________/ Тетяна ГРАБОУС
Надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2024-11-05-000004 ● 37e6dd94361543a5bf36bbce1aaf1c6d Ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-09-25-001210-a. 1. Щодо: «- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;» Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – Дизельний генератор , на підставі пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Замовником було направлено не менше трьох письмових запитів цінових пропозицій офіційним представникам та дилерам, постачальникам товару, що відповідає предмету закупівлі. Отже, очікувана вартість визначена на підставі чотирьох комерційних пропозицій як середньо арифметичне значення. (копії комерційних пропозицій додаю). 2. Щодо: «- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.» На виконання вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному сайті Заклад дошкільної освіти № 4 «Вогник» Нетішинської міської ради за адресою https://dnz4wognuk.jimdofree.com/ (https://drive.google.com/file/d/12iIg0ExGiymER438JM8RFKnsWMPlnq5F/view) 3. Щодо «- чому під час розроблення тендерної документації, а саме: інформації про спосіб підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав для відхилення, встановлених пунктом 47 Особливостей, не враховано вимоги абзацу восьмого пункту 28 та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, а саме: щодо підтвердження переможцем відсутності підстав, передбачених підпунктами 2 та 3 пункту 47 Особливостей?» Уповноважена особа під час розроблення тендерної документації і на момент оголошення початку проведення закупівлі 25 вересня 2024 року не перевірила доступність/відкритість сайту https://corruptinfo.nazk.gov.ua через свою неуважність. Враховуючи те, що: переможець процедури закупівлі (ТОВ «ЕКВІВЕС») не звертався з вимогою про усунення даної вимоги та надав підтвердження своєї відповідності вимогам тендерної документації, (а саме довідку НАЗК); закупівля знаходиться на стадії підписання договору і в цей момент уповноважена особа немає можливості внесення змін до тендерної документації, ПРОШУ: Державну аудиторську службу України Західний офіс держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області обмежитись попередженням щодо вчиненого порушення законодавства у сфері публічних закупівель та не застосовувати штрафні санкції щодо службової особи Замовника. Зобов’язуюся врахувати в майбутніх закупівлях виявлені порушення; дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі»; уважно слідкувати за змінами законодавства у сфері публічних закупівель та сумлінно виконувати обов’язки уповноваженої особи, як представника Замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: Цінова пропозиція 1, Цінова пропозиція 2, Цінова пропозиція 3, Цінова пропозиція 4. Пояснення надала уповноважена особа ЗДО №4 «Вогник» НМР, фахівець з публічних закупівель ________________/ Тетяна ГРАБОУС
щодо висновку про моніторинг процедури закупівлі UA-M-2024-11-05-000004 ● 37e6dd94361543a5bf36bbce1aaf1c6d Ідентифікаційний номер закупівлі UA-2024-09-25-001210-a. На підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднюємо в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення викладеного у висновку наступного змісту: Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-25-001210-a на закупівлю Дизельний генератор потужністю не менше 26 кВтз гідно коду ДК 021:2015:31120000-3: Генератори (далі по тексту - Закупівля), з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу Державною аудиторською службою України, щодо Закупівлі повідомляємо, що дане порушення проаналізоване та прийняте до уваги, вжито заходи направлені на попередження та недопущення в подальшому виявлених порушень : • З персоналом проведено роз’яснювальну роботу щодо запобігання таких порушень та недопущення невиконання чи недотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель. • Детально розібрано допущенні помилки, ознайомлено зі статтями на відповідну тематику, які містяться в електронних журналах у сфері публічних закупівель. • Переглянуто відео на тему здійснення публічних закупівель на відеохостингу YouTube за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=8w8CwlTI4Eo • Повторно переглянуто інструкції розміщені на майданчику https://gov.e-tender.ua/: «Відкриті торги з особливостями. Інструкція по роботі», . • Таким чином за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-25-001210-a ДАСУ, заклад дошкільної освіти №4 «Вогник» Нетішинської міської ради • врахували зауваження та посилить контроль для недопущення встановлених порушень у подальшому. Дії замовника жодним чином не вплинули на перебіг процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель. Директор ЗДО № 4 «Вогник» НМР ______________ / Світлана КУЗЬМІНЧУК уповноважена особа ЗДО №4 «Вогник» НМР, фахівець з публічних закупівель ________________/ Тетяна ГРАБОУС