0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
67 457 710.00 UAH
Замовник
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОРОСТЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 11 лист. 13:53
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.11.2024 № 77-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.11.2024 № 77-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2024-02-05-013208-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-013208-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 та тендерної пропозиції учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 на відповідність тендерній документації Управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Стосовно обґрунтування розміру витрат: визначено розрахунковим методом на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Необхідний розмір витрат визначено шляхом множення необхідного обсягу послуг (що виражено у діто-днях) на розрахункову вартість одного дня харчування (обіду, 30% норми). Середня розрахункова вартість харчування однієї дитини визначена на підставі законодавства, яке регулює порядок організації харчування дітей, а також норми їх харчування, зокрема таких як: Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 та постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Додаток 3), а також затверджених МОЗ України сезонних меню для закладів загальної середньої освіти. Стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: визначені на підставі вимог, визначених у нормативно-правових актах: у відповідності із Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, що затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205, постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також затвердженим меню харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої освіти. Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість повністю дорівнює розміру виділених та доведених замовнику коштів із Державного бюджету України на фінансування витрат на харчування дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи (довідка про зміни до кошторису на 2024 рік та довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024 рік – додаються). 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Посилання на сторінку веб-сайту: https://korostenska-rda.gov.ua/news/1707144708/ 3. Надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 та тендерної пропозиції учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 на відповідність тендерній документації Управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). Законом, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. При цьому права та обов’язки уповноважених осіб під час здійснення публічних закупівель чітко визначені у вказаних Законі та Особливостях. Так, згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, зокрема пунктом 19 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення закупівлі, яка піддається моніторингу, містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отож замовник повністю виконав вимоги Закону в цій частині. Згідно із частиною дев’ятою статті 29 Закону (точно таку ж норму містить і пункт 36 Особливостей) замовник після розкриття тендерних пропозицій розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Ні Закон, ні Особливості не містять жодних норм стосовно обов’язків уповноважених осіб здійснювати оцінку/розгляд допущених учасниками формальних помилок, встановлювати будь-які факти стосовно допущених учасниками формальних помилок, зокрема і приймати якість рішення та складати якісь протоколи щодо допущених учасниками формальних помилок. Закон лише визначає, що формальні помилки не можуть слугувати підставою для відхилення тендерних пропозицій. Уповноважені особи своїми рішеннями (протоколами) жодним чином не впливають на допущені учасниками формальні помилки і не зобов’язані приймати жодних рішень щодо «встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок». Після розкриття тендерних пропозицій замовник лише розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації і за результатами такого розгляду приймає вже відповідне рішення за наявності відповідних підстав, передбачених Законом, а зараз і Особливостями. Саме рішення про відхилення розглянутої тендерної пропозиції чи визначення учасника переможцем є рішенням уповноваженої особи, яке має бути відповідно письмово оформлене, а не «встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок». Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Отже, замовник повністю виконав існуючі, чітко визначені вимоги Закону в цій частині. Приймати рішення чи складати протоколи, які не віднесені до компетенції уповноважених осіб Законом, вони не зобов’язані. Стосовно допущених учасниками ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 та КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 формальних помилок повідомляємо, що їх виявлення проводилося під час розгляду їх тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у порядку статті 29 Закону і жодних окремих протоколів з цього приводу Закон не зобов’язує складати.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Стосовно обґрунтування розміру витрат: визначено розрахунковим методом на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275. Необхідний розмір витрат визначено шляхом множення необхідного обсягу послуг (що виражено у діто-днях) на розрахункову вартість одного дня харчування (обіду, 30% норми). Середня розрахункова вартість харчування однієї дитини визначена на підставі законодавства, яке регулює порядок організації харчування дітей, а також норми їх харчування, зокрема таких як: Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 та постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (Додаток 3), а також затверджених МОЗ України сезонних меню для закладів загальної середньої освіти. Стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: визначені на підставі вимог, визначених у нормативно-правових актах: у відповідності із Санітарним регламентом для закладів загальної середньої освіти, що затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205, постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також затвердженим меню харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої освіти. Стосовно очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість повністю дорівнює розміру виділених та доведених замовнику коштів із Державного бюджету України на фінансування витрат на харчування дітей, потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи (довідка про зміни до кошторису на 2024 рік та довідка про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2024 рік – додаються). 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Посилання на сторінку веб-сайту: https://korostenska-rda.gov.ua/news/1707144708/ 3. Надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 та тендерної пропозиції учасника КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 на відповідність тендерній документації Управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). Законом, який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. При цьому права та обов’язки уповноважених осіб під час здійснення публічних закупівель чітко визначені у вказаних Законі та Особливостях. Так, згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, зокрема пунктом 19 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерна документація, затверджена замовником для проведення закупівлі, яка піддається моніторингу, містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Отож замовник повністю виконав вимоги Закону в цій частині. Згідно із частиною дев’ятою статті 29 Закону (точно таку ж норму містить і пункт 36 Особливостей) замовник після розкриття тендерних пропозицій розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Ні Закон, ні Особливості не містять жодних норм стосовно обов’язків уповноважених осіб здійснювати оцінку/розгляд допущених учасниками формальних помилок, встановлювати будь-які факти стосовно допущених учасниками формальних помилок, зокрема і приймати якість рішення та складати якісь протоколи щодо допущених учасниками формальних помилок. Закон лише визначає, що формальні помилки не можуть слугувати підставою для відхилення тендерних пропозицій. Уповноважені особи своїми рішеннями (протоколами) жодним чином не впливають на допущені учасниками формальні помилки і не зобов’язані приймати жодних рішень щодо «встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок». Після розкриття тендерних пропозицій замовник лише розглядає найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації і за результатами такого розгляду приймає вже відповідне рішення за наявності відповідних підстав, передбачених Законом, а зараз і Особливостями. Саме рішення про відхилення розглянутої тендерної пропозиції чи визначення учасника переможцем є рішенням уповноваженої особи, яке має бути відповідно письмово оформлене, а не «встановлення фактів формальних (несуттєвих) помилок». Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Отже, замовник повністю виконав існуючі, чітко визначені вимоги Закону в цій частині. Приймати рішення чи складати протоколи, які не віднесені до компетенції уповноважених осіб Законом, вони не зобов’язані. Стосовно допущених учасниками ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 та КП Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування» по лоту № 3 формальних помилок повідомляємо, що їх виявлення проводилося під час розгляду їх тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації у порядку статті 29 Закону і жодних окремих протоколів з цього приводу Закон не зобов’язує складати.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-05-013208-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Аналізом встановлено, що відповідно до розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації Управлінням соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області (далі – Замовник) встановлено наступні вимоги, а саме: 1) В пункті 4 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець повинен мати документи, які підтверджують якість та походження продуктів харчування (декларація виробника, сертифікат якості товару, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Поясніть, яким чином Замовником перевірено відповідність учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 вказаній вимозі з наданням документального підтвердження. 2) В пункті 7 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що учасник-переможець закупівлі протягом місяця з моменту укладення договору про закупівлю зобов’язаний зареєструвати у встановленому законодавством порядку потужності харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ цієї технічної специфікації, що використовуватимуться ним як оператором ринку харчових продуктів. Надайте документальне підтвердження реєстрації потужності учасником ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2 харчоблоків шкіл, що вказані у розділі ІІІ технічної специфікації. 3) В пункті 10 розділу ІІ «Опис функціональних характеристик послуг, які закуповуються, а також вимоги до учасників і їх потужностей» Технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації визначено, що персонал учасника, який допускається до надання послуг повинен пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд відповідно до Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом МОЗ України від 23.07.2002 №280, зареєстрованого в Мін’юсті України 08.08.2002 за №639/6927. До надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, може допускатися лише персонал учасника, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів. Надайте документальне підтвердження проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду персоналом учасника ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» по лоту № 2, який допущено до надання послуг, а також проходження навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.