0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
454 500.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 11 лист. 16:41
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, код ДК 021:2015: 09110000-3 "Тверде паливо"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-010257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ. ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо, наступне: 1. Розмір бюджетних призначень для предмета закупівлі - Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, код ДК 021:2015: 09110000-3 "Тверде паливо", сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі. 2.Фахівцем із публічних закупівель було визначено очікувану вартість товару - Вугілля кам"яне марки ДГ 13-100, код ДК 021:2015: 09110000-3 "Тверде паливо" шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам конкретного товару. На основі трьох цінових пропозицій від постачальників конкретного товару було визначено очікувану вартість , як середнє арифметичне значення масиву отриманих даних за формулою взятою із наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». 3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено виходячи з інформації, що наведена в технічній документації на встановлені котли стосовно марок вугілля кам’яного, які можуть застосовуватися в котельному обладнанні замовника, та на підставі положень Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010. Технічні та якісні характеристики Вугілля кам"яного марки ДГ 13-100, код ДК 021:2015: 09110000-3 "Тверде паливо" повинні відповідати ДСТУ 7146:2010 та наступним показникам: Загальна волога на робочий стан палива Wrt, не більше 14 %, Зольність на сухий стан палива Ad, не більше 14 %. Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника. В Україні використовувалася стандартизована класифікація вугілля. За середнім виходом летких речовин (Vdaf) і характеристикою нелеткого залишку з урахуванням спікливості і величини теплоти згоряння кам'яне вугілля поділяли на 10 основних марок: довгополуменеве (Д), газове (Г), газове жирне (ГЖ), жирне (Ж), коксове жирне (КЖ), коксівне (К), коксове друге (К2), слабкоспікливе (СС), піснувато-спікливе (ПС) і пісне (П). Вугілля марки ДГ має змішані від двох марок- довгополуменеве (Д), газове (Г) характеристики, оскільки є перехідною сполучною між довгополум'яним і газовими. Від газового відрізняється більш високою механічною міцністю, а від довгополум'яного - спікливістю. Вугілля марки ДГ активно використовується, як в побуті, так і на підприємствах. Воно легко розпалюється, має доступну вартість, довго горить і підтримує високу температуру, не схильне до самозаймання. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Стосовно питання про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) п. 4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною. Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного товару. З аналогічного питання ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ проводила моніторинг (посилання – UA-M-2021-08-05-000011) Сподіваємось, що міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу. 3. Чому дана закупівля проводиться не у відповідності до річного плану? Оскільки предметом даної закупівлі за номером ID: UA-2024-10-14-010257-a є Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, а в річному плані закупівель Вами зазначений інший предмет закупівлі - Вугілля марки ГЖ 0-13. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 є покращення якості предмету закупівлі. В річному плані закупівель зазначений інший предмет закупівлі - Вугілля марки ГЖ 0-13. Замовник при оголошенні предмету закупівлі покращив його якості. 4. Чому Вами не оприлюднено в окремому файлі перелік змін, які внесені до тендерної документації? У Тендерній Документації та Проекті договору був змінений лише строк поставки товару із 30.11.2024 року на 20.11.2024 року. Здійснена відповідна робота над помилками з метою недопущення таких порушень в подальшому . Зобов'язуємося на майбутнє бути більш уважним при оприлюдненні інформації в Електронній системі закупівель. Надалі під час внесення змін у тендерну документацію та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації в новій редакції із додатками буде оприлюднено окремим файлом Перелік змін.
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, код ДК 021:2015: 09110000-3 "Тверде паливо"» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-14-010257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ. ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо, наступне: 1. Розмір бюджетних призначень для предмета закупівлі - Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, код ДК 021:2015: 09110000-3 "Тверде паливо", сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі. 2.Фахівцем із публічних закупівель було визначено очікувану вартість товару - Вугілля кам"яне марки ДГ 13-100, код ДК 021:2015: 09110000-3 "Тверде паливо" шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) постачальникам конкретного товару. На основі трьох цінових пропозицій від постачальників конкретного товару було визначено очікувану вартість , як середнє арифметичне значення масиву отриманих даних за формулою взятою із наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». 3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено виходячи з інформації, що наведена в технічній документації на встановлені котли стосовно марок вугілля кам’яного, які можуть застосовуватися в котельному обладнанні замовника, та на підставі положень Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010. Технічні та якісні характеристики Вугілля кам"яного марки ДГ 13-100, код ДК 021:2015: 09110000-3 "Тверде паливо" повинні відповідати ДСТУ 7146:2010 та наступним показникам: Загальна волога на робочий стан палива Wrt, не більше 14 %, Зольність на сухий стан палива Ad, не більше 14 %. Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника. В Україні використовувалася стандартизована класифікація вугілля. За середнім виходом летких речовин (Vdaf) і характеристикою нелеткого залишку з урахуванням спікливості і величини теплоти згоряння кам'яне вугілля поділяли на 10 основних марок: довгополуменеве (Д), газове (Г), газове жирне (ГЖ), жирне (Ж), коксове жирне (КЖ), коксівне (К), коксове друге (К2), слабкоспікливе (СС), піснувато-спікливе (ПС) і пісне (П). Вугілля марки ДГ має змішані від двох марок- довгополуменеве (Д), газове (Г) характеристики, оскільки є перехідною сполучною між довгополум'яним і газовими. Від газового відрізняється більш високою механічною міцністю, а від довгополум'яного - спікливістю. Вугілля марки ДГ активно використовується, як в побуті, так і на підприємствах. Воно легко розпалюється, має доступну вартість, довго горить і підтримує високу температуру, не схильне до самозаймання. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Стосовно питання про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) п. 4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною. Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП. А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення, Замовник діяв в межах та спосіб визначений, чинним законодавством України у сфері публічних закупівель на момент проведення процедури закупівлі даного товару. З аналогічного питання ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ проводила моніторинг (посилання – UA-M-2021-08-05-000011) Сподіваємось, що міжрегіональні територіальні органи державного фінансового контролю мають єдиний підхід до кваліфікацій правопорушень та беруть до уваги результатами проведення моніторингу закупівель, а також узагальнюють та приймають ідентичні рішення (висновки) з ідентичних питання моніторингу. 3. Чому дана закупівля проводиться не у відповідності до річного плану? Оскільки предметом даної закупівлі за номером ID: UA-2024-10-14-010257-a є Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, а в річному плані закупівель Вами зазначений інший предмет закупівлі - Вугілля марки ГЖ 0-13. Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 є покращення якості предмету закупівлі. В річному плані закупівель зазначений інший предмет закупівлі - Вугілля марки ГЖ 0-13. Замовник при оголошенні предмету закупівлі покращив його якості. 4. Чому Вами не оприлюднено в окремому файлі перелік змін, які внесені до тендерної документації? У Тендерній Документації та Проекті договору був змінений лише строк поставки товару із 30.11.2024 року на 20.11.2024 року. Здійснена відповідна робота над помилками з метою недопущення таких порушень в подальшому . Зобов'язуємося на майбутнє бути більш уважним при оприлюдненні інформації в Електронній системі закупівель. Надалі під час внесення змін у тендерну документацію та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації в новій редакції із додатками буде оприлюднено окремим файлом Перелік змін.
Інформація На виконання зобов’язань Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Чернівецькій області, щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель здійснити слідуючі заходи: 1) Проведена роз’яснювальна робота щодо дотриманням вимог Постанови КМ України №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг» передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. 2) Зобов’язали фахівця з публічних закупівель своєчасно слідкувати і вивчати зміни до нормативно правових і законодавчих актів України, що стосується організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти. 3) Заплановано пройти курси підвищення кваліфікації з організації та проведення публічних закупівель фахівцем з публічних закупівель у 2025 році.