0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
540 000.00 грн.
Знайдено порушення
Дата: 12 лист. 12:51
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ) готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення. 1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі. Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021-2015: код: 09111400-4 Деревне паливо. Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 540 000,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу товару за попередній календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори. Розмір бюджетного призначення: 540 000,00 грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника. Нормативно-правове регулювання. ДСТУ/ГОСТ або згідно ТУ виробника, що затвердженні в порядку діючого законодавства України, у відповідності до номенклатурної позиції предмета закупівлі 2. Щодо питання: чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України? Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права! Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро». Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.». Тобто Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місяцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро». Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього. Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-08-16-005641-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-16-004895-a 3. Щодо питання: чому не оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору згідно з додатковою угодою від 31.10.2024 № 1, якщо внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей, частиною п’ятою статті 41 Закону? Замовником та постачальником було укладено додаткову угоду №1 від 31.10.2024 року. Дана угода оприлюднена в електронну систему закупівель : Дата публікації змін до договору: 15 листопада 2024 Випадки для внесення змін до істотних умов договору: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) Відповідно, після внесення відповідних змін, було сформовано повідомлення про внесення змін до Договору. У зв’язку із вказаним, нами повністю дотримано порядок планування закупівлі та інформування про предмет закупівлі, очікувану вартість та технічні характеристики у спосіб, що визначений законодавством. Додаткова угода № 1 від 31.10.2024 року та відповідно повідомлення про внесення змін до Договору була оприлюднена 15 листопада 2024 року. В зв’язку з великою завантаженістю уповноваженої особи та перебоями з електричною енергією, терміни на оприлюднення повідомлення про внесення змін були пропущені (відповідно до Статті 10 пп.11 ЗУ «Про публічні Закупівлі»). Задля уникнення порушень через не оприлюднення додаткової угоди, було прийнято рішення оприлюднити повідомлення про внесення змін з порушенням строків публікації. Зобов’язуємось в майбутньому не допускати такого роду порушення. Будуть вжиті заходи щодо можливості проходження додаткового навчання уповноваженої особи, задля удосконалення знань стосовно положень ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з урахуванням усіх змін Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно укладання та виконання договору про закупівлю по ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-004895-a). Додатки: 1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року; 2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275; З повагою, Уповноважена особа _______________ Погрібна Людмила Вікторівна
Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ) готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення. 1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі. Замовником надається наступне обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021-2015: код: 09111400-4 Деревне паливо. Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 540 000,00 грн. з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу товару за попередній календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на вказаний товар через систему закупівель Prozorro за посланням https://prozorro.gov.ua/. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін діючого постачальника товару на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на ринку, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка власним або орендованим автотранспортом до місць Замовника, торгова націнка постачальника та всі визначені законодавством податки та збори. Розмір бюджетного призначення: 540 000,00 грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника. Нормативно-правове регулювання. ДСТУ/ГОСТ або згідно ТУ виробника, що затвердженні в порядку діючого законодавства України, у відповідності до номенклатурної позиції предмета закупівлі 2. Щодо питання: чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України? Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права! Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро». Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.». Тобто Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місяцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро». Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього. Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-08-16-005641-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-16-004895-a 3. Щодо питання: чому не оприлюднене повідомлення про внесення змін до договору згідно з додатковою угодою від 31.10.2024 № 1, якщо внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей, частиною п’ятою статті 41 Закону? Замовником та постачальником було укладено додаткову угоду №1 від 31.10.2024 року. Дана угода оприлюднена в електронну систему закупівель : Дата публікації змін до договору: 15 листопада 2024 Випадки для внесення змін до істотних умов договору: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) Відповідно, після внесення відповідних змін, було сформовано повідомлення про внесення змін до Договору. У зв’язку із вказаним, нами повністю дотримано порядок планування закупівлі та інформування про предмет закупівлі, очікувану вартість та технічні характеристики у спосіб, що визначений законодавством. Додаткова угода № 1 від 31.10.2024 року та відповідно повідомлення про внесення змін до Договору була оприлюднена 15 листопада 2024 року. В зв’язку з великою завантаженістю уповноваженої особи та перебоями з електричною енергією, терміни на оприлюднення повідомлення про внесення змін були пропущені (відповідно до Статті 10 пп.11 ЗУ «Про публічні Закупівлі»). Задля уникнення порушень через не оприлюднення додаткової угоди, було прийнято рішення оприлюднити повідомлення про внесення змін з порушенням строків публікації. Зобов’язуємось в майбутньому не допускати такого роду порушення. Будуть вжиті заходи щодо можливості проходження додаткового навчання уповноваженої особи, задля удосконалення знань стосовно положень ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з урахуванням усіх змін Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно укладання та виконання договору про закупівлю по ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-004895-a). Додатки: 1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року; 2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275; З повагою, Уповноважена особа _______________ Погрібна Людмила Вікторівна
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ) готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення. Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених пунктом 19. Відтак, не порушуючи принципи положень пункту 19 Постанови №1178, 31 жовтня 2024 року було підписано додаткову угоду №1 на підставі зменшення ціни за одиницю товару: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Обсяг закупівлі при цьому залишився незмінним, відповідно в зв’язку зі зниженням ціни за одиницю товару – загальна сума Договору зменшилась. В Законі України «Про публічні Закупівлі» та відповідно в Постанові №1178 не врегульовано надання будь якого документального підтвердження в разі внесення змін в істотні умови Договору керуючись пп.5 пункту 19 Постанови, при зміні ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Додаткову угоду №1 від 31.10.2024 року було оприлюднено в електронній системі 15 листопада. Як було зазначено в поясненні на Запит від 20.11.2024 року в зв’язку з великою завантаженістю уповноваженої особи та перебоями з електричною енергією, терміни на оприлюднення повідомлення про внесення змін були пропущені (відповідно до Статті 10 пп.11 ЗУ «Про публічні Закупівлі»). Задля уникнення порушень через не оприлюднення додаткової угоди, було прийнято рішення оприлюднити повідомлення про внесення змін з порушенням строків публікації. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник не має документального підтвердження погодження зміни ціни в Договорі про закупівлю в бік зменшення, оскільки наявність такого підтвердження не передбачене ні Законом ні Постановою, в разі внесення змін до істотних умов згідно пп.5 пункту 19 Постанови №1178. Проте, після пред’явлення Постачальником ФОП Боговик С.М. накладних на оплату поставленого товару виявилось, що при укладанні Додаткової угоди №1 було допущено помилку. Відповідно до накладних, ціна за одиницю товару не змінилась порівняно з ціною, що зафіксована умовами Договору № 450 від 26.09.2024 року, і становить 9000 грн без ПДВ. Відповідно, Додаткова угода №1 від 31.10.2024 року була складена помилково. Зобов’язання щодо внесених змін не розпочинались, оскільки постачання товару продовжувалось по ціні за одиницю що визначено в Договорі, без змін. Задля виправлення даної помилки, між Мокрокалигірським психоневрологічним інтернатом та ФОП Боговик С.М було узгоджено та підписано додаткову угоду №2 від 15 листопада 2024 року в якій сума Договору була приведена до попереднього значення зафіксованого договором (540000,00 грн), оскільки фактично не відбулось ніяких змін в частині ціни за одиницю товару. Замовник зобов’язаний був оприлюднити внесені зміни в Договір, та відобразити загальну суму Договору 540000.00 грн, тим самим виправити допущену помилку в Додатковій угоді №1. При оприлюдненні додаткової угоди, Замовник обрав підставу для внесення змін: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон). Даний факт був зумовлений необхідністю оприлюднити дану додаткову угоду задля виправлення помилок що було викладені в попередній додатковій угоді, а такої підстави для внесення змін як «виправлення технічної помилки» функціоналом майданчика та Законом не передбачено. Зобов’язуємось в майбутньому не допускати такого роду порушення. Будуть вжиті заходи щодо можливості проходження додаткового навчання уповноваженої особи, задля удосконалення знань стосовно положень ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з урахуванням усіх змін Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно укладання та виконання договору про закупівлю по ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-004895-a). З повагою, Уповноважена особа _______________ Погрібна Людмила Вікторівна
Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ) готовий надати ґрунтовні пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення. Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених пунктом 19. Відтак, не порушуючи принципи положень пункту 19 Постанови №1178, 31 жовтня 2024 року було підписано додаткову угоду №1 на підставі зменшення ціни за одиницю товару: 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Обсяг закупівлі при цьому залишився незмінним, відповідно в зв’язку зі зниженням ціни за одиницю товару – загальна сума Договору зменшилась. В Законі України «Про публічні Закупівлі» та відповідно в Постанові №1178 не врегульовано надання будь якого документального підтвердження в разі внесення змін в істотні умови Договору керуючись пп.5 пункту 19 Постанови, при зміні ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. Додаткову угоду №1 від 31.10.2024 року було оприлюднено в електронній системі 15 листопада. Як було зазначено в поясненні на Запит від 20.11.2024 року в зв’язку з великою завантаженістю уповноваженої особи та перебоями з електричною енергією, терміни на оприлюднення повідомлення про внесення змін були пропущені (відповідно до Статті 10 пп.11 ЗУ «Про публічні Закупівлі»). Задля уникнення порушень через не оприлюднення додаткової угоди, було прийнято рішення оприлюднити повідомлення про внесення змін з порушенням строків публікації. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник не має документального підтвердження погодження зміни ціни в Договорі про закупівлю в бік зменшення, оскільки наявність такого підтвердження не передбачене ні Законом ні Постановою, в разі внесення змін до істотних умов згідно пп.5 пункту 19 Постанови №1178. Проте, після пред’явлення Постачальником ФОП Боговик С.М. накладних на оплату поставленого товару виявилось, що при укладанні Додаткової угоди №1 було допущено помилку. Відповідно до накладних, ціна за одиницю товару не змінилась порівняно з ціною, що зафіксована умовами Договору № 450 від 26.09.2024 року, і становить 9000 грн без ПДВ. Відповідно, Додаткова угода №1 від 31.10.2024 року була складена помилково. Зобов’язання щодо внесених змін не розпочинались, оскільки постачання товару продовжувалось по ціні за одиницю що визначено в Договорі, без змін. Задля виправлення даної помилки, між Мокрокалигірським психоневрологічним інтернатом та ФОП Боговик С.М було узгоджено та підписано додаткову угоду №2 від 15 листопада 2024 року в якій сума Договору була приведена до попереднього значення зафіксованого договором (540000,00 грн), оскільки фактично не відбулось ніяких змін в частині ціни за одиницю товару. Замовник зобов’язаний був оприлюднити внесені зміни в Договір, та відобразити загальну суму Договору 540000.00 грн, тим самим виправити допущену помилку в Додатковій угоді №1. При оприлюдненні додаткової угоди, Замовник обрав підставу для внесення змін: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон). Даний факт був зумовлений необхідністю оприлюднити дану додаткову угоду задля виправлення помилок що було викладені в попередній додатковій угоді, а такої підстави для внесення змін як «виправлення технічної помилки» функціоналом майданчика та Законом не передбачено. Зобов’язуємось в майбутньому не допускати такого роду порушення. Будуть вжиті заходи щодо можливості проходження додаткового навчання уповноваженої особи, задля удосконалення знань стосовно положень ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з урахуванням усіх змін Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно укладання та виконання договору про закупівлю по ДК 021:2015 - 09110000-3 - Тверде паливо (Паливні брикети з деревини твердих порід типу ПІНІ КЕЙ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-004895-a). З повагою, Уповноважена особа _______________ Погрібна Людмила Вікторівна
Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат зобов’язується в майбутньому не допускати такого роду порушень. З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо ситуації яка склалась, проаналізовано висновок Держаудитслужби щодо виявлених порушень. Замовник зобов’язується вжити заходи щодо додаткового навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому.
Послуги їдалень та кейтерингові послуги
Кейтерингові послуги (Послуги по забезпеченню харчуванням стаціонарних хворих)
28 671 295 00 грн
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залі...
Нове будівництво підстанції ПС 110/20 кВ «Тяжилівська» по вул. Немирівське шосе в м. ...
53 912 075 00 грн