0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 000.00 UAH
Замовник
Львівське Комунальне Підприємство "Транспортна Фірма" "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 12 лист. 14:45
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2024 № 256 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.11.2024 № 256. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-10-18-006348-a, 18.10.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-10-18-006348-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Транспортна Фірма» «ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС», виникла необхідність в наданні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час моніторингу встановлено, що згідно протоколу уповноваженої особи Замовника 01.11.2024 визначено переможцем ТОВ «НВП «Укрресурс» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. У пункті 7 розділу I тендерної документації Замовника встановлено, що документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом української мови. Такий переклад на українську мову повинен бути виконаний перекладачем, підпис якого має бути засвідчений нотаріально або достовірність перекладу має завірена бути бюро перекладів. Учасником ТОВ «НВП «Укрресурс» у складі тендерної пропозиції надано документи «Нагородний сертифікат» без засвідченого нотаріального або достовірного перекладу, який має бути завірений бюро перекладів (файл «10. сертифікат якості RAL_1100L_2024.pdf»). У розділі VIII Додатку 2 тендерної документації Замовника вказано, що учасники повинні надати відомості про учасника. Водночас, вищевказаним учасником у складі тендерної пропозиції подано файл («6. відомості про учасника.pdf») в якому відсутня інформація про індивідуальний податковий номер та статус платника податку. Враховуючи вищенаведене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВП «Укрресурс», які відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 підлягають виправленню (в частині нотаріального перекладу або завіренням бюро перекладів та відомостях про учасника). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Пояснити причини не оприлюднення вимоги про усунення вищевказаних невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс» згідно пункту 43 Особливостей №1178? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Інформація обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. З метою забезпечення шкіл м.Львова контейнерами для роздільного збору твердих побутових відходів, задля формування в учнів шкіл культури у сфері поводження з відходами, Львівською міською радою за цільовою програмою виділено 500 тис.грн. на закупівлю 55 шт. пластмасових контейнерів для ТПВ 1100 л з подвійною кришкою. ЛКП «ТФ «Львівспецкомунтранс» як отримувач бюджетних коштів та виконавець програми визначив технічні характеристики предмету закупівлі та погодив розмір очікуваної вартості у Львівській міській раді (погодження закупівель додається у форматі .pdf). Щодо наданого переможцем закупівлі сертифікату якості RAL_1100L_2024. Згідно з абз. 4 п. 7 розділу І тендерної документації - Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Причому, такий переклад на українську мову повинен бути виконаний перекладачем, підпис якого має бути засвідчений нотаріально або достовірність перекладу має бути завірена бюро перекладів. Відповідно до абз. 5 п. 7 розділу І тендерної документації - Виключення: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У розділі VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації відсутня вимога щодо надання учасниками сертифікату якості RAL_1100L_2024. Незаконність вимоги у складі тендерної документації про надання сертифікату якості RAL неодноразово була предметом скарг учасників торгів у аналогічних закупівлях та визначалася комісією АМК як дискримінаційна вимога. Враховуючи зазначене, замовник не розглядав сертифікат якості RAL_1100L_2024, як такий, що не вимагався згідно з ТД та який учасник надав на власний розсуд. Щодо інформації про індивідуальний податковий номер. Відповідно до п. 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно із п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ст. 26 Закону - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону, - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Індивідуальний податковий номер платника ПДВ не належить до інформації чи документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону чи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно зі ст. 29 Закону - замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у випадках визначених Законом. Індивідуальний податковий номер юридичної особи присвоюється для платників ПДВ та регулюється Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим Міністерством доходів і зборів України від 16.01.2014, № 26. Учасник закупівлі розмістив у ЕТС файл «16. Витяг з ПДВ.pdf» у якому міститься інформація про індивідуальний податковий номер (343966203182) та статус платника податків.
Інформація обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. З метою забезпечення шкіл м.Львова контейнерами для роздільного збору твердих побутових відходів, задля формування в учнів шкіл культури у сфері поводження з відходами, Львівською міською радою за цільовою програмою виділено 500 тис.грн. на закупівлю 55 шт. пластмасових контейнерів для ТПВ 1100 л з подвійною кришкою. ЛКП «ТФ «Львівспецкомунтранс» як отримувач бюджетних коштів та виконавець програми визначив технічні характеристики предмету закупівлі та погодив розмір очікуваної вартості у Львівській міській раді (погодження закупівель додається у форматі .pdf). Щодо наданого переможцем закупівлі сертифікату якості RAL_1100L_2024. Згідно з абз. 4 п. 7 розділу І тендерної документації - Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Причому, такий переклад на українську мову повинен бути виконаний перекладачем, підпис якого має бути засвідчений нотаріально або достовірність перекладу має бути завірена бюро перекладів. Відповідно до абз. 5 п. 7 розділу І тендерної документації - Виключення: Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У розділі VII. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ тендерної документації відсутня вимога щодо надання учасниками сертифікату якості RAL_1100L_2024. Незаконність вимоги у складі тендерної документації про надання сертифікату якості RAL неодноразово була предметом скарг учасників торгів у аналогічних закупівлях та визначалася комісією АМК як дискримінаційна вимога. Враховуючи зазначене, замовник не розглядав сертифікат якості RAL_1100L_2024, як такий, що не вимагався згідно з ТД та який учасник надав на власний розсуд. Щодо інформації про індивідуальний податковий номер. Відповідно до п. 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно із п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ст. 26 Закону - тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону, - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Індивідуальний податковий номер платника ПДВ не належить до інформації чи документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону чи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно зі ст. 29 Закону - замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у випадках визначених Законом. Індивідуальний податковий номер юридичної особи присвоюється для платників ПДВ та регулюється Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженим Міністерством доходів і зборів України від 16.01.2014, № 26. Учасник закупівлі розмістив у ЕТС файл «16. Витяг з ПДВ.pdf» у якому міститься інформація про індивідуальний податковий номер (343966203182) та статус платника податків.