0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 710 200.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад "Новопразька спеціальна школа Кіровоградської обласної ради"
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 12 лист. 12:47
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.11.2024 № 76-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 11.11.2024 № 76-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-04-26-008967-a 26.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Тверде паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-26-008967-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення - Розмір бюджетного призначення визначено на підставі бюджетного запиту на даний предмет закупівлі та виходячи з цін на предмет закупівлі, що діяли на момент формування бюджетного запиту. А також виходячи з необхідного обсягу предмету закупівлі. 2. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Здійснено виходячи з технічної документації на опалювальне обладнання. Марки вугілля було визначено у відповідності до положень ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Якісні характеристики вугілля були взяті з ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Замовником було прийнято рішення про закупівлю вугілля даних фракцій, оскільки використання даного виду палива забезпечить тепловий режим у закладі та економію бюджетних коштів. Технічні вимоги паливних брикетів з деревини – відповідно до ДСТУ 8358:2015 3. яким чином та на підставі яких документів визначено його очікувану вартість – Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено методом порівняння ринкових цін у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Очікувану вартість закупівлі було сформовано на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни. Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. 4. Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-26-008967-a
1. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення - Розмір бюджетного призначення визначено на підставі бюджетного запиту на даний предмет закупівлі та виходячи з цін на предмет закупівлі, що діяли на момент формування бюджетного запиту. А також виходячи з необхідного обсягу предмету закупівлі. 2. яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – Здійснено виходячи з технічної документації на опалювальне обладнання. Марки вугілля було визначено у відповідності до положень ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Якісні характеристики вугілля були взяті з ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". Замовником було прийнято рішення про закупівлю вугілля даних фракцій, оскільки використання даного виду палива забезпечить тепловий режим у закладі та економію бюджетних коштів. Технічні вимоги паливних брикетів з деревини – відповідно до ДСТУ 8358:2015 3. яким чином та на підставі яких документів визначено його очікувану вартість – Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено методом порівняння ринкових цін у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Очікувану вартість закупівлі було сформовано на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни. Здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. 4. Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено інформацію щодо розміру бюджетного призначення, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-26-008967-a