0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 008 000.00 UAH
Замовник
Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 18 лист. 10:22
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.11.2024 № 51-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.11.2024 № 51-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-26-007444-a від 26.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі транспортних послуг пов’язаних з перевезенням пасажирів за кодом ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-007444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів, а саме: надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки на виконання запиту про надання пояснень щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість повідомляє наступне: 1. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки є замовником у сфері оборони та однією із функцій є проведення мобілізаційних заходів, зокрема призив на військову службу військовозобов’язаних та резервістів, ця функція передбачає заходи щодо доставки мобілізованих військовослужбовців до міць проходження служби (до військових частин, навчальних центрів, тощо..). Виходячи із вищеозначеного з метою комплектування військових формувань до Харківського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки надходять Директиви щодо потреби у мобілізації військовозобов’язаних та до якого військового формування вони мають бути доставлені (дана інформація є чутливою та до розповсюдження заборонена). На підставі цієї інформації та враховуючи, що Замовник є постійним замовником даних послуг, Замовником, з огляду на досвід у використанні послуг з перевезення, було визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (з урахування ризиків та прогнозів щодо мобілізації). Стосовно наступних характеристик: -очікувана норма пробігу у кількості 21000 км, визначена, як прогнозована, на основі мобілізаційних планів; -пасажиромісткість від 35 чоловік, визначена як прогнозована, на основі мобілізаційних планів; -кількість транспортного засобу: повинна дозволяти одночасно здійснити перевезення мобілізованих осіб в кількості близько 100 ( сто ) осіб визначена як прогнозована, на основі мобілізаційних планів; -кількість водіїв: не менше 5 (п’яти) водіїв визначена з урахуванням кількості одночасного залучення транспортних засобів з урахування дальніх рейсів, де повинно залучатись два водія; -стаж безперервної роботи/керування водіїв транспортом: не менше 3 (трьох) років-є критерієм щодо досвіду та навиків водія. Стосовно підтвердження технічних та якісних характеристики предмету, зокрема можливості надати послуги , Замовником у розділі ІІ Додатку 2 до оголошення визначено перелік документів, що підтвердять технічні та якісні характеристики предмету, що пропонує Учасник (можливість якісно та своєчасно надати послуги). Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки звертає увагу, що не отримавши своєчасно та якісно послуги з перевезення, відбудеться зрив мобілізаційних заходів, що в свою чергу критично вплине на обороноздатність Держави. 2. Стосовно визначення очікуваної вартості Визначено очікувану вартість згідно затвердженого Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» зокрема розділу III. В зв’язку з специфічністю послуг, Замовником було направлено запити щодо комерційних пропозицій до можливих учасників, зокрема з якими раніше співпрацював Замовник. Також до розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних послуг. Так очікувана вартість визначалась на підставі очікуваної норми пробігу у кількості 21000 км помножену на середню вартість за 1 км. Середня вартість становить за 1 км становить 48,00 грн яка була розрахована з наданих пропозицій та з раніше укладеного договору, а саме: - 48,00 грн (раніше укладений договір) - 46,00 грн (ком. пропозиція ТОВ «Авто-ОВІ) - 50,00 грн. (ком. пропозиція ПП «Транс-Сервіс) середня вартість (48,00+46,00+50,00)/3 складає 48 грн. 21000км х 48,00 грн=1 008 000,00грн. В додатках до пояснення надаємо: комерційні пропозиції та раніше укладений договір.
Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки на виконання запиту про надання пояснень щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість повідомляє наступне: 1. Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки є замовником у сфері оборони та однією із функцій є проведення мобілізаційних заходів, зокрема призив на військову службу військовозобов’язаних та резервістів, ця функція передбачає заходи щодо доставки мобілізованих військовослужбовців до міць проходження служби (до військових частин, навчальних центрів, тощо..). Виходячи із вищеозначеного з метою комплектування військових формувань до Харківського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки надходять Директиви щодо потреби у мобілізації військовозобов’язаних та до якого військового формування вони мають бути доставлені (дана інформація є чутливою та до розповсюдження заборонена). На підставі цієї інформації та враховуючи, що Замовник є постійним замовником даних послуг, Замовником, з огляду на досвід у використанні послуг з перевезення, було визначено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі (з урахування ризиків та прогнозів щодо мобілізації). Стосовно наступних характеристик: -очікувана норма пробігу у кількості 21000 км, визначена, як прогнозована, на основі мобілізаційних планів; -пасажиромісткість від 35 чоловік, визначена як прогнозована, на основі мобілізаційних планів; -кількість транспортного засобу: повинна дозволяти одночасно здійснити перевезення мобілізованих осіб в кількості близько 100 ( сто ) осіб визначена як прогнозована, на основі мобілізаційних планів; -кількість водіїв: не менше 5 (п’яти) водіїв визначена з урахуванням кількості одночасного залучення транспортних засобів з урахування дальніх рейсів, де повинно залучатись два водія; -стаж безперервної роботи/керування водіїв транспортом: не менше 3 (трьох) років-є критерієм щодо досвіду та навиків водія. Стосовно підтвердження технічних та якісних характеристики предмету, зокрема можливості надати послуги , Замовником у розділі ІІ Додатку 2 до оголошення визначено перелік документів, що підтвердять технічні та якісні характеристики предмету, що пропонує Учасник (можливість якісно та своєчасно надати послуги). Харківський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки звертає увагу, що не отримавши своєчасно та якісно послуги з перевезення, відбудеться зрив мобілізаційних заходів, що в свою чергу критично вплине на обороноздатність Держави. 2. Стосовно визначення очікуваної вартості Визначено очікувану вартість згідно затвердженого Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» зокрема розділу III. В зв’язку з специфічністю послуг, Замовником було направлено запити щодо комерційних пропозицій до можливих учасників, зокрема з якими раніше співпрацював Замовник. Також до розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних послуг. Так очікувана вартість визначалась на підставі очікуваної норми пробігу у кількості 21000 км помножену на середню вартість за 1 км. Середня вартість становить за 1 км становить 48,00 грн яка була розрахована з наданих пропозицій та з раніше укладеного договору, а саме: - 48,00 грн (раніше укладений договір) - 46,00 грн (ком. пропозиція ТОВ «Авто-ОВІ) - 50,00 грн. (ком. пропозиція ПП «Транс-Сервіс) середня вартість (48,00+46,00+50,00)/3 складає 48 грн. 21000км х 48,00 грн=1 008 000,00грн. В додатках до пояснення надаємо: комерційні пропозиції та раніше укладений договір.