0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
489 976.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 18 лист. 16:37
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 18.11.2024 № 77-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 18.11.2024 № 77-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-09-24-002787-a 24.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-24-002787-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Чому в пункті 8 плану закупівель джерелом фінансування вказано Бюджет Автономної республіки Крим? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2024-11-18-000071 Внутрішній ідентифікатор моніторингу: 9dab9b1c58e14e1f8b3ca44362955c55 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-24-002787-a 1. Щодо: «Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі – Дизельний генератор потужністю не менше 26 кВт, замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 (далі – Методика №275), а саме очікувана вартість предмета закупівлі визначалася методом порівняння ринкових цін відповідно до розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики №275. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. При визначенні очікуваної вартості закупівлі замовник відповідно до Методики №275 використовував метод порівняння ринкових цін за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за такою формулою: Цод = (Ц1 + … + Цк) / К, де Цод – очікувана ціна за одиницю Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації Відповідно до чотирьох комерційних пропозицій, отриманих від ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ», Компанія «ВІНУР», ТОВ «НВП «ТРАФО» замовником була визначена очікувана вартість предмета закупівлі: Цод = (436 065,00 + 420 000,00 + 505 800,00 + 598 038,00) /4 = 489 976,00 грн. Копії комерційних пропозицій додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені за результатами проведеного обстеження якості електричної енергії ЗДО №7 та інформації наданої обслуговуючим персоналом, з метою енергозалежності закладу освіти, рівномірного завантаження фаз мережі, запобіганню обриву любої з фаз або нуля у процесі експлуатації. Дані послуги були виконані ТОВ «НВП «ТРАФО» згідно договору №55 від 30.07.2024 року. Копія висновку щодо обстеження якості електроенергії додається. 2. Щодо: «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду» На виконання вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на офіційному сайті Закладу дошкільної освіти №7 «Оленка» Нетішинської міської ради за адресою: https://olenka201730.wixsite.com/dnz7 (https://d3204ea6-8595-4b95-b506-bd6d46a5d865.filesusr.com/ugd/0ef280_0357aecbd47d4e4396d4e9b00c46ecb7.pdf) Копія протоколу №109 від 24.09.2024 додається. 3. Щодо: «Чому в пункті 8 плану закупівель джерелом фінансування вказано Бюджет Автономної республіки Крим?» В пункті 8 плану закупівель уповноважена особа допустила технічну помилку через свою неуважність, замість того, щоб джерелом фінансування вказати Місцевий Бюджет, уповноважена особа випадково через неуважність, вказала джерело фінансування Бюджет Автономної республіки Крим, рядок якого в пункті 8 (майданчик Zakupivli.pro) знаходився вище від назви джерела фінансування Місцевий Бюджет. Враховуючи те, що уповноважена особа допустила технічну помилку через свою неуважність в пункті 8 плану закупівель, щодо невірного джерела фінансування і на даний момент уповноважена особа немає можливості внесення змін до річного плану закупівлі, Прошу: Державну аудиторську службу України Західний офіс держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області обмежитись попередженням щодо вчиненого порушення законодавства у сфері публічних закупівель та не застосовувати штрафні санкції щодо службової особи Замовника. Зобов’язуюсь врахувати в майбутніх закупівлях виявлені порушення; дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі»; уважно слідкувати за змінами законодавства у сфері публічних закупівель, бути максимально уважною при публікації закупівель та сумлінно виконувати обов’язки уповноваженої особи, як представника Замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: 1. Копія цінової пропозиції 1 2. Копія цінової пропозиції 2 3. Копія цінової пропозиції 3 4. Копія цінової пропозиції 4 5. Копія висновку щодо обстеження якості електроенергії 6. Копія протоколу №109 від 24.09.2024 Пояснення надала уповноважена особа ЗДО №7, фахівець з публічних закупівель Наталія ТАРАСЮК
Надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2024-11-18-000071 Внутрішній ідентифікатор моніторингу: 9dab9b1c58e14e1f8b3ca44362955c55 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-24-002787-a 1. Щодо: «Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі – Дизельний генератор потужністю не менше 26 кВт, замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 (далі – Методика №275), а саме очікувана вартість предмета закупівлі визначалася методом порівняння ринкових цін відповідно до розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики №275. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. При визначенні очікуваної вартості закупівлі замовник відповідно до Методики №275 використовував метод порівняння ринкових цін за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за такою формулою: Цод = (Ц1 + … + Цк) / К, де Цод – очікувана ціна за одиницю Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації Відповідно до чотирьох комерційних пропозицій, отриманих від ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», ТОВ «ЕВОПЕРФЕКТ», Компанія «ВІНУР», ТОВ «НВП «ТРАФО» замовником була визначена очікувана вартість предмета закупівлі: Цод = (436 065,00 + 420 000,00 + 505 800,00 + 598 038,00) /4 = 489 976,00 грн. Копії комерційних пропозицій додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені за результатами проведеного обстеження якості електричної енергії ЗДО №7 та інформації наданої обслуговуючим персоналом, з метою енергозалежності закладу освіти, рівномірного завантаження фаз мережі, запобіганню обриву любої з фаз або нуля у процесі експлуатації. Дані послуги були виконані ТОВ «НВП «ТРАФО» згідно договору №55 від 30.07.2024 року. Копія висновку щодо обстеження якості електроенергії додається. 2. Щодо: «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду» На виконання вимог Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на офіційному сайті Закладу дошкільної освіти №7 «Оленка» Нетішинської міської ради за адресою: https://olenka201730.wixsite.com/dnz7 (https://d3204ea6-8595-4b95-b506-bd6d46a5d865.filesusr.com/ugd/0ef280_0357aecbd47d4e4396d4e9b00c46ecb7.pdf) Копія протоколу №109 від 24.09.2024 додається. 3. Щодо: «Чому в пункті 8 плану закупівель джерелом фінансування вказано Бюджет Автономної республіки Крим?» В пункті 8 плану закупівель уповноважена особа допустила технічну помилку через свою неуважність, замість того, щоб джерелом фінансування вказати Місцевий Бюджет, уповноважена особа випадково через неуважність, вказала джерело фінансування Бюджет Автономної республіки Крим, рядок якого в пункті 8 (майданчик Zakupivli.pro) знаходився вище від назви джерела фінансування Місцевий Бюджет. Враховуючи те, що уповноважена особа допустила технічну помилку через свою неуважність в пункті 8 плану закупівель, щодо невірного джерела фінансування і на даний момент уповноважена особа немає можливості внесення змін до річного плану закупівлі, Прошу: Державну аудиторську службу України Західний офіс держаудитслужби управління західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області обмежитись попередженням щодо вчиненого порушення законодавства у сфері публічних закупівель та не застосовувати штрафні санкції щодо службової особи Замовника. Зобов’язуюсь врахувати в майбутніх закупівлях виявлені порушення; дотримуватися Закону України «Про публічні закупівлі»; уважно слідкувати за змінами законодавства у сфері публічних закупівель, бути максимально уважною при публікації закупівель та сумлінно виконувати обов’язки уповноваженої особи, як представника Замовника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: 1. Копія цінової пропозиції 1 2. Копія цінової пропозиції 2 3. Копія цінової пропозиції 3 4. Копія цінової пропозиції 4 5. Копія висновку щодо обстеження якості електроенергії 6. Копія протоколу №109 від 24.09.2024 Пояснення надала уповноважена особа ЗДО №7, фахівець з публічних закупівель Наталія ТАРАСЮК