0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 000 000.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 19 лист. 10:12
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
НАКАЗ 18.11.2024 213 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Кононенко Ю.С. від 18.11.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.11.2024 № 213 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2024-04-23-007878-a 23.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Орган ДФК: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Експертне обстеження ліфтів у житлових будинках (ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-23-007878-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Експертне обстеження ліфтів у житлових будинках (ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-23-007878-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовником надається пояснення на запит. 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявних потреб Замовника у послугах з експертного обстеження ліфтів у житлових будинках, яке здійснюються згідно Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №190 від 01.09.2008р. та Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 р. № 687. Обсяг послуг визначений додатком 2 до тендерної документації. Технічним завданням (додаток 2 до тендерної документації) встановлено: Вимоги до надання послуг з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) ліфтів: Вимоги до надання послуг з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) ліфтів: - Експерти технічні з промислової безпеки, які безпосередньо проводитимуть експертне обстеження ліфтів, повинні бути атестовані відповідно до вимог Порядку атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого наказом: Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 20 грудня 2006 року № 16, зареєстрованого із Міністерстві юстиції України 07 лютого 2007 року за № 103/13370 (НПАОП 0.00-6,08-07). - Фахівці з кожного методу неруйнівного контролю, що застосовується під час проведення експертного обстеження ліфтів, повинні бути атестовані та сертифіковані відповідно до вимог Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю, затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 11 грудня 2012 року № 1387, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 02 січня 2013 року за № 10/22542 (НПАОП 0.00-1.63-13), не нижче ніж на II (другий) рівень кваліфікації. - Фахівці експертної організації, які безпосередньо проводитимуть експертне обстеження ліфтів, повинні дотримуватися інструкцій з охорони праці, які регламентують безпечне проведення робіт з експертного обстеження ліфтів, розроблених відповідно до вимог Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Комітету по нагляду за охороною-праці Міністерства праці та соціальної політики України від 29 січня 1998 року №9, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 квітня 1998 року за №226/2666 (далі - НПАОП 0.00- 4.15-98), і розділу 15 цієї Методики. Організація, яка надає послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) ліфтів: - свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи; - свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість; - дозвіл Держгірпромнагляду на початок (продовження) виконання робіт з підвищеної небезпеки. Після надання послуг з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) ліфтів Виконавцю необхідно передати Замовнику експертні висновки згідно акту виконаних робіт. Обгрунтування розміру витрат та очікуваної вартості. Розмір бюджетного призначення за кошторисом складає 1 000 000,00 грн. КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям), джерело фінансування закупівлі місцевий бюджет. Очікувана вартість предмета закупівлі: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (Експертне обстеження ліфтів у житлових будинках) складає 1 000 000,00 грн. та визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме: методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни на послуги. Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним підприємством. Згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є одержувачем бюджетних коштів. Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Вищезазначене, також підтверджується Рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі №520/14195/21 від 18.01.2022 року. На підставі викладеного, Замовником не оприлюднювалось на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Експертне обстеження ліфтів у житлових будинках (ДК 021:2015: 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-23-007878-a) Північно-східним офісом Держаудитслужби, Замовником надається пояснення на запит. 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі? Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявних потреб Замовника у послугах з експертного обстеження ліфтів у житлових будинках, яке здійснюються згідно Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №190 від 01.09.2008р. та Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 р. № 687. Обсяг послуг визначений додатком 2 до тендерної документації. Технічним завданням (додаток 2 до тендерної документації) встановлено: Вимоги до надання послуг з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) ліфтів: Вимоги до надання послуг з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) ліфтів: - Експерти технічні з промислової безпеки, які безпосередньо проводитимуть експертне обстеження ліфтів, повинні бути атестовані відповідно до вимог Порядку атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого наказом: Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 20 грудня 2006 року № 16, зареєстрованого із Міністерстві юстиції України 07 лютого 2007 року за № 103/13370 (НПАОП 0.00-6,08-07). - Фахівці з кожного методу неруйнівного контролю, що застосовується під час проведення експертного обстеження ліфтів, повинні бути атестовані та сертифіковані відповідно до вимог Правил сертифікації фахівців з неруйнівного контролю, затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 11 грудня 2012 року № 1387, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 02 січня 2013 року за № 10/22542 (НПАОП 0.00-1.63-13), не нижче ніж на II (другий) рівень кваліфікації. - Фахівці експертної організації, які безпосередньо проводитимуть експертне обстеження ліфтів, повинні дотримуватися інструкцій з охорони праці, які регламентують безпечне проведення робіт з експертного обстеження ліфтів, розроблених відповідно до вимог Положення про розробку інструкцій з охорони праці, затвердженого наказом Комітету по нагляду за охороною-праці Міністерства праці та соціальної політики України від 29 січня 1998 року №9, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 квітня 1998 року за №226/2666 (далі - НПАОП 0.00- 4.15-98), і розділу 15 цієї Методики. Організація, яка надає послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) ліфтів: - свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи; - свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість; - дозвіл Держгірпромнагляду на початок (продовження) виконання робіт з підвищеної небезпеки. Після надання послуг з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) ліфтів Виконавцю необхідно передати Замовнику експертні висновки згідно акту виконаних робіт. Обгрунтування розміру витрат та очікуваної вартості. Розмір бюджетного призначення за кошторисом складає 1 000 000,00 грн. КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям), джерело фінансування закупівлі місцевий бюджет. Очікувана вартість предмета закупівлі: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (Експертне обстеження ліфтів у житлових будинках) складає 1 000 000,00 грн. та визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме: методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни на послуги. Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним підприємством. Згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є одержувачем бюджетних коштів. Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Вищезазначене, також підтверджується Рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі №520/14195/21 від 18.01.2022 року. На підставі викладеного, Замовником не оприлюднювалось на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.