0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 800 200.00 UAH
Замовник
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 20 лист. 15:20
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2024 №258 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.11.2024 №258. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 7. UA-2024-10-17-011818-a, 17.10.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-17-011818-a, яка проводилась Базою забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Добрий день! Надаємо відповідь на задане Вами питання.
Добрий день! Надаємо відповідь на задане Вами питання.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-17-011818-a, яка проводилась Базою забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Моніторингом встановлено, що згідно з інформацією в електронній системі закупівель протокольним рішенням робочої групи від 29.10.2024 №723 Замовника відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КЕРМАКС» (далі – ТОВ «КЕРМАКС») у зв’язку з порушенням пункту 5 розділу щодо документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні вимоги», зокрема: учасник надав Експертний висновок №003386 п/24 від 14.10.2024, який за фізико-хімічними показниками не відповідає вимогам ТУ У 10.3-44851902-001:2003. Водночас, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЕРМАКС» надано лист приватного підприємства «МІРАСА» від 16.10.2024 №16102024/1 щодо надання права користування ТОВ «КЕРМАКС» технічними умовами ТУ У 10.3-44851902-001:2023 «Продукція консервована та маринована» та самі технічні умови (файл ТУ.pdf), а також експертний висновок від 14.10.2024 №00386 п/24, виданий Центральною випробувальною державною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві, відповідно до якого фізико-хімічні показники продукції «Ікра з кабачків стереалізована» відповідають ТУ У 10.3-44851902-001:2003 (файл Експертні висновки.pdf). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. З яких причин Замовником під час прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КЕРМАКС» не враховано, що відповідно до експертного висновку від 14.10.2024 №00386 п/24 фізико-хімічні показники продукції «Ікра з кабачків стереалізована» відповідають ТУ У 10.3-44851902-001:2003? 2. Які саме фізико-хімічні показники (згідно з протокольним рішенням робочої групи від 29.10.2024 №723) не відповідають вимогам ТУ У 10.3-44851902-001:2003? Відповідно до інформації в електронній системі закупівель ТОВ «КЕРМАКС» в складі пропозиції оприлюднено документи у файлі «ТУ салати 1.zip» та «ТУ салати 2.zip» із позначкою «конфіденційна інформація документів виробника». Водночас, відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3) Чи враховано під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЕРМАКС» вимоги статті 28 Закону щодо конфіденційності інформації під час закупівлі? Згідно з пунктом 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи, зокрема: оригінал або засвідчена копія, відповідно до ДСТУ 4163:2020 ̶ ТУ У виробника на предмет закупівлі. Відповідно до наданих в складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РІДНА ХОРТИЦЯ» (далі – ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ») документів (гарантійний лист ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ» від 23.10.2024 №16, сертифікат якості від 06.10.2024 №ВПР00005191, експертний висновок від 24.10.2024 №003509 п/24, технологічна карта по виробництву консервів) виробником товару згідно предмету закупівлі є товариство з обмеженою відповідальністю «ВІДЖИ ПРОДАКШН» (далі – ТОВ «ВІДЖИ ПРОДАКШН»). Водночас, ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ» в складі тендерної пропозиції оприлюднено документи у файлі «ТУ салати 1.zip» та «ТУ салати 2.zip» із позначкою «конфіденційна інформація документів виробника» Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4) Яким документом ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ» підтверджено вимоги пункту 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-10-17-011818-a, яка проводилась Базою забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Моніторингом встановлено, що згідно з інформацією в електронній системі закупівель протокольним рішенням робочої групи від 29.10.2024 №723 Замовника відхилено пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КЕРМАКС» (далі – ТОВ «КЕРМАКС») у зв’язку з порушенням пункту 5 розділу щодо документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні вимоги», зокрема: учасник надав Експертний висновок №003386 п/24 від 14.10.2024, який за фізико-хімічними показниками не відповідає вимогам ТУ У 10.3-44851902-001:2003. Водночас, в складі пропозиції учасника ТОВ «КЕРМАКС» надано лист приватного підприємства «МІРАСА» від 16.10.2024 №16102024/1 щодо надання права користування ТОВ «КЕРМАКС» технічними умовами ТУ У 10.3-44851902-001:2023 «Продукція консервована та маринована» та самі технічні умови (файл ТУ.pdf), а також експертний висновок від 14.10.2024 №00386 п/24, виданий Центральною випробувальною державною лабораторією Держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві, відповідно до якого фізико-хімічні показники продукції «Ікра з кабачків стереалізована» відповідають ТУ У 10.3-44851902-001:2003 (файл Експертні висновки.pdf). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. З яких причин Замовником під час прийняття рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КЕРМАКС» не враховано, що відповідно до експертного висновку від 14.10.2024 №00386 п/24 фізико-хімічні показники продукції «Ікра з кабачків стереалізована» відповідають ТУ У 10.3-44851902-001:2003? 2. Які саме фізико-хімічні показники (згідно з протокольним рішенням робочої групи від 29.10.2024 №723) не відповідають вимогам ТУ У 10.3-44851902-001:2003? Відповідно до інформації в електронній системі закупівель товариством з обмеженою відповідальністю «РІДНА ХОРТИЦЯ» (далі – ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ») в складі пропозиції оприлюднено документи у файлі «ТУ салати 1.zip» та «ТУ салати 2.zip» із позначкою «конфіденційна інформація документів виробника». Водночас, відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3) Чи враховано під час розгляду пропозиції ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ» вимоги статті 28 Закону щодо конфіденційності інформації під час закупівлі? Згідно з пунктом 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника для документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи, зокрема: оригінал або засвідчена копія, відповідно до ДСТУ 4163:2020 ̶ ТУ У виробника на предмет закупівлі. Відповідно до наданих в складі пропозиції ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ» документів (гарантійний лист ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ» від 23.10.2024 №16, сертифікат якості від 06.10.2024 №ВПР00005191, експертний висновок від 24.10.2024 №003509 п/24, технологічна карта по виробництву консервів) виробником товару згідно предмету закупівлі є товариство з обмеженою відповідальністю «ВІДЖИ ПРОДАКШН» (далі – ТОВ «ВІДЖИ ПРОДАКШН»). Водночас, ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ» в складі пропозиції оприлюднено документи у файлі «ТУ салати 1.zip» та «ТУ салати 2.zip» із позначкою «конфіденційна інформація документів виробника» Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4) Яким документом ТОВ «РІДНА ХОРТИЦЯ» підтверджено вимоги пункту 12 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.