0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 090 000.00 UAH
Завершено. Порушення не знайдено
Дата: 25 лист. 12:01
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Екскаватор одноковшовий колісний Hyundai R180W-9S» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-010510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливого потенційного постачальника товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ»? 3. Яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення (інформацію) та відповідні документи на запит про надання пояснень (інформації) та документів Державної аудиторської служби України від 26.11.2024 року щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (екскаватор одноковшовий колісний Hyundai R180W-9S) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – УПРАВЛІННЯМ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (далі – Замовник). Щодо першого питання запиту «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» надаємо наступні пояснення (інформацію) та документи. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості закупівлі здійснювалося Замовником в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника; формування опису предмета закупівлі із визначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням отриманої інформації шляхом проведення ринкових консультацій та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару); визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, функціонального призначення товару та оптимального співвідношення ціни та якості. Основними технічними та якісними характеристиками колісного екскаватора, які розглядалися замовником при визначенні потреби у закупівлі, є об’єм ковша не менше 1 м3; глибина копання не менше 5 м; висота копання не менше 8 м; експлуатаційна вага не менше 17 тон; потужність двигуна не менше 120 к.с.; швидкість руху не менше 20 км/год. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості закупівлі здійснювалося Замовником на підставі отриманих комерційних пропозицій від: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" - 8 090 000,00 грн з ПДВ; Компанії "АВТЕК" - 12 874 338,00 грн з ПДВ; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АРМАДА ЛТД" – 9 770 305,00 грн; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ " ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА ТОВ " – 215 500 USD (що по курсу НБУ станом на дату 11.11.2024 року еквівалентно 8 899 762,10 грн з ПДВ). Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами). Щодо другого питання «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливого потенційного постачальника товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ»?» повідомляємо, що постачальника товару (екскаватор одноковшовий колісний Hyundai R180W-9S) визначено шляхом обрання з масиву цінових даних (комерційних пропозицій) найбільш економічно вигідної за принципом максимальної економії, а саме комерційної пропозиції - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ». Щодо третього питання «Яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України?» надаємо наступні пояснення (інформацію та документи). Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн.: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує відсоток, який за градацією збільшується кожного року на 5 відсотків. Водночас згідно пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Згідно з абзацом 2 пункту 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди від 15.04.1994, публікується на офіційному вебсайті Мінекономіки (посилання на офіційний вебсайт Мінекономіки: https://me.gov.ua/Documents/MoreDetails?lang=uk-UA&id=ade90a64-f7d7-4ed9-b20b-4bdacfd38810&title=OfitsiiniDokumenti-legislation). Оскільки країною походження запропонованого екскаватора одноковшового колісного Hyundai R180W-9S є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі, ратифікованої Законом України від 16 березня 2016 року № № 1029-VIII, а саме - Республіка Корея (сертифікат походження додається), то положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовується до зазначеного товару. Додатки до пояснення (документи): 1) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"; 2) комерційна пропозиція Компанії "АВТЕК"; 3) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АРМАДА ЛТД"; 4) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ " ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА ТОВ "; 5) сертифікат походження товару; 6) лист ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» про незастосування вимог щодо локалізації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення (інформацію) та відповідні документи на запит про надання пояснень (інформації) та документів Державної аудиторської служби України від 26.11.2024 року щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (екскаватор одноковшовий колісний Hyundai R180W-9S) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – УПРАВЛІННЯМ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (далі – Замовник). Щодо першого питання запиту «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» надаємо наступні пояснення (інформацію) та документи. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості закупівлі здійснювалося Замовником в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника; формування опису предмета закупівлі із визначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням отриманої інформації шляхом проведення ринкових консультацій та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару); визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, функціонального призначення товару та оптимального співвідношення ціни та якості. Основними технічними та якісними характеристиками колісного екскаватора, які розглядалися замовником при визначенні потреби у закупівлі, є об’єм ковша не менше 1 м3; глибина копання не менше 5 м; висота копання не менше 8 м; експлуатаційна вага не менше 17 тон; потужність двигуна не менше 120 к.с.; швидкість руху не менше 20 км/год. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості закупівлі здійснювалося Замовником на підставі отриманих комерційних пропозицій від: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ" - 8 090 000,00 грн з ПДВ; Компанії "АВТЕК" - 12 874 338,00 грн з ПДВ; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АРМАДА ЛТД" – 9 770 305,00 грн; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ " ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА ТОВ " – 215 500 USD (що по курсу НБУ станом на дату 11.11.2024 року еквівалентно 8 899 762,10 грн з ПДВ). Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами). Щодо другого питання «Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливого потенційного постачальника товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для постачання саме ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ»?» повідомляємо, що постачальника товару (екскаватор одноковшовий колісний Hyundai R180W-9S) визначено шляхом обрання з масиву цінових даних (комерційних пропозицій) найбільш економічно вигідної за принципом максимальної економії, а саме комерційної пропозиції - ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ». Щодо третього питання «Яким чином забезпечено виконання підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в частині дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України?» надаємо наступні пояснення (інформацію та документи). Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн.: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує відсоток, який за градацією збільшується кожного року на 5 відсотків. Водночас згідно пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються замовниками у разі здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Згідно з абзацом 2 пункту 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди від 15.04.1994, публікується на офіційному вебсайті Мінекономіки (посилання на офіційний вебсайт Мінекономіки: https://me.gov.ua/Documents/MoreDetails?lang=uk-UA&id=ade90a64-f7d7-4ed9-b20b-4bdacfd38810&title=OfitsiiniDokumenti-legislation). Оскільки країною походження запропонованого екскаватора одноковшового колісного Hyundai R180W-9S є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі Світової організації торгівлі, ратифікованої Законом України від 16 березня 2016 року № № 1029-VIII, а саме - Республіка Корея (сертифікат походження додається), то положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовується до зазначеного товару. Додатки до пояснення (документи): 1) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"; 2) комерційна пропозиція Компанії "АВТЕК"; 3) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АРМАДА ЛТД"; 4) комерційна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ " ЦЕППЕЛІН УКРАЇНА ТОВ "; 5) сертифікат походження товару; 6) лист ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АЛЬФАТЕХ» про незастосування вимог щодо локалізації.