0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
462 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради"
Контакти та закупівліПорушення не знайдено
Дата: 27 лист. 12:26
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в рамках проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-10-011647-а Предмет закупівлі «Стіл процедурний широкий» 1.Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель та проведенням ринкових консультацій. Комерційні пропозиції, які використовувались для визначення очікуваної вартості закупівлі додаються окремо. 2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб лікарні, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного медичного обладнання та з метою реабілітації військових і відповідно проведення фізичних процедур. 3. Враховуючи те, що в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів ДКСУ КНП «МЛШМД» КМР» є комунальним некомерційним підприємством, та має статус «Одержувач» (код за Єдиним реєстром 24956), тому на веб-сайті інформація не розміщується.
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в рамках проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-10-011647-а Предмет закупівлі «Стіл процедурний широкий» 1.Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель та проведенням ринкових консультацій. Комерційні пропозиції, які використовувались для визначення очікуваної вартості закупівлі додаються окремо. 2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб лікарні, з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного медичного обладнання та з метою реабілітації військових і відповідно проведення фізичних процедур. 3. Враховуючи те, що в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів ДКСУ КНП «МЛШМД» КМР» є комунальним некомерційним підприємством, та має статус «Одержувач» (код за Єдиним реєстром 24956), тому на веб-сайті інформація не розміщується.
Орган ДФК: Східний офіс держаудит служби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в межах проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-10-011647-а Предмет закупівлі «Стіл процедурний широкий» Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник протокольним рішенням від 23.10.2024 № 289 відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі, відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме, учасник в пункті 10 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі від 16.10.2024 № 364/1, яка викладена у формі таблиці, зазначив, що вимога Замовника щодо максимальної ваги пацієнта - не менше 150 кг відповідає медико-технічним вимогам, зазначених в Додатку № 4 тендерної документації, що підтверджується Інструкцією із застосуванням (сторінка 2). Проте, в наданій у складі тендерної пропозиції Інструкції із застосування на сторінці 2 зазначено: M max ≤ кг 150, що є невідповідністю технічній специфікації. Символ позначений як знак «≤» в Інструкції із застосування (паспорт) столу масажного Войта-Бобата з електропідйомом СМБ-1(е) означає, що M max (максимальна вага) може дорівнювати 150 кг. При даних технічних умовах є ймовірність і того, що стіл може бути з вантажопідйомністю меншою 150кг, що суперечило б вимогам технічної документації. Зважаючи на вищевикладене зазначимо, що відповідно до пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Як бачимо, Учасник даної закупівлі не звернувся до Замовника щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції в зазначений період, а отже погодився з прийнятим рішенням.
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області (в межах проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-10-011647-а Предмет закупівлі «Стіл процедурний широкий» Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник протокольним рішенням від 23.10.2024 № 289 відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «НОРМА-ТРЕЙД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі, відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме, учасник в пункті 10 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі від 16.10.2024 № 364/1, яка викладена у формі таблиці, зазначив, що вимога Замовника щодо максимальної ваги пацієнта - не менше 150 кг відповідає медико-технічним вимогам, зазначених в Додатку № 4 тендерної документації, що підтверджується Інструкцією із застосуванням (сторінка 2). Проте, в наданій у складі тендерної пропозиції Інструкції із застосування на сторінці 2 зазначено: M max ≤ кг 150, що є невідповідністю технічній специфікації. Символ позначений як знак «≤» в Інструкції із застосування (паспорт) столу масажного Войта-Бобата з електропідйомом СМБ-1(е) означає, що M max (максимальна вага) може дорівнювати 150 кг. При даних технічних умовах є ймовірність і того, що стіл може бути з вантажопідйомністю меншою 150кг, що суперечило б вимогам технічної документації. Зважаючи на вищевикладене зазначимо, що відповідно до пункту 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Як бачимо, Учасник даної закупівлі не звернувся до Замовника щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції в зазначений період, а отже погодився з прийнятим рішенням.