0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 541 766.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 29 лист. 15:19
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Щодо питання першого: Під час проведення публічних закупівель КП «Чернівціводоканал» як замовник діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика № 275), а саме очікувана вартість закупівлі визначалась методом порівняння ринкових цін за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; Відповідно до комерційних пропозицій отриманих від ТОВ «Марілайф», ТОВ «Гідрохім» та ТОВ «Вотерголд», Методики № 275 було визначено очікувану вартість закупівлі, а також, умови оплати та поставки хімічної продукції. Комерційні пропозиції додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до моніторингу фактичного використання КП «Чернівціводоканал» хімічної продукції для очищення та знезараження води попередніх років, результати якого викладені у службовій записці головного технолога підприємства Олексія Зубко (додається). Щодо питання другого: Відповідно до даного питання КП «Чернівціводоканал» надає файл «Зміни до річного плану закупівель на 2024 рік від 25.07.2024 №350» та файл «Рішення уповноваженої особи №350 від 25.07.2024 року» Щодо питання третього: Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» – товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №708 від 15.04.2020 року – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 – під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тобто даний пункт Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 стосується проведення переговорної процедури закупівлі. КП «Чернівціводоканал» при проведені закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями». Щодо питання четвертого: Рішення АМКУ №13555 р/пк-пз від 09.08.2024 було виконано, що підтверджується документами закупівлі із внесеними змінами до тендерної документації, зокрема у файлах: «Перелік змін» (копія додається) та «Перелік змін 2» (копія додається).
Орган ДФК: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
З питання першого: Відповідно до проведеної закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-25-008517-a, 24.10.2024 року протоколом уповноваженої особи прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем закупівлі ТОВ «Хімреагент». 29.10.2024 року до АМКУ подано скаргу ТОВ «Гідрохім» щодо оскарження результатів кваліфікації переможця закупівлі. 31.10.2024 року Рішенням Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17695-р/пк-пз від 31.10.2024 скаргу прийнято до розгляду за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a.c3. Відповідно до статті 18, статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 49 Постанови №1178 від 12.10.2022 року укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. 07.11.2024 року відбувся розгляд скарги. 08.11.2024 року АМКУ в системі електронних закупівель опубліковано результативну частину Рішення № 18042-р/пкпз згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ «ГІДРОХІМ» відмовлено у задоволені скарги та розблоковано процедуру закупівлі. Відповідно до статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто договір з переможцем закупівлі №1146/01/1 від 18.11.2024 заключено та опубліковано у відповідні терміні встановлені законодавством. Знімки екрану щодо процедури публікації рішення про намір укласти договір до завантаження договору в електронну систему закупівель додаються. З питання другого: У складі тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» надав файл «Довідка про наявність спецавтотранспорту гхн.pdf» відповідно до якого зазначив, що підтверджує наявність спеціального транспорту, що використовується на підставі договору про надання послуг, для перевезення гіпохлориту натрію марки «А» з хімічним насосом для перекачування в тару Замовника (додається). Також в складі тендерної пропозиції міститься файл «копія договору з перевізником.pdf» (додається), в якому, зокрема, вкладений договір від 18.08.2023 № 2023/08-18 на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування, укладений між ТОВ «ВЕЛТРАНС Україна» (перевізник) та ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» (замовник), додаткова угода від 20.09.2023 № 1 та додаткова угода № 2 від 01.11.2023 (стр. 7 файлу «копія договору з перевізником.pdf») до договору на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування від 18.08.2023 № 2023/08-18. Згідно пункту 1 додаткової угоди від 01.11.2023 № 2 до договору на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування від 18.08.2023 № 2023/08-18 «1. Сторони домовились, що розвантаження транспортних засобів може буде здійснене Перевізником за допомогою власного та/або орендованого обладнання (шлангів, насосів, перехідників), або із залученням обладнання Замовника у разі його відсутності». Також в файлі «Довідка про наявність спецавтотранспорту гхн.pdf» (стр. 8-11) тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» надані свідоцтва про реєстрацію спеціалізованих транспортних засобів, які будуть залучені для поставки гіпохлориту натрію марки «А» та свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» надано додаткову угоду від 01.11.2023 № 2 до договору на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування від 18.08.2023 № 2023/08-18, відповідно до якої розвантаження може буде здійснене ТОВ «ВЕЛТРАНС Україна» (перевізником за договором) за допомогою власного та/або орендованого обладнання (в тому числі, насосів), або із залученням обладнання ТОВ «Хімреагент» (замовником за договором) у разі його відсутності. Крім того повідомляємо, що поставлене Вами питання було предметом скарги за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a.c3, поданої ТОВ «Гідрохім». Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівнль в своєму рішенні № 18042-р/пк-пз від 07.11.2024 (ст.6-7) відхилив доводи скаржника ТОВ «Гідрохім» в частині не підтвердження наявності хімічного насосу для перекачування реагенту в тару Замовника та прийшов до висновку щодо відсутності підстав для задоволення скарги. Рішення № 18042-р/пк-пз від 07.11.2024 АМКУ додається. З питання третього: Ситуація, що склалась, пов’язана з гострою нестачею обігових коштів для здійснення роботи підприємства в стабільному режимі, так як основним джерелом покриття витрат на виробництво послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення є кошти, отримані від реалізації цих послуг за встановленими тарифами. Постановою НКРЕКП від 28.05.2024 №1018 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЧЕРНІВЦІВОДОКАНАЛ», яка набрала чинності з 01.06.2024р., встановлено тарифи на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення споживачам, які є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення та споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, а тарифи на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення для населення застосовуються на рівні тарифів, що застосовувалися станом на 24 лютого 2022 року, що призводить до невідшкодування економічно обґрунтованих витрат КП «Чернівціводоканал» у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення отриманими доходами. Зважаючи на обмежену кількість обігових коштів КП «Чернівціводоканал» вимушене збільшувати терміни оплати в договорах. Це стало причиною для внесення змін в Додаток 3 (нова редакція 2) (додається). Внаслідок допущення арифметичної помилки дані зміни не були відображені в електронній тендерній документації.
Щодо питання першого: Під час проведення публічних закупівель КП «Чернівціводоканал» як замовник діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика № 275), а саме очікувана вартість закупівлі визначалась методом порівняння ринкових цін за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; Відповідно до комерційних пропозицій отриманих від ТОВ «Марілайф», ТОВ «Гідрохім» та ТОВ «Вотерголд», Методики № 275 було визначено очікувану вартість закупівлі, а також, умови оплати та поставки хімічної продукції. Комерційні пропозиції додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до моніторингу фактичного використання КП «Чернівціводоканал» хімічної продукції для очищення та знезараження води попередніх років, результати якого викладені у службовій записці головного технолога підприємства Олексія Зубко (додається). Щодо питання другого: Відповідно до даного питання КП «Чернівціводоканал» надає файл «Зміни до річного плану закупівель на 2024 рік від 25.07.2024 №350» та файл «Рішення уповноваженої особи №350 від 25.07.2024 року» Щодо питання третього: Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» – товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №708 від 15.04.2020 року – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 – під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тобто даний пункт Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 стосується проведення переговорної процедури закупівлі. КП «Чернівціводоканал» при проведені закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями». Щодо питання четвертого: Рішення АМКУ №13555 р/пк-пз від 09.08.2024 було виконано, що підтверджується документами закупівлі із внесеними змінами до тендерної документації, зокрема у файлах: «Перелік змін» (копія додається) та «Перелік змін 2» (копія додається).
З питання першого: Відповідно до проведеної закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-25-008517-a, 24.10.2024 року протоколом уповноваженої особи прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем закупівлі ТОВ «Хімреагент». 29.10.2024 року до АМКУ подано скаргу ТОВ «Гідрохім» щодо оскарження результатів кваліфікації переможця закупівлі. 31.10.2024 року Рішенням Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17695-р/пк-пз від 31.10.2024 скаргу прийнято до розгляду за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a.c3. Відповідно до статті 18, статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 49 Постанови №1178 від 12.10.2022 року укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. 07.11.2024 року відбувся розгляд скарги. 08.11.2024 року АМКУ в системі електронних закупівель опубліковано результативну частину Рішення № 18042-р/пкпз згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ «ГІДРОХІМ» відмовлено у задоволені скарги та розблоковано процедуру закупівлі. Відповідно до статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто договір з переможцем закупівлі №1146/01/1 від 18.11.2024 заключено та опубліковано у відповідні терміні встановлені законодавством. Знімки екрану щодо процедури публікації рішення про намір укласти договір до завантаження договору в електронну систему закупівель додаються. З питання другого: У складі тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» надав файл «Довідка про наявність спецавтотранспорту гхн.pdf» відповідно до якого зазначив, що підтверджує наявність спеціального транспорту, що використовується на підставі договору про надання послуг, для перевезення гіпохлориту натрію марки «А» з хімічним насосом для перекачування в тару Замовника (додається). Також в складі тендерної пропозиції міститься файл «копія договору з перевізником.pdf» (додається), в якому, зокрема, вкладений договір від 18.08.2023 № 2023/08-18 на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування, укладений між ТОВ «ВЕЛТРАНС Україна» (перевізник) та ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» (замовник), додаткова угода від 20.09.2023 № 1 та додаткова угода № 2 від 01.11.2023 (стр. 7 файлу «копія договору з перевізником.pdf») до договору на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування від 18.08.2023 № 2023/08-18. Згідно пункту 1 додаткової угоди від 01.11.2023 № 2 до договору на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування від 18.08.2023 № 2023/08-18 «1. Сторони домовились, що розвантаження транспортних засобів може буде здійснене Перевізником за допомогою власного та/або орендованого обладнання (шлангів, насосів, перехідників), або із залученням обладнання Замовника у разі його відсутності». Також в файлі «Довідка про наявність спецавтотранспорту гхн.pdf» (стр. 8-11) тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» надані свідоцтва про реєстрацію спеціалізованих транспортних засобів, які будуть залучені для поставки гіпохлориту натрію марки «А» та свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» надано додаткову угоду від 01.11.2023 № 2 до договору на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування від 18.08.2023 № 2023/08-18, відповідно до якої розвантаження може буде здійснене ТОВ «ВЕЛТРАНС Україна» (перевізником за договором) за допомогою власного та/або орендованого обладнання (в тому числі, насосів), або із залученням обладнання ТОВ «Хімреагент» (замовником за договором) у разі його відсутності. Крім того повідомляємо, що поставлене Вами питання було предметом скарги за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a.c3, поданої ТОВ «Гідрохім». Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівнль в своєму рішенні № 18042-р/пк-пз від 07.11.2024 (ст.6-7) відхилив доводи скаржника ТОВ «Гідрохім» в частині не підтвердження наявності хімічного насосу для перекачування реагенту в тару Замовника та прийшов до висновку щодо відсутності підстав для задоволення скарги. Рішення № 18042-р/пк-пз від 07.11.2024 АМКУ додається. З питання третього: Ситуація, що склалась, пов’язана з гострою нестачею обігових коштів для здійснення роботи підприємства в стабільному режимі, так як основним джерелом покриття витрат на виробництво послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення є кошти, отримані від реалізації цих послуг за встановленими тарифами. Постановою НКРЕКП від 28.05.2024 №1018 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЧЕРНІВЦІВОДОКАНАЛ», яка набрала чинності з 01.06.2024р., встановлено тарифи на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення споживачам, які є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення та споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, а тарифи на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення для населення застосовуються на рівні тарифів, що застосовувалися станом на 24 лютого 2022 року, що призводить до невідшкодування економічно обґрунтованих витрат КП «Чернівціводоканал» у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення отриманими доходами. Зважаючи на обмежену кількість обігових коштів КП «Чернівціводоканал» вимушене збільшувати терміни оплати в договорах. Це стало причиною для внесення змін в Додаток 3 (нова редакція 2) (додається). Внаслідок допущення арифметичної помилки дані зміни не були відображені в електронній тендерній документації.