0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 975 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 17 груд. 10:31
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наступних документів: - Постанови КМУ від 11 серпня 2021 р. № 823 «Деякі питання організації харчування у закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання»; - Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР. - Замовником було проведення дослідження ринку шляхом надсилання запитів на цінові пропозиції учасникам ринку (копії додаються). - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту - lyceum.if.ua .
Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наступних документів: - Постанови КМУ від 11 серпня 2021 р. № 823 «Деякі питання організації харчування у закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання»; - Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР. - Замовником було проведення дослідження ринку шляхом надсилання запитів на цінові пропозиції учасникам ринку (копії додаються). - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту - lyceum.if.ua .
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Згідно вимог тендерної документації Разом із копіями аналогічних договорів на підтвердження їх повного виконання, учасники зобов’язані надати копію (копії) акту (актів) приймання-передачі робіт чи іншого (інших) документу (документів), що підтверджують надання послуг за договорами, що підтверджують фактичне надання послуг за договорами. Учасником на виконання даної вимоги надано копії Актів від 08.03.2024 р., 14.05.2024 р., 14.06.2024 р.18.11.2024 р. на загальну суму 92540,00 грн.. В Замовника не було жодних підстав вважати, що до даний договір виконаний на іншу суму чи що наявні інші акти наданих послуг. Враховуючи специфіку послуг харчування планові суми на харчування ніколи на 100% не збігалися з сумами фактичної відвідуваності учнями і відповідно договори харчування ніколи не виконуються на усю планову суму. Водночас надання актів наданих послуг на загальну суму 92540,00 грн. не спростовує твердження зазначене у Відгуку від Замовника про повне виконання договору. Замовник оцінює документи в комплексі. Відповідно виходячи з інформації в відгуку про повне виконання договору було перевірено угоду на сайті платежів казначейства https://spending.gov.ua/ де відображалися виключно вказані акти (документи додаються). Отже в Замовника були відсутні підстави вважати, що Учасником не виконано вимог тендерної документації в цій частині. 2 Замовник вимагав від Учасника: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів, форму трудових відносин (не менше 4 працівників). Учасник має надати в складі тендерної пропозиції чинні медичні книжки на працівників зазначених у інформаційній довідці. Згідно інформації зазначеної учасником в довідці п.2. надати: 2.1. копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та всіма його працівниками (копії трудових книжок (всі сторінки) або накази про прийняття/переведення на роботу/посаду або цивільно-правові договори/угоди з терміном дії не менше строку надання послуг вказаного в тендерній документації); Учасник надав у складі тендерної документації усі документи, що вимагалися Замовником. Дійсно, у Довідці про наявність працівників Учасником у стовпці «посада» вказано інформацію відмінну від Наказів, а саме інформація на момент прийняття на роботу працівників. Інформація яка вказана у Довідці про наявність працівників відповідає інформації що вказана в Медичних книжках наданих Учасником. Якщо в документі відсутня якась інформація, яку вимагав замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – це вже не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Замовник вимагав «або накази про прийняття/переведення на роботу/посаду або цивільно-правові договори/угоди з терміном дії не менше строку надання послуг вказаного в тендерній документації)», а тому надана інформація не розглядалась замовником як така що не відповідає кваліфікаційним вимогам, та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи вище наведене, Замовник не відхилив тендерної пропозиції Учасника, оскільки це було б порушенням прав Учасниката не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Згідно вимог тендерної документації Разом із копіями аналогічних договорів на підтвердження їх повного виконання, учасники зобов’язані надати копію (копії) акту (актів) приймання-передачі робіт чи іншого (інших) документу (документів), що підтверджують надання послуг за договорами, що підтверджують фактичне надання послуг за договорами. Учасником на виконання даної вимоги надано копії Актів від 08.03.2024 р., 14.05.2024 р., 14.06.2024 р.18.11.2024 р. на загальну суму 92540,00 грн.. В Замовника не було жодних підстав вважати, що до даний договір виконаний на іншу суму чи що наявні інші акти наданих послуг. Враховуючи специфіку послуг харчування планові суми на харчування ніколи на 100% не збігалися з сумами фактичної відвідуваності учнями і відповідно договори харчування ніколи не виконуються на усю планову суму. Водночас надання актів наданих послуг на загальну суму 92540,00 грн. не спростовує твердження зазначене у Відгуку від Замовника про повне виконання договору. Замовник оцінює документи в комплексі. Відповідно виходячи з інформації в відгуку про повне виконання договору було перевірено угоду на сайті платежів казначейства https://spending.gov.ua/ де відображалися виключно вказані акти (документи додаються). Отже в Замовника були відсутні підстави вважати, що Учасником не виконано вимог тендерної документації в цій частині. 2 Замовник вимагав від Учасника: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів, форму трудових відносин (не менше 4 працівників). Учасник має надати в складі тендерної пропозиції чинні медичні книжки на працівників зазначених у інформаційній довідці. Згідно інформації зазначеної учасником в довідці п.2. надати: 2.1. копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та всіма його працівниками (копії трудових книжок (всі сторінки) або накази про прийняття/переведення на роботу/посаду або цивільно-правові договори/угоди з терміном дії не менше строку надання послуг вказаного в тендерній документації); Учасник надав у складі тендерної документації усі документи, що вимагалися Замовником. Дійсно, у Довідці про наявність працівників Учасником у стовпці «посада» вказано інформацію відмінну від Наказів, а саме інформація на момент прийняття на роботу працівників. Інформація яка вказана у Довідці про наявність працівників відповідає інформації що вказана в Медичних книжках наданих Учасником. Якщо в документі відсутня якась інформація, яку вимагав замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції – це вже не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Замовник вимагав «або накази про прийняття/переведення на роботу/посаду або цивільно-правові договори/угоди з терміном дії не менше строку надання послуг вказаного в тендерній документації)», а тому надана інформація не розглядалась замовником як така що не відповідає кваліфікаційним вимогам, та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи вище наведене, Замовник не відхилив тендерної пропозиції Учасника, оскільки це було б порушенням прав Учасниката не впливає на зміст тендерної пропозиції.