0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 925 600.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 18 груд. 15:27
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.12.2024 № 336 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада 2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2024-11-06-016875-a 06.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Орган ДФК: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі ноутбуків (код ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-06-016875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та відповідних документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі: - технічних характеристик ноутбуків, придбаних замовником раніше в 2024 та 2023 роках; - рекомендацій відділу стандартизації та впровадження електронного врядування Миколаївської міської ради (додаються); - вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440. Для визначення очікуваної вартості замовником здійснено дослідження ринку шляхом отримання цінових пропозицій від суб’єктів господарювання. Так, отримано наступні пропозиції (додаються): ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» – 18 954 450,00 грн. ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ» – 18 781 350,00 грн. ТОВ «Технологічні ІТ рішення» - 19 041 000,00 грн Таким чином, очікувану вартість предмета закупівлі визначено у розмірі 18 925 600,00 грн. ((18 954 450,00+ 18 781 350,00+19 041 000,00) / 3 = 18 925 600,00 грн).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі: - технічних характеристик ноутбуків, придбаних замовником раніше в 2024 та 2023 роках; - рекомендацій відділу стандартизації та впровадження електронного врядування Миколаївської міської ради (додаються); - вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440. Для визначення очікуваної вартості замовником здійснено дослідження ринку шляхом отримання цінових пропозицій від суб’єктів господарювання. Так, отримано наступні пропозиції (додаються): ТОВ «ДИДАКТИКЛАБ» – 18 954 450,00 грн. ТОВ «СЕВЕН АЙ ТІ» – 18 781 350,00 грн. ТОВ «Технологічні ІТ рішення» - 19 041 000,00 грн Таким чином, очікувану вартість предмета закупівлі визначено у розмірі 18 925 600,00 грн. ((18 954 450,00+ 18 781 350,00+19 041 000,00) / 3 = 18 925 600,00 грн).