0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
139 130.00 UAH
Замовник
Потіївський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради
Контакти та закупівліЗдійснення моніторингу
Дата: 23 груд. 12:09
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.12.2024 № 86-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.12.2024 № 86-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2024-11-25-015207-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Дрова паливні середніх порід (вільха, ялина, сосна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-11-25-015207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Відповідно до Додатку 1 та 4 до тендерної документації, встановлено вимогу, що учасники повинні надати тендерну пропозицію відповідно до форми визначеною Додатком 1 до тендерної документації. Проте, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника філії «Радомишльське лісомисливське господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» відсутня тендерна пропозиція згідно Додатку №1, що в свою чергу не дотримано вимог Додатків 1 та 4 до тендерної документації. Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, не надання тендерної пропозиції згідно додатку № 1 з недотриманням вимог Додатків 1 та 4 до тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, чому вами на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури філії «Радомишльське лісомисливське господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів, встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: за результатами опрацювання отриманих комерційних пропозицій та моніторингу інтернет сайтів. Інформація про ціну збиралася в мережі Інернет на сайтах постачальників. При здійсненні збору, пошуку, аналізу інформації – були промоніторені сайти, ціни на товар. На сайтах можна довідатися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Дана закупівля проведена на підставі Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник жодним чином не уникнув процедури закупівлі. Скарг та вимог з боку потенційних учасників процедури закупівлі не було. При проведенні процедури закупівлі було дотримано всіх принципів публічних закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою були виявлені невідповідності та сформовано протокол №___ від 05.12.2024р. Інформація з даного протоколу оприлюднена 05.12.2024 не в повному обсязі. Після завершення 24 годин уповноваженою особою було повторно розглянуто тендерну пропозицію та виявлено те, що Учасником не надано тендерну пропозицію відповідно до додатку 1 тендерної документації. Та разом з тим, перевіривши інформацію в електронній системі закупівель, уповноваженою особою було виявленно те, що опубліковане повідомлення про усунення виявлених невідповідносней не містить у собі відповідної вимоги. Оскільки Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) не передбачено право коригування чи повторного надсилання повідомлення про усунення виявлених невідповідносней, було вирішено зв’язатись з учасником та повідомити про дану ситуацію. На що Учасником було надіслано тендерну пропозицію відповідно до Додатку №1 до ТД Замовнику на електронну пошту. Відповідно до абз. 2 п.31 Особливостей - пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Враховуючи абз. 2 п.31 Особливостей та той факт, що Учасник виправив виявлену невідповідність та при поданні своєї тендерної пропозиції заповнив всі необхідні електронні поля, в тому числі і ціну, було прийнято рішення обрати Філію "Радомишльське лісомисливське господарство" Державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України" переможцем. Дане рішення було прийнято уповноваженою особою із врахуванням факту відсутності дров та з метою забезпечення процесу опалення в приміщеннях Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів, встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: за результатами опрацювання отриманих комерційних пропозицій та моніторингу інтернет сайтів. Інформація про ціну збиралася в мережі Інернет на сайтах постачальників. При здійсненні збору, пошуку, аналізу інформації – були промоніторені сайти, ціни на товар. На сайтах можна довідатися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Дана закупівля проведена на підставі Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник жодним чином не уникнув процедури закупівлі. Скарг та вимог з боку потенційних учасників процедури закупівлі не було. При проведенні процедури закупівлі було дотримано всіх принципів публічних закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою були виявлені невідповідності та сформовано протокол №___ від 05.12.2024р. Інформація з даного протоколу оприлюднена 05.12.2024 не в повному обсязі. Після завершення 24 годин уповноваженою особою було повторно розглянуто тендерну пропозицію та виявлено те, що Учасником не надано тендерну пропозицію відповідно до додатку 1 тендерної документації. Та разом з тим, перевіривши інформацію в електронній системі закупівель, уповноваженою особою було виявленно те, що опубліковане повідомлення про усунення виявлених невідповідносней не містить у собі відповідної вимоги. Оскільки Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) не передбачено право коригування чи повторного надсилання повідомлення про усунення виявлених невідповідносней, було вирішено зв’язатись з учасником та повідомити про дану ситуацію. На що Учасником було надіслано тендерну пропозицію відповідно до Додатку №1 до ТД Замовнику на електронну пошту. Відповідно до абз. 2 п.31 Особливостей - пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Враховуючи абз. 2 п.31 Особливостей та той факт, що Учасник виправив виявлену невідповідність та при поданні своєї тендерної пропозиції заповнив всі необхідні електронні поля, в тому числі і ціну, було прийнято рішення обрати Філію "Радомишльське лісомисливське господарство" Державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України" переможцем. Дане рішення було прийнято уповноваженою особою із врахуванням факту відсутності дров та з метою забезпечення процесу опалення в приміщеннях Замовника.