0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
477 395.80 UAH
Замовник
Відділ освіти ,молоді та спорту Колиндянської сільської ради Чортківського району Тернопільської області
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 24 груд. 11:57
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ,надання зазначених послуг має здійснюватися відповідно до ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про освіту», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», постанов Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах», вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання, та іншим нормативно-правовим актам, що регулюють відносини у сфері надання послуг з харчування. Очікувана вартість закупівлі визначено ПДВ згідно з кошторисом та відповідно до рішення 23 сесії Колиндянської сільської ради VIIIІ скликання від 20.11.2024р.№ 1412 «Про внесення змін в рішення сесії №1284 від 22.12.2023р. «Про встановлення вартості харчування дітей у закладах освіти територіальної громади Колиндянської сільської ради на 2024рік». (додаток 1). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти код ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування окремих категорій учнів загальноосвітніх навчальних закладів оголошення № UA-2024-11-29-011919-a, на офіційного веб-сайті Колиндянської сільської ради не розміщено у зв’язку із технічними причинами ( адміністратор немає доступу до сайту). Але при вирішенні даних причин обов’язково Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти № UA-2024-11-29-011919-a буде розміщено.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ,надання зазначених послуг має здійснюватися відповідно до ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про освіту», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», постанов Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах», вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання, та іншим нормативно-правовим актам, що регулюють відносини у сфері надання послуг з харчування. Очікувана вартість закупівлі визначено ПДВ згідно з кошторисом та відповідно до рішення 23 сесії Колиндянської сільської ради VIIIІ скликання від 20.11.2024р.№ 1412 «Про внесення змін в рішення сесії №1284 від 22.12.2023р. «Про встановлення вартості харчування дітей у закладах освіти територіальної громади Колиндянської сільської ради на 2024рік». (додаток 1). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти код ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування окремих категорій учнів загальноосвітніх навчальних закладів оголошення № UA-2024-11-29-011919-a, на офіційного веб-сайті Колиндянської сільської ради не розміщено у зв’язку із технічними причинами ( адміністратор немає доступу до сайту). Але при вирішенні даних причин обов’язково Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти № UA-2024-11-29-011919-a буде розміщено.
Відділ освіти, молоді та спорту Колиндянської сільської ради Чортківського району Тернопільської області (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ за предметом закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти код ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування окремих категорій учнів загальноосвітніх навчальних закладів оголошення № UA-2024-11-29-011919-a, надає такі пояснення. 1. Питання: Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Пояснення: Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ,надання зазначених послуг має здійснюватися відповідно до ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про освіту», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», постанов Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах», вимогам Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання, та іншим нормативно-правовим актам, що регулюють відносини у сфері надання послуг з харчування. Очікувана вартість закупівлі визначено ПДВ згідно з кошторисом та відповідно до рішення 23 сесії Колиндянської сільської ради VIIIІ скликання від 20.11.2024р.№ 1412 «Про внесення змін в рішення сесії №1284 від 22.12.2023р. «Про встановлення вартості харчування дітей у закладах освіти територіальної громади Колиндянської сільської ради на 2024рік». (додаток 1). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти код ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування окремих категорій учнів загальноосвітніх навчальних закладів оголошення № UA-2024-11-29-011919-a, на офіційного веб-сайті Колиндянської сільської ради не розміщено у зв’язку із технічними причинами ( адміністратор немає доступу до сайту). Але при вирішенні даних причин обов’язково Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти № UA-2024-11-29-011919-a буде розміщено 2. Питання: Прошу надати в електронній системі закупівель копію обґрунтування підстави для здійснення Замовником вказаної закупівлі відповідно пункту 13 Особливостей №1178 (у форматі pdf). Пояснення: Копія обґрунтування підстави для здійснення Замовником вказаної закупівлі відповідно пункту 13 Особливостей №1178 оприлюднена в електронній системі закупівлі № UA-2024-11-29-011919-a 31.12.2024року разом із додатковою угодою № 1 від 31.12.2024р. 3. Питання Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців та вибрано саме ФОП Піхуник Ю.М., з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель. Пояснення: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного a6o надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав i свобод із обов'язковим зазначенням строку дїі цих обмежень. Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 28 жовтня 2024 року N 740/2024 термін дії воєнного стану продовжено до 08 лютого 2025 року. Стаття 12' Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2)розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням ii на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. 3 метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної' пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до cy6'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедура ^акупівлі (учасника процедура закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерноїї пропозицїі учасника процедура закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації: Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період жовтень 2024 - грудень 2024 року. Відділом освіти, молоді та спорту Колиндянської сільської ради Чортківського району Тернопільської області, була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за UA-2024-10-18-002981-a 23.10.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих, торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результат проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2024-10-18-002981-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, як найшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить a6o перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить а6о перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить а6о перевиіцує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб 'єкта, з яким укладається даговір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників npoцeдypu закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації; i укладення договору. Враховуючи вищезазначене та відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей прийнято рішення укласти прямий договір на закупівлю Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти з ФОП Піхуник Юрій Михайлович (так як це один із надавачів послуг з організації гарячого харчування учнів у ЗЗСО на території Чортківського району), із дотриманням технічних та інших вимог, які були зазначені в тендерній документації Замовником на зазначену закупівлю. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3' розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. 4. Питання Чи встановлювалися вимоги до ФОП Піхуник Ю.М. відповідно до вимог що були визначені Замовником у тендерній документації за ID: UA-2024-10-18-002981-a . Пояснення: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При проведенні відкритих торгів з особливостями замовнику необхідно перевірити учасника на відсутність підстав для відхилення його пропозиції відповідно до п. 47 Особливостей (постанова № 1178). Так як замовник не вимагає від учасника жодних документів, то повинен перевірити дану інформацію самостійно. При цьому учасник лише самодекларує відсутність даних підстав для відхилення тендерної пропозиції безпосередньо при її подачі. А переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 п.47. Закупівля Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти код ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування окремих категорій учнів загальноосвітніх навчальних закладів оголошення № UA-2024-11-29-011919-a, проведена без використання електронної системи після проведення відкритих торгів UA-2024-10-18-002981-a, що були відмінені, тому учасник торгів (ФОП Піхуник О.М.) надав за три дні до підписання договору в паперовому варіанті документи, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», що вимагались Замовником у тендерній документації за ID: UA-2024-10-18-002981-a. Документи подані учасником закупівлі (додаток 2) 4-тижневе осіннє меню для харчування учнів пільгових категорій в ЗЗСО Колиндянської ТГ (додаток 3) Додатки: 1. Рішення 23 сесії Колиндянської сільської ради VIIIІ скликання від 20.11.2024р. №1412 на 2 арк. в 1 прим. 2. Документи подані учасником закупівлі на 24 арк. в 1 прим 3. 4-тижневе осіннє меню для харчування учнів пільгових категорій в ЗЗСО Колиндянської ТГ на 9 арк. в 1 прим
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти, ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-11-29-011919-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). До пояснення з власної ініціативи від 02.01.2025, Замовником долучено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі. Згідно пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У зв’язку із чим, прошу пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель обґрунтування підстави для здійснення цієї закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей №1178, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ПРИХОВАНО
1. Питання: Пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель обґрунтування підстави для здійснення цієї закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей №1178, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника? Пояснення: Згідно пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Закупівля Послуги з організації гарячого харчування учнів у закладах загальної середньої освіти код ДК 021:2015-55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування окремих категорій учнів загальноосвітніх навчальних закладів оголошення № UA-2024-11-29-011919-a, проведена без використання електронної системи після проведення відкритих торгів UA-2024-10-18-002981-a, що були відмінені через неподання жодної пропозиції для участі у відкритих торгах. Укладено договір з ФОП Піхуник Ю.М. (так як це один із надавачів послуг з організації гарячого харчування учнів у ЗЗСО на території Чортківського району), із дотриманням технічних та інших вимог, які були зазначені в тендерній документації Замовником на зазначену закупівлю. Згідно абз.7 пп.22 пункту 13 Особливостей Замовником було опилюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі та звіт про договір про закупівлю не оприлюднено. Дане обґрунтування було підготовлено Замовником та містилося разом з усім пакетом документів даної закупівлі. Про те при публікації звіту про договір про закупівлю та обґрунтування підстави для здійснення закупівлі сталась технічна помилка в системі (у зв’язку із відключенням світла) і дані з рядка «Обґрунтування» та саме Обгрунтування закупівель разом із звітом про договір про закупівлю не було опубліковано.