0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
680 292.00 UAH
Здійснення моніторингу
Дата: 24 груд. 16:29
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.12.2024 №107-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 16 грудня 2024 року №003100-18/15759-2024, 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.12.2024 №107-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2024-09-20-012470-a 20.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Орган ДФК: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
У межах проведення моніторингу закупівлі цифрових нагрудних відеокамер підвищеної міцності з обладнанням (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-20-012470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Чому не виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04 жовтня 2024 року №16319-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповіді на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1) Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені необхідністю та умовами їх застосування при проведенні оперативно-службової діяльності працівниками поліції охорони на підставі заявки від ініціатора закупівлі (відповідального структурного підрозділу) з урахуванням вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів МВС України, організаційно-розпорядчих актів Національної поліції України та Департаменту поліції охорони. Закупівля товару з певними технічними і якісними характеристиками, а також встановлення посилань на конкретну модель/марку обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням специфіки його діяльності та сумісністю з централізованим серверним обладнанням поліції охорони, та є необхідним для використання працівниками поліції у різних погодних умовах, у різний час доби та за різних (у т.ч. непередбачуваних та екстремальних) обставин, а також – як доповнення до вже наявного у Замовника обладнання. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу цін на аналогічні товари, отриманих з урахуванням інформації від виробників/ постачальників товару, інформації з відкритих джерел та інтернет ресурсів та аналізу даних оприлюднених в електронній системі закупівель «Prozorro» (ID закупівель: UA-2024-04-05-006057-a, UA-2024-06-24-003473-a, UA-2024-07-11-009720-a) а також відповідно до фактичних потреб Замовника на 2024 рік. Рапорт ініціатора та комерційні пропозиції додаються. 2.На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04 жовтня 2024 року №16319-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації, були внесені зміни до п. 30 ч.1,п. 9 ч.3, Таблиці 2 "Технічні характеристики" Додатку 3 до тендерної документації, доповнено п. 2 "Додаткові умови" Додатку 3 до тендерної документації в частині розширення можливості виконання вимог потенційними учасниками "Лист від виробника товару (офіційного представництва/ офіційного дистриб’ютора/ представника торгової марки виробника тощо)", змінено п. 4 "Додаткових умов". Однак враховуючи факт того, що потенційного учасника не задовільнили внесені зміни було подано повторну скаргу до Органу оскарження. На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17934-р/пк-пз від 05.11.2024, Замовником 27.11.2024 були внесені нові зміни до Додатку 3 до тендерної документації. На виконання вимог законодавства, Замовником були долучені нові редакції тендерної документації та перелік змін, які міститься в електронній системі закупівель.
1) Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені необхідністю та умовами їх застосування при проведенні оперативно-службової діяльності працівниками поліції охорони на підставі заявки від ініціатора закупівлі (відповідального структурного підрозділу) з урахуванням вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів МВС України, організаційно-розпорядчих актів Національної поліції України та Департаменту поліції охорони. Закупівля товару з певними технічними і якісними характеристиками, а також встановлення посилань на конкретну модель/марку обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням специфіки його діяльності та сумісністю з централізованим серверним обладнанням поліції охорони, та є необхідним для використання працівниками поліції у різних погодних умовах, у різний час доби та за різних (у т.ч. непередбачуваних та екстремальних) обставин, а також – як доповнення до вже наявного у Замовника обладнання. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу цін на аналогічні товари, отриманих з урахуванням інформації від виробників/ постачальників товару, інформації з відкритих джерел та інтернет ресурсів та аналізу даних оприлюднених в електронній системі закупівель «Prozorro» (ID закупівель: UA-2024-04-05-006057-a, UA-2024-06-24-003473-a, UA-2024-07-11-009720-a) а також відповідно до фактичних потреб Замовника на 2024 рік. Рапорт ініціатора та комерційні пропозиції додаються. 2.На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04 жовтня 2024 року №16319-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації, були внесені зміни до п. 30 ч.1,п. 9 ч.3, Таблиці 2 "Технічні характеристики" Додатку 3 до тендерної документації, доповнено п. 2 "Додаткові умови" Додатку 3 до тендерної документації в частині розширення можливості виконання вимог потенційними учасниками "Лист від виробника товару (офіційного представництва/ офіційного дистриб’ютора/ представника торгової марки виробника тощо)", змінено п. 4 "Додаткових умов". Однак враховуючи факт того, що потенційного учасника не задовільнили внесені зміни було подано повторну скаргу до Органу оскарження. На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17934-р/пк-пз від 05.11.2024, Замовником 27.11.2024 були внесені нові зміни до Додатку 3 до тендерної документації. На виконання вимог законодавства, Замовником були долучені нові редакції тендерної документації та перелік змін, які міститься в електронній системі закупівель.