0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
336 760.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 23 трав. 11:54
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Усунуто
Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Усунуто
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області 20 лютого 2019 року уклала договір №68 про закупівлю бензину марки А-92, бензину марки А-95 та дизпалива з ФОП Приставка В.М. У розділі IV. «Ціна договору» міститься інформація, що умови договору не можуть змінюватися після його підписання до належного виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі зміни ціни на одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та за умови документального підтвердження (пункт 4.5.2.). 08.05.2019 року Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області отримала вхідний лист від 07.05.2019 року №56 (вхідний №690) від ФОП Приставка В.М. про необхідність підняття ціни за одиницю палива у зв’язку із зростанням ринкових цін на всі види палива, цінову довідку з Житомирської торгово-промислової палати №В-930 від 07.05.2019 року та додаток до експертного висновку №В-930. Вищезазначені документи були прийняті до уваги і відповідно 10.05.2019 року була укладена додаткова угода №1 до договору про закупівлю №68 від 20.02.2019 року. Сканкопії листа від ФОП Приставка В.М., цінова довідка з Житомирської торгово-промислової палати №В-930 від 07.05.2019 року та додаток до експертного висновку №В-930 додаються.
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області 20 лютого 2019 року уклала договір №68 про закупівлю бензину марки А-92, бензину марки А-95 та дизпалива з ФОП Приставка В.М. У розділі IV. «Ціна договору» міститься інформація, що умови договору не можуть змінюватися після його підписання до належного виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі зміни ціни на одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та за умови документального підтвердження (пункт 4.5.2.). 08.05.2019 року Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області отримала вхідний лист від 07.05.2019 року №56 (вхідний №690) від ФОП Приставка В.М. про необхідність підняття ціни за одиницю палива у зв’язку із зростанням ринкових цін на всі види палива, цінову довідку з Житомирської торгово-промислової палати №В-930 від 07.05.2019 року та додаток до експертного висновку №В-930. Вищезазначені документи були прийняті до уваги і відповідно 10.05.2019 року була укладена додаткова угода №1 до договору про закупівлю №68 від 20.02.2019 року. Сканкопії листа від ФОП Приставка В.М., цінова довідка з Житомирської торгово-промислової палати №В-930 від 07.05.2019 року та додаток до експертного висновку №В-930 додаються.
Тендерний комітет Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області ознайомився з висновком за результатами моніторингу закупівлі «Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09130000-9 - Нафта і дистиляти», оприлюдненого 10 червня 2019 року, в якому зазначено інформацію про порушення законодавства, зокрема в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: «за результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником в пункті 5.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, тобто з наданням у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень». Замовник у тендерній документації по закупівлі не встановлював прямої вимоги до учасників-юридичних осіб щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників-юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень. Замовником вимагалась довідка в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», крім пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, при цьому учасники-юридичні особи при підготовці тендерної пропозиції вказують інформацію про відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у зв’язку з тим, що очікувана вартість предмета закупівлі менше 20 мільйонів гривень, і відповідно зазначена інформація не була підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника-юридичної особи, в якого відсутня антикорупційна програма чи уповноважений з реалізації антикорупційної програми. На виконання вимог ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору тендерною документацією Замовника було передбачено надання учасником сканкопії договору разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору, а не документи, які є невід’ємною частиною договору. Учасник-переможець даної закупівлі в складі тендерної пропозиції надав сканований договір та Додаток 1 до договору Специфікацію. Сканкопії додаткових угод, наданих учасником у складі тендерної пропозиції є невід’ємною частиною договору, а не Додатком до договору. Поняття «додаткова угода» є наступною формою, відповідно до якої оформлюються додаткові домовленості сторін по договору. Поняття «додаток», який в усіх тлумаченнях є частиною чого-небудь, доповненням до основного документу, саме тому специфікації, креслення, ін., вказуються як додаток до договору і оформлюється разом із ним. Додаток до договору доповнює договір необхідними даними. Додаткова угода змінює права та обов’язки Сторін по Договору. Окрім того просимо надати роз’яснення щодо конкретних заходів, які Замовнику необхідно вжити за результатами моніторингу, оскільки дана закупівля в системі закупівель Prozorro є завершеною і технічної можливості вносити зміни до процедури закупівлі немає».
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
1. Щодо невідповідності тендерної документації вимогам пункту 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) зазначаємо наступне. Пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону № 922 встановлено імперативну умову, відповідно до якої Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Очікувана вартість по предмету закупівлі «Нафта і дистиляти» становила 336 760,00 гривень. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником в пункті 5.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Глибочицькою сільською радою (далі - Замовник) встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, тобто з наданням у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень. 2. Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема імперативно вимагалось надання копії аналогічного договору (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору). Разом з тим, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Приставка Валентин Миколайович надано копію аналогічного договору від 17.04.2018 № 17-04-18/3, пунктом 5.3 якого встановлено умову, що зміни додатки, додаткові угоди і доповнення до даного договору є його невід’ємною частиною. В той же час, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Приставка Валентин Миколайович до аналогічного договору від 17.04.2018 № 17-04-18/3 надано додаткові угоди від 23.04.2018 № 1 та від 16.05.2018 № 2, які є його невід’ємними частинами. Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Приставка Валентин Миколайович до копії аналогічного договору від 17.04.2018 № 17-04-18/3 не надано додаткові угоди від 13.09.2018 № 3, від 09.10.2018 № 4, від 29.10.2018 № 5 та від 30.10.2018 № 6 (інформація щодо укладання яких переможцем до вищевказаного договору міститься в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-03-12-001187-c), які є його невід’ємними частинами, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону. Крім того, вказаними додатковими угодами вносились зміни до істотних умов договору від 17.04.2018 № 17-04-18/3, в частині збільшення вартості товару за одиницю та пролонгації дії договору. Поряд з цим, виходячи із змісту частини першої статті 653 Цивільного кодексу України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов. Отже, слід відмітити, що оскільки наявність вищевказаних додаткових угод, які є невід’ємною частиною договору прямо передбачена умовами договору, то вказані додаткові угоди співвідноситься з договором як одне ціле, а тому їх наявність є обов’язковою, в свою чергу відсутність додаткових угод розглядається як не надання окремого договору в цілому. 3. Також зазначаємо, враховуючи вищевикладене, відповідно у п.3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» розділу ІІ висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
ПРИХОВАНО
Згідно висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами моніторингу закупівлі згідно предмету закупівлі «Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09130000-9 - Нафта і дистиляти» замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з тим, що дана закупівля в системі Prozorro є завершеною і внести зміни до тендерної документації та/або скасувати закупівлю є технічно неможливим, Замовником з метою усунення зазначених у висновку порушень, прийняте рішення про розірвання договору про закупівлю з ФОП Приставка В.М. Про відповідне прийняте рішення Замовник зазначив у листі, відправленому ФОП Приставці В.М. (сканкопія листа додається). Згідно пункту 4.7. договору №68 «даний Договір може бути розірваний достроково за бажанням однієї із Сторін за умови письмового повідомлення про це однією Стороною іншу Сторону не менше ніж за 15 календарних днів до очікуваної дати розірвання». У зв’язку з вищезазначеним Замовником у найближчі терміни з метою забезпечення підпорядкованих одиниць необхідними нафтопродуктами, буде оголошено нову закупівлю за предметом закупівлі «Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09130000-9 - Нафта і дистиляти» з урахуванням, зазначених у висновку порушень.